Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש למישהו חוות דעת על Under The Dome? שמבוסס על רב המכר של "סטיבן קינג"

עכשיו מתחילה עונה 2

סדרה נחמדה. משחק שם דין נוריס, האנק משובר שורות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אשמור את Under The Dome לתקופה אחרת.

 

כרגע אני חייב להשלים את עונה 4 של משחקי הכס.

בנוסף יצאה עונה 4 של The Killing שאני סקרן לסיים אותה. (זנחתי אותה בעונה שנייה בגלל סיום מאכזב לטעמי...)

יש על הקנה את The Bridge שהיא הבאה בתור אם לא יהיה משהו אחר.

 

ממתינים עדיין "יתומת האופל" "הרודן" (העונה עדיין בשיאה) לפתע Sons of Anarchy מסקרן אותי

Peaky Blinders נראה מעניין,כנ"ל Ray Donovan

 

בקיצור יש הרבה תחמושת על הקנה. (צריך רק זמן פנוי לשחרר אותו)

פורסם

לדעתי Under The Dome ממש גרוע.

ראיתי את העונה הראשונה, נראה כאילו למי שכתב אותה לא היו רעיונות, אז הוא התחיל להגזים. סדרה שמזכירה קצת סדרות של ערוץ הילדים.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

Under The Dome התחילה נחמד עם רעיון שהשאיר אותי מסוקרן כמה פרקים.

מאמצע העונה הראשונה נראה שהכותבים החליטו לקחת את הסדרה לקצה של ההזוי.

איכשהו שרדתי את העונה הראשונה מתוך ציפייה שמשהו ישתנה וישתפר בעונה השניה.

אחרי שני פרקים של העונה השניה החלטתי שאני מוותר עליה.

עכשיו שאני מסתכל בIMDB אני רואה שהדירוג ירד ל7.2.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני יוצא חוצץ!

הרעיון מאחורי הסדרה מצויין, אבל הביצוע - לא התלהבתי ממנו.

העונה הראשונה עוד איכשהו בסדר, אבל עצרתי בתחילת/אמצע השניה...

המשחק של השחקנית הראשית נהיה מאולץ מדי לטעמי...

 

המשחק נעשה מאולץ? בגלל זה עצרת? האמת שאני רק ממשיך להתרשם ממנה. מוסיפים לה עוד ועוד דמויות והיא מצליחה לעשות אותן שונות מספיק אחת מהשנייה ומעניינות כל אחת בזכות עצמה (טוב, אולי חוץ מאליסון הטרחנית). הלנה למשל הפכה לדמות מצוינת, וגם קוסימה (איזה שם נורא) לא רעה. מצד שני, לא כ"כ מתחברת לי הגרסה האחרונה של שרה שנוספה (אני בכוונה לא עושה פה ספוילר למי שלא ראה). העונה הסתיימה בצורה מעניינת מספיק שאני בהחלט אמשיך לעונה הבאה.

 

וחוצמזה סיימתי את דה-קילינג ולמרות כמה פיתולי עלילה מאולצים, אני חושב שסיימו אותה כמו שצריך. אני אתגעגע ללינדן והולדר...

 

אה, וראיתי את הפרק הראשון של touch - זוועה. אל תתחילו. מצד שני העונה החדשה של 24 נראית מבטיחה (וכוללת את איוון סטרוסקי, שזה אף פעם לא רע).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התאכזבתי מדה-קילינג. מאוד אהבתי את עונות 1&2 (למרות סוף לא משהו...)

בגלל שיצאה עונה 4 המשכתי מעונה 3 בצפייה לרמה דומה,או איזה הזכור לתחילת העונה (סגירת מעגל כל שהיא)

זה לא היה בכיוון -לכן לא השלמתי את עונה 4 (ראיתי 4 מתוך 6) לא בטוח שאמשיך.

 

אגב,על מה אתם מדברים למעלה?

פורסם
המשחק נעשה מאולץ? בגלל זה עצרת? האמת שאני רק ממשיך להתרשם ממנה. מוסיפים לה עוד ועוד דמויות והיא מצליחה לעשות אותן שונות מספיק אחת מהשנייה ומעניינות כל אחת בזכות עצמה (טוב, אולי חוץ מאליסון הטרחנית). הלנה למשל הפכה לדמות מצוינת, וגם קוסימה (איזה שם נורא) לא רעה. מצד שני, לא כ"כ מתחברת לי הגרסה האחרונה של שרה שנוספה (אני בכוונה לא עושה פה ספוילר למי שלא ראה). העונה הסתיימה בצורה מעניינת מספיק שאני בהחלט אמשיך לעונה הבאה.

 

וחוצמזה סיימתי את דה-קילינג ולמרות כמה פיתולי עלילה מאולצים, אני חושב שסיימו אותה כמו שצריך. אני אתגעגע ללינדן והולדר...

 

אה, וראיתי את הפרק הראשון של touch - זוועה. אל תתחילו. מצד שני העונה החדשה של 24 נראית מבטיחה (וכוללת את איוון סטרוסקי, שזה אף פעם לא רע).

 

24 כרגיל טובה למי שאוהב אקשן לא כל כך ריאלי, אחלה עונה חבל שהיא לא כמו כל העונות 24 פרקים אלא רק 12.

פורסם

אני באמצע הצפייה בBoss, כל כך מבואס שביטלו אותה. נותנת פייט אדיר לבית הקלפים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כנראה לא הבנת את העלילה ואת ההמשכיות בעונה 4.

ממליץ לך לראות את כול העונה מההתחלה.

 

לא חושב שלא הבנת את העליל (למרות מרחק של חודשים בין עונות 1/2 ל 3/4

אבל אראה את סיים העונות (2 פרקים לעונה 4 בסך הכול) ואחליט.

פורסם
קיימת אצלי בסטרימר 2 העונות מוכנות לצפייה.

מקווה לצפות "ביתומת האופל" לאחר "הגשר".

 

הגשר היא סדרה מעולה על 2 העונות שלה (שיר פתיחה מעולה) אבל דווקא בגרסא המקורית דנית-שוודית.

ממליץ בחום- BRON= הגשר


×
×
  • תוכן חדש...