Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול צפיתי בפרק הראשון של "פארגו" נראית מעניינת באווירה טובה/לא שיגרתית

אבל קצב העלילה מתנהל לאט מידי לטעמי.זה כמובן לא מוריד מהסקרנות שלי להמשיך את שאר העונה.

נראה מה אחליט בסוף שבוע? להמשיך אותה או לעבור "לגשר"

 

אגב השותפה לחיים צפתה (הפעם לבד) ב"האמריקאים" כמעט עונה ראשונה שלמה -אומרת סידרה מעולה ומרתקת.

פורסם

סיימתי לראות את The Walking Dead אתמול, לא בא לי לחכות שבועיים לעונה הבאה.. אראה בנתיים סדרה נוספת עד שהעונה החמישית שלהם תגמר.

 

המלצות לסדרות קצת מד"ב (לא יותר מדי) איכותית ולא ארוכה מדי...

 

אולי משחקי הכס? Once Opon A Time?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

שתי סדרות חדשות, לא יצירות מופת אמנם, אבל חביבות - לא רק שהצלחתי לשרוד את הפרק הראשון אלא אפילו נמשכתי לפרקים הבאים :

satisfaction - לא יודע להסביר מה יש בה, אבל ראיתי את כל 9 הפרקים (השבוע ישודר הפרק האחרון) אולי זה סתם מתח מלאכותי שנבנה בסוף כל פרק...

rush - שילוב של royal pains וריי דונובן עם קורטוב של קליפורניקשיין. לא הייתי בטוח שאצפה אחרי הפרק הראשון אבל יצא לי לראות את שני הפרקים העוקבים וכנראה שאראה את כל העשרה (גם כן יצא בסוף השבוע הפרק האחרון)

 

שתי הסדרות משודרות אחת אחרי השנייה ברשת השידור USA , אז למרות שסקס הוא מוטיב מרכזי בשתיהן, לא תראו ציצים כמו בסדרות של HBO...

פורסם

התחלתי לראות משחקי הכס, רק פרק 5. עד עכשיו לא הכל מובן אבל נראיית סבבה.. לא עפתי

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

משחקי הכס, זו סדרת מופת.

 

אכן צריך הרבה סבלנות בהתחלה עד שנכנסים לעלילה/דמויות/אווירה -שזה קורה?

לא ניתן להפסיק לצפות בה.

 

ניסיתי כמה פעמים לשכנע את השותפה לחיים לצפות בסדרה

אפילו כמה קטעים לחימום, תמיד אמרה לא יודעת, נראה. (גם לי אגב לקח 5/6 פרקים להיכנס לדמויות/סיפור)

אחרי כמה חודשים היא החליטה לקחת יוזמה ולצפות בה לבד -מאותו רגע אי אפשר היה להפסיק אותה.

צפתה ב 6/7 פרקים רצוף בשבתות - אפילו כמעט ראתה לבד את עונה 4 (עדיין לא ראיתי -משום מה לא מצליח)

פורסם

אין לי זמן לעבור על כל 32 העמודים פה, מישהו המליץ על הסדרה Orphan Black?

לפי דעתי מס' 1 אצלי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
הולם:

nxUOHZh.jpg

אגב, הסידרה שהם מדברים עליה היא באטלסטאר גלקטיקה, מהמד"ב היותר טוב שהופק בעשור האחרון.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אני מוצא את האתר הזה נוח למדי למטרה זו:

http://www.pogdesign.co.uk/cat/

 

ירוק - פרק ראשון לעונה.

לבן - פרק בעונה.

אדום - פרק אחרון לעונה.

 

pogdesign בשימוש אצלי כבר כמה שנים.

העניין שאני מחפש המלצה לסדרה ולא לעבור עכשיו בין כל הסדרות ולחפש משהו טוב (הרוב לא).


×
×
  • תוכן חדש...