Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קרה לי.....(איבדתי שליטה על הרכב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OK, אז זה קרה לי......זה קרה לפני יומיים.......נסעתי עם החברה בערב והסתובבנו באוטו...בקיצור השעה הייתה 3 לפנות בוקר והחזרתי את חברה שלי הבייתה, כמובן שלא בדיוק תרמה העובדה שרבתי איתה לפני כן....כמובן שירד בדיוק כמה דקות לפני גשם חזק לכמה דקות...

 

הורדתי את חברה שלי בבית ויצאתי לכיוון הבית שלי....קילומטר לפני הבית זה קרה..

 

סיבוב רחב ימינה, אני בא יחסית מהר, צמיגים קדמיים במצב גרוע ביותר, סיבוב הגה ואין תגובה,אני ממשיך ישר מקדימה אי תנועה רחב...לחץ...נעילת גלגלים...2 שניות והאוטו מטפס עליו בצורה מפחידה....

 

אני דפוק!

 

הנזק: 1000 ש"ח על תיקון פרונט, מתיחת מתלים, 2 צמיגים חדשים.....

 

אני אומר תודה שיצאתי בזול...

 

חג שמח לכולם!!

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

באמת שיצאת בזול שקורה מצב של נעילת גלגלים בזמן שהכביש רטוב זה לא הדבר הכי

טוב בעולם...

בקיצור קרה לי משהו יחסית דומה אני נוסע גם יחסית מהר מהירות של 100 בתוך עיר

באמצע הלילה ירד גשם... ואיזה נהג שיכור נסע ולא עצר בעצור בקיצור נכנס לתוך הנתיב שלי

אני הייתי עייף מת ( זה אומר שלא הייתי במצב הכי ערני בעולם זה היה ב 3 וחצי בבוקר )

בקיצור נתתי כזה ברקס....

כול האוטו בורח לכול הכיוונים מזל שבסוף הצלחתי להשתלט עליו 20 סנטימטר מהמעקה בצד

וחצי מטר מהרכב השני בדיוק גם בא רכב מהכיוון הנגדי מזל שהוא לא הוריד אותי...

בקיצור אני הייתי בטוח עכשיו אני מתהפך עם האוטו וזהו....

היה לי מזל של החיים של קרה לי כלום ולמזלי הגדול גם לא קרה כלום לאוטו כי הנהג ברח...

את האמת יש לו מזל שהוא ברח בן *** בשעה 3 בבוקר כביש רטוב לגמריי בקושי רואים משהו.... והכלב בין כלב לא עוצר בעצור.... רק בארץ יש כאלה נהגים טיפשים !!!

באמת שהיה לי מזל כי אם הייתי טיפה יותר קרוב היה הולך עלי ועליו...

רק קרה לי פאק קטן שמהסיבובים של האוטו הסתובב לי גם הגב והיה לי כאבים חדים איזה שבוע..

אבל עבר...

 

אני לא חושב שרק בגלל מהירות גבוה יש תאונות זה קורה רק בגלל נהגים של מקשיבים לתמרורים או לכאלה ששותים ואז חושבים שהם יכולים לנהוג....

זה ברור שמהירות גבוה תורמת הרבה...

אבל עדיין בגרמניה נוסעים שם במהירויות שלא קרובות לפה...

אחי נסע שם על 190 והוא נישבע לי שזקנה עברה אותו כאילו הוא נוסע על 80

ושם יש רבע מהתאונות פה ( באחוזים )

 

בקיצור תסעו בזהירות תיהיו חכמים ולא צודקים שמרו על עצמכם

וחג שמח לכולם אוהב אותכם !!!

פורסם

כן אבל שם יש פי עשר השקעה בתשתיות ועלותם.

כל דבר עם סיבה, וכאן לצערי הרב הטפשות היתה לא רק של הבחור שלא עצר בעצור אלא גם שלך שאתה נוסע 100 בתוך העיר בתקווה שהכל יהיה בסדר שלא לדבר על זה שהיית עייף... מה עוד שתנאי השטח היו מוגבלים ואתה ידעת את זה ז"א שביצעת שלושה דברים אסורים.

אחד נסיעה מעל המהירות המותרת , שתיים נוהג כאשר אתה עייף , שלוש חוסר התחשבות בתנאי הכביש שנתונים לך.

 

וכפי שציינת -- > אכן יש בארץ נהגים טיפשים ואתה אחד מהם.

 

חג שמח ותפקח עיניים פעם הבאה.

 

גם לי היה מקרה דיי טראומטי לא מזמן, מאז אני שומר על עצמי פי כמה, תאמין לי אתה לא צריך להיות חס וחלילה עוד אחד מאלה שכתוב עליהם בעיתון חבל עליך ועל הקרובים שיסבלו.

סע בזהירות במיוחד היום! (מסיבות!!! :lol: )

פורסם

זאת כבר התאונה השלישית (כולל אותי) שאני שומע שקרתה לאחר הגשם המסכן שירד לפני יומיים (הגשם הגיע אחרי סופת חול)

 

כל מי שעוד לא הרגיש מה זה אוטו שמאבד שליטה בגלל כביש רטוב (במיוחד בגשם הראשון) שיזכור תמיד שזה קורה בקלות...

 

אגב, קורס נהיגה מתקדמת, לדעתי, יכל למנוע את זה (גם את התאונה שלי)... וגם זה היה יוצא יותר זול מהתוצאות של איבוד שליטה...

Scooby WRX

פורסם

אתה מאשים אנשים אחרים כאשר האשם העיקרי בתאונה זה אתה!

"אני נוסע גם יחסית מהר מהירות של 100 בתוך עיר

באמצע הלילה ירד גשם" - יחסית מהר? בעיר מותר לך לנסוע עד מהירות 50! ועוד בגשם! מכיר את המושג "התאמת מהירות לתנאי הדרך"?

"איזה נהג שיכור נסע ולא עצר בעצור בקיצור נכנס לתוך הנתיב שלי

אני הייתי עייף מת ( זה אומר שלא הייתי במצב הכי ערני בעולם זה היה ב 3 וחצי בבוקר)" - זה רק אני או שגם אתה לא היית בכושר נהיגה מלא?...

"3 בבוקר כביש רטוב לגמריי בקושי רואים משהו.... והכלב בין כלב לא עוצר בעצור.... רק בארץ יש כאלה נהגים טיפשים !!!"", אני לא חושב שרק בגלל מהירות גבוה יש תאונות זה קורה רק בגלל נהגים של מקשיבים לתמרורים או לכאלה ששותים ואז חושבים שהם יכולים לנהוג...." - אז תשמע, אחד הטיפשים האלה זה אתה! כן, אתה הצדיק שמשייט לו בזמן עייפות שיא בעיר בזמן שיורד גשם! ונאמר שהנהג לא היה שיכור או שסתם היה קופץ כלב לכביש את מי היית מאשים אז? את מזג האוויר שמוריד לך גשם בזמן שאתה נוסע על 100?

אתה האחרון (או בין האחרונים) שיכול להתלונן על נהגים אחרים! חוצפן חסר אחריות!

 

אולי זה יהיה לא אתי להגיד, אבל לנהגים כמוך אני תמיד מאחל לאבד שליטה ולהכנס במערבל בטון במקום שתיכנסו ברכב אחר ותהרגו את נוסעיו.

פורסם

העיקר הכל בסדר ואני מקווה תוכל יום שלישי להגיע למפגש באשדוד!

תנהג בזהירות אחרי גשם, במיחוד כאשר לא ירד כמה זמן והיתה סופת חול לפניו........ מסוכן... :roll:

פורסם
OK, אז זה קרה לי......זה קרה לפני יומיים.......נסעתי עם החברה בערב והסתובבנו באוטו...בקיצור השעה הייתה 3 לפנות בוקר והחזרתי את חברה שלי הבייתה, כמובן שלא בדיוק תרמה העובדה שרבתי איתה לפני כן....כמובן שירד בדיוק כמה דקות לפני גשם חזק לכמה דקות...

 

הורדתי את חברה שלי בבית ויצאתי לכיוון הבית שלי....קילומטר לפני הבית זה קרה..

 

סיבוב רחב ימינה, אני בא יחסית מהר, צמיגים קדמיים במצב גרוע ביותר, סיבוב הגה ואין תגובה,אני ממשיך ישר מקדימה אי תנועה רחב...לחץ...נעילת גלגלים...2 שניות והאוטו מטפס עליו בצורה מפחידה....

 

אני דפוק!

 

הנזק: 1000 ש"ח על תיקון פרונט, מתיחת מתלים, 2 צמיגים חדשים.....

 

אני אומר תודה שיצאתי בזול...

 

חג שמח לכולם!!

 

שי.

 

גם אני אומר שיצאת בזול.

 

6 בבוקר אני וחבר בקניון איילון בכניסה של האוטובוסים... המסלול קרטינג הזה... נוסע לא מהר מדי, פתאום רואה שהכביש רטוב, אני אומר בקול רם: "שיט רטוב", מאוחר מדי, לא עזר כלום, שום דבר שלמדתי בקורס שום כלום, כמו קרח מחליק הצידה עולה על המדרכה מצד ימין ממש לפני הכניסה למפגש למי שמכיר בעיקול הכי גדול של כניסת האוטובוסים...

 

הנזק: 4 ג'נטים (!) התעקמו - להחליף, שני משולשים קדמיים וכנף... תודה לאל על ביטוח... סעו בזהירות וחג שמח.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

6 בבוקר אני וחבר בקניון איילון בכניסה של האוטובוסים... המסלול קרטינג הזה... נוסע לא מהר מדי, פתאום רואה שהכביש רטוב, אני אומר בקול רם: "שיט רטוב", מאוחר מדי, לא עזר כלום, שום דבר שלמדתי בקורס שום כלום, כמו קרח מחליק הצידה עולה על המדרכה מצד ימין ממש לפני הכניסה למפגש למי שמכיר בעיקול הכי גדול של כניסת האוטובוסים...

 

 

אם היית נוסע "לא מהר מדי" , לא היית מחליק :?

פורסם
סיבוב רחב ימינה, אני בא יחסית מהר, צמיגים קדמיים במצב גרוע ביותר, סיבוב הגה ואין תגובה,אני ממשיך ישר מקדימה אי תנועה רחב...לחץ...נעילת גלגלים...2 שניות והאוטו מטפס עליו בצורה מפחידה....

 

אני דפוק!

 

הנזק: 1000 ש"ח על תיקון פרונט, מתיחת מתלים, 2 צמיגים חדשים.....

 

אני אומר תודה שיצאתי בזול...

 

חג שמח לכולם!!

 

שי.

 

שי, עכשיו אני אתאר לך מה באמת היה:

סיבוב רחב ימינה, אתה נוסע מהר מדי בשביל הסיבוב, הרכב נכנס לתת היגוי - אתה לוחץ עוד על הגז כדי לאזן את האוטו וזה רק מחריף את התת היגוי, ולכן אתה מרגיש הוא לא פונה (הצמיגים הגמורים שלא בדקו בהם לחץ אויר כבר שנה רק מחריפים עוד את התת היגוי). אתה נבהל, נועל גלגלים (שוב, הצמיגים לא עוזרים לך - ואין לך ABS) ואתה ממשיך עם גלגלים נעולים ישר קדימה.

 

עוד מצב של חוסר בקורס נהיגה מתקדמת נכנס לסטטיסטיקה.

 

Fazer

פורסם

6 בבוקר אני וחבר בקניון איילון בכניסה של האוטובוסים... המסלול קרטינג הזה... נוסע לא מהר מדי, פתאום רואה שהכביש רטוב, אני אומר בקול רם: "שיט רטוב", מאוחר מדי, לא עזר כלום, שום דבר שלמדתי בקורס שום כלום, כמו קרח מחליק הצידה עולה על המדרכה מצד ימין ממש לפני הכניסה למפגש למי שמכיר בעיקול הכי גדול של כניסת האוטובוסים...

 

 

אם היית נוסע "לא מהר מדי" , לא היית מחליק :?

 

זה לא לגמרי נכון...

תראה ברור שלא נסעתי כמו איזה סבתא

אבל ממש ממש לא טסתי שם

יש עוד הרבה גורמים שנכנסים פה למשוואה כמו הצמיגים שלי, כמו הגשם הקל הזה שירד אחרי כ"כ הרבה ימים... זה מה שלא לקחתי בחשבון דווקא המהירות פה לא הייתה הגורם הכי מכריע, גם אבל לא רק.

מה שאני מנסה להגיד בגדול זה שאני מכיר כבר את המכונית שלי ויודע בדיוק מתי היא מאבדת אחיזה, מתי אפשר להיכנס לתת היגוי קטן איתה בכיכר כשיבש או רטוב, מתי אפשר להיכנס להיגוי יתר קטנטן בפנייה ואני נדהמתי ממה שקרה, זה היה משהו כ"כ חלק שבחיים לא נתקלתי בו.

 

מוסר השכל, אתה יכול להכיר את הבייבי שלך הכי טוב בעולם אבל אף פעם אי אפשר להיות מוכן להכל, אז סעו בזהירות וחג שמח.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

פעם שנייה. נסעת מהר מדי.

אולי כמהירות מוחלטת זה לא היה בשמיים.

אבל כל השאר הם רק גורמי משנה.

צמיגים , כביש חלק , כל מיני.

תסכים איתי שבעמידה לא היית מחליק.

את מהירותך היית צריך להתאים לכל שאר המשתנים בהם השתמשת כתירוצים.

מסתבר שאתה מכיר את הרכב ואיך לשלוט בו פחות משחשבת.

 

אף אחד לא נקי מטעויות , אפילו איירטון סנה .

אבל בפירוש נסעת מהר מדי ביחס לתנאים.

פורסם

שני נהגים שנסעו מהר מדי בכביש רטוב, אחד (שחושב שהוא יודע לנהוג...) עם גלגלים קדמיים דפוקים והשני (שחושב שהוא בנאדם אחראי) רק נסע 100 בתוך העיר, עייף.

ואתם בוכים על הנזק שנגרם לרכב (וסוף סוף מחליפים צמיגים, דקה מאוחר מדי).

אז צריך להחזיר את החוק שנהגים צעירים לא יסעו בלילה? באמת באמת אין לכם שום חוש של אחריות? לעצמכם, לנהג או נהגת תמימים שיהיו לרוע מזלם קרוב מדי?

אז תקטרו על המשטרה או על אלה שנוסעים לאט מדי בנתיב השמאלי...חוסר האחריות שלכם ובעיקר ביחס למכוניות בהן אתם נוהגים, מעורר מחשבות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שני נהגים שנסעו מהר מדי בכביש רטוב, אחד (שחושב שהוא יודע לנהוג...) עם גלגלים קדמיים דפוקים והשני (שחושב שהוא בנאדם אחראי) אז תקטרו על המשטרה או על אלה שנוסעים לאט מדי בנתיב השמאלי...חוסר האחריות שלכם ובעיקר ביחס למכוניות בהן אתם נוהגים, מעורר מחשבות.

 

 

מר בני הספל הנכבד, אם כל הכבוד שיש לי אליך, אתה בכלל לא מכיר אותי!

 

מי אתה בכלל שתאמר עלי "שחושב שהוא יודע לנהוג.."?!

 

מר בחור, שאתה היית בגילי (20) אני רוצה להאמין שנהגת כמו שאבא שלי נוהג כיום..ואתה לא!

 

אז מה יש לנו פה?? נהג אחד שחושב שהוא מעולם לא עשה טעויות (והוא כן!..)

נהג אחד צעיר שיש לו עוד הרבה מה ללמוד אבל הוא יודע לנהוג (אתה יודע, זה לא כזה מסובך.)

 

ועוד משהו.....אתה בכלל לא יודע איזה יחס אני נותן למכונית שלי (רמז: בערך כמו שאתה נותן למוסטנג היפהפייה שלך)

 

אני לא מחפש להתנצח עם אף אחד, פשוט זה מציק לי שאני בא ומספר משהו, כי אני מרגיש שאני חייב לספר ולא כי אני מבסוט מעצמי ממה שקרה ואז בא איש נחמד וחכם בעל ניסיון רב וישר שופט אותי...אז אדוני השופט-תשמור את הדברים לעצמך, וכן, יש גם נהגים צעירים ואפילו חדשים שנוהגים יותר זהיר ממך וממני.......אז אל תזלזל בכולם.

 

יום-טוב,

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
כמובן שירד בדיוק כמה דקות לפני גשם חזק לכמה דקות...

 

 

סיבוב רחב ימינה, אני בא יחסית מהר, צמיגים קדמיים במצב גרוע ביותר, סיבוב הגה ואין תגובה,אני ממשיך ישר מקדימה אי תנועה רחב...לחץ...נעילת גלגלים...2 שניות והאוטו מטפס עליו בצורה מפחידה....

 

 

 

פשוט זה מציק לי שאני בא ומספר משהו, כי אני מרגיש שאני חייב לספר ולא כי אני מבסוט מעצמי ממה שקרה ואז בא איש נחמד וחכם בעל ניסיון רב וישר שופט אותי

יום-טוב,

שי.

 

ולי מציק הרבה יותר שאחד כמוך , שחושב שהוא כבר יודע הכל , ולמרות זאת נוהג על כביש רטוב ,עם רכב לא תקין (צמיגים לא תקינים הם חלק מרכב לא תקין -אם יש ספקות) , מהר מדי.

 

הפעם נעצרת במדרכה. פעם הבאה זה עשוי להיות בי.

וזה מה שמפריע לי.

לא שחלילה אני מאחל לך או למישהו אחר , אבל אין לי שם בעייה אם תתקע את עצמך על קיר במקום מבודד.

יש לי בעייה גדולה אם במקום בקיר תיתקע בי.

אני כבר לא מדבר על זה שהתרומה שלך ושל עוד כמה ש"יודעים הכל" כמוך לתדמית הנושא המוטורי היא שלילית.

ולא מעניין אותי אפילו אם אתה מלקק כל לילה את השאסי עם הלשון , וגם לא אם אתה עושה טיפול חודרני לאגזוז.

עדיין לא עושה אותך פחות מסוכן - ואם אתה כ"כ מטפל - איך הצמיגים גמורים?

 

בקיצור , תפסיק לקשקש. :evil: אני לא נהג יותר טוב ממך. רק יותר זהיר. :idea:

פורסם

נו שוין..אני דווקא אוהב תגובות מתלהמות

ציטוט שלך ותגובות שלי מודגשות:

מי אתה בכלל שתאמר עלי "שחושב שהוא יודע לנהוג.."?!

רק פנית מהר מדי בכביש רטוב עם צמיגים דפוקים

מר בחור, שאתה היית בגילי (20) אני רוצה להאמין שנהגת כמו שאבא שלי נוהג כיום..ואתה לא!

נתעלם מענינים אישיים. אבל כשהייתי בגילך, הצמיגים שנהגת איתם כנראה היו מורכבים על האוטו שלי

אז מה יש לנו פה?? נהג אחד שחושב שהוא מעולם לא עשה טעויות (והוא כן!..)

בוודאי שעשיתי טעויות..אבל בחיים, שומע? בחיים לא נהגתי עם צמיגים קדמיים דפוקים ובכביש רטוב

נהג אחד צעיר שיש לו עוד הרבה מה ללמוד אכן אבל הוא יודע לנהוג (אתה יודע, זה לא כזה מסובך.) זה לא מסובך למי שיוצא ממצבים שנהג מנוסה לא נכנס אליהם

 

ועוד משהו.....אתה בכלל לא יודע איזה יחס אני נותן למכונית שלי (רמז: בערך כמו שאתה נותן למוסטנג היפהפייה שלך)

איזה יחס? צמיגים קדמיים דפוקים? מה זה קשור לאיכות הנהיגה בכלל?

אני לא מחפש להתנצח עם אף אחד, פשוט זה מציק לי שאני בא ומספר משהו, כי אני מרגיש שאני חייב לספר ולא כי אני מבסוט מעצמי ממה שקרה ואז בא איש נחמד וחכם בעל ניסיון רב וישר שופט אותי...אז אדוני השופט-תשמור את הדברים לעצמך, וכן, יש גם נהגים צעירים ואפילו חדשים שנוהגים יותר זהיר ממך וממני.......אז אל תזלזל בכולם.

אני לא מזלזל באף אחד ואני מכיר נהגים צעירים כי יש לי ארבעה כאלה בבית ותאמין לי שהם נוהגים, טפו טפו טפו כמו שאני ואבא שלך נהגנו כשהיינו בגילך. ולגבי השיתוף שלנו בסיפור שלך, אל תתבכיין. אם אתה חולק עם הציבור את מעלליך, תהיה גבר ותדע לקבל ביקורת

 

[b][/b]

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...