Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה קרה לי.....(איבדתי שליטה על הרכב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת שיצאת בזול שקורה מצב של נעילת גלגלים בזמן שהכביש רטוב זה לא הדבר הכי

טוב בעולם...

בקיצור קרה לי משהו יחסית דומה אני נוסע גם יחסית מהר מהירות של 100 בתוך עיר

באמצע הלילה ירד גשם... ואיזה נהג שיכור נסע ולא עצר בעצור בקיצור נכנס לתוך הנתיב שלי

אני הייתי עייף מת ( זה אומר שלא הייתי במצב הכי ערני בעולם זה היה ב 3 וחצי בבוקר )

בקיצור נתתי כזה ברקס....

כול האוטו בורח לכול הכיוונים מזל שבסוף הצלחתי להשתלט עליו 20 סנטימטר מהמעקה בצד

וחצי מטר מהרכב השני בדיוק גם בא רכב מהכיוון הנגדי מזל שהוא לא הוריד אותי...

בקיצור אני הייתי בטוח עכשיו אני מתהפך עם האוטו וזהו....

היה לי מזל של החיים של קרה לי כלום ולמזלי הגדול גם לא קרה כלום לאוטו כי הנהג ברח...

את האמת יש לו מזל שהוא ברח בן *** בשעה 3 בבוקר כביש רטוב לגמריי בקושי רואים משהו.... והכלב בין כלב לא עוצר בעצור.... רק בארץ יש כאלה נהגים טיפשים !!!

באמת שהיה לי מזל כי אם הייתי טיפה יותר קרוב היה הולך עלי ועליו...

רק קרה לי פאק קטן שמהסיבובים של האוטו הסתובב לי גם הגב והיה לי כאבים חדים איזה שבוע..

אבל עבר...

 

אני לא חושב שרק בגלל מהירות גבוה יש תאונות זה קורה רק בגלל נהגים של מקשיבים לתמרורים או לכאלה ששותים ואז חושבים שהם יכולים לנהוג....

זה ברור שמהירות גבוה תורמת הרבה...

אבל עדיין בגרמניה נוסעים שם במהירויות שלא קרובות לפה...

אחי נסע שם על 190 והוא נישבע לי שזקנה עברה אותו כאילו הוא נוסע על 80

ושם יש רבע מהתאונות פה ( באחוזים )

 

בקיצור תסעו בזהירות תיהיו חכמים ולא צודקים שמרו על עצמכם

וחג שמח לכולם אוהב אותכם !!!

 

אני רואה שעוד שניה קיבלתי ממכם מכות אז יש לי משהו קטן להגיד לכם היה לי טעות אחת זה לא נחשב עיר שאתם יכול לנסוע 50 זה היה דרך בין עירונית ומותר שם 80

פורסם
פעם שנייה. נסעת מהר מדי.

אולי כמהירות מוחלטת זה לא היה בשמיים.

אבל כל השאר הם רק גורמי משנה.

צמיגים , כביש חלק , כל מיני.

תסכים איתי שבעמידה לא היית מחליק.

את מהירותך היית צריך להתאים לכל שאר המשתנים בהם השתמשת כתירוצים.

מסתבר שאתה מכיר את הרכב ואיך לשלוט בו פחות משחשבת.

 

אף אחד לא נקי מטעויות , אפילו איירטון סנה .

אבל בפירוש נסעת מהר מדי ביחס לתנאים.

 

ברור שנסעתי מהר אבל זה מקום שאני נמצא בו מספר פעמים בשבוע ואני מכיר אותו טוב מאוד ולא נסעתי יותר מהר מבדר"כ... בגלל זה מה שאני מנסה לעשות פה זה לא להוציא את עצמי לא אשם ולא להשוויץ חס וחלילה בכישורי הנהיגה שלי אלא להבהיר שגם אם אתה חושב שאתה מכיר את האוטו ואת המקום וגם אם אתה נוסע במהירויות שבאופן רגיל לא היה קורה בהן כלום, עדיין יש דברים לא צפויים שאי אפשר לדעת מתי הם יתפסו אותך, אז שוב אני חוזר... סעו בזהירות.

 

תומר

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...