Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר למפגש . . .


redroze
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השבוע עברתי במפגש (הייתי בסביבה אז באתי) באמת הגזמתם בקושי יכלתי לצאת מהאוטו היה ממש קר אבל בכל זאת ח"ח על ההתמדה

אני מקווה לבוא השבוע שיהיה יותר אנשים

 

בקשר לנומדר זה שייך לשחקן העבר של הפועל רמת גן שוקו נומדר אז הוא כנראה החליט לשחק עם האותיות

 

צודק.

 

על איזה סערה אתם מדברים ?אני הייתי שם רק עם חולצה...טוב ,נו ,אחרי שחוזרים ממינוס 10 הכל חם יחסית... :wink:

פורסם
אתם חונים בחניה של מה שהיה פעם המסעדה NOMDER ONE (זו לא שגיאת כתיב) .

 

נו ,מישהו יודע למה NOMDER זו לא שגיעט חטיו ?

 

השם של המסעדה באמת היה כתוב עם טעות אבל זה היה כתוב ככה

 

nomber one

 

נדמה לי, טוב זה עדיף מאשכי כבד האווז, :lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

חחחחחח, אתם קרועים סוף הדרך (אפילו יותר ממני :wink:) . . .

 

אז אני אגיע מחר, אותי תוכלו לזהות לפי האופל אומגה שלי (יותר נכון של ההורים שלי), עם שריטה רצינית בצד של הנהג (אמא לא יודעת להחנות!!!!) ודאנסים בפול ווליום . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הקטע עם טלאור והאשכים קצת עוכר שלווה. אני לא יודע אם אני אגיע ביום שישי...

 

IS YOU A BUTTY BOY?!?!?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אולי קשה לזהות מתחת ללכלוך

אבל גם אני בא עם האופל........... :)

או כמו מחר עם המאזדה או עם אופל אחרת

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
השבוע עברתי במפגש (הייתי בסביבה אז באתי) באמת הגזמתם בקושי יכלתי לצאת מהאוטו היה ממש קר אבל בכל זאת ח"ח על ההתמדה

אני מקווה לבוא השבוע שיהיה יותר אנשים

 

בקשר לנומדר זה שייך לשחקן העבר של הפועל רמת גן שוקו נומדר אז הוא כנראה החליט לשחק עם האותיות

 

צודק.

 

על איזה סערה אתם מדברים ?אני הייתי שם רק עם חולצה...טוב ,נו ,אחרי שחוזרים ממינוס 10 הכל חם יחסית... :wink:

 

 

שמר ברמת גן עוד היה נורמלי, כמה מטורפים ואני נסענו למפגש בראשון, כן כן מפגש. הקמנו התנחלות קטנה במקדונלד בערך 3 שעות, פעם בחצי שעה שלחנו נציג החוצה כדי שיבדוק האם עדיין יורד גשם.

 

ועדיין ירד :lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
השבוע עברתי במפגש (הייתי בסביבה אז באתי) באמת הגזמתם בקושי יכלתי לצאת מהאוטו היה ממש קר אבל בכל זאת ח"ח על ההתמדה

אני מקווה לבוא השבוע שיהיה יותר אנשים

 

בקשר לנומדר זה שייך לשחקן העבר של הפועל רמת גן שוקו נומדר אז הוא כנראה החליט לשחק עם האותיות

 

צודק.

 

על איזה סערה אתם מדברים ?אני הייתי שם רק עם חולצה...טוב ,נו ,אחרי שחוזרים ממינוס 10 הכל חם יחסית... :wink:

 

 

שמר ברמת גן עוד היה נורמלי, כמה מטורפים ואני נסענו למפגש בראשון, כן כן מפגש. הקמנו התנחלות קטנה במקדונלד בערך 3 שעות, פעם בחצי שעה שלחנו נציג החוצה כדי שיבדוק האם עדיין יורד גשם.

 

ועדיין ירד :lol:

 

שי לפחות לא התבאסתם כמוני.

אני לא באתי אתכם כי פשוט רציתי להתכרע באיזה מגרש.

לרעתי שכחתי קונוסים.(בסוף גם גילתי שעוד פעם גנבו לי קונוסים מהחצר.)

הגעתי הביתה והשתעממתי מ20:00 עד 11:00.

אתם לפחות ישבתם במקדונלד.

תגידו תודה!

 

(טלאור שמשעמם לו רצח.)

פורסם
רק החברה החזקים בנפשם הגיעו שבוע שעבר

 

אני גם הגעתי שבוע שעבר (אבל לא זיהיתי אף אחד) !!!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני גם הגעתי שבוע שעבר (אבל לא זיהיתי אף אחד) !!!!

 

איל לא זיהית אף אחד היינו בערך המטורפים היחידים שהגיעו?

 

לא ראית כמה ראלי מצ'וקמקות לאנטיכס בצבע שמפניה, את המונית שלי, מיצובישי לאנסר אפורה וסיארואן בי איקס שלא כל כך בא לה להתרומם??

פורסם
אני גם הגעתי שבוע שעבר (אבל לא זיהיתי אף אחד) !!!!

 

איל לא זיהית אף אחד היינו בערך המטורפים היחידים שהגיעו?

 

לא ראית כמה ראלי מצ'וקמקות לאנטיכס בצבע שמפניה, את המונית שלי, מיצובישי לאנסר אפורה וסיארואן בי איקס שלא כל כך בא לה להתרומם??

 

שבוע שעבר דיי אחרתי ולכן כשהגעתי זיהיתי את המכוניות (את הגרוטאות אי אפשר היה לפספס, אאאאווווף, מה קורה לי ???? התכוונתי כמובן לצרפתיות :wink: וגם זיהיתי את הפולו של איל) אבל זה היה אחרי שיצאתם לסיבוב, נכון שלא היה כמעט מה לראות (אימפרזה טורבו אחת או שניים ושני TT-ים בקצה של המגרש) אבל לא היו אנשים ליד המכוניות . . .

מה נסגר בסוף עם הבחור שדרס את המכונית צעצוע של אחד הילדים ??? ראיתי שהוא הביא את כל פרדס כץ בגלל זה . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...