Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משטרת ישראל - לקרוא ולבכות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3862957,00.html

 

אין מה להוסיף , כל כך חובבני ופופוליסטי , הרי צריך לעשות הצגה בפני התקשורת על מנת להצדיק את רכישת אמצעי אכיפת המהירות שלא מסיעים בדבר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

צריך לתבוע את הבן חמו הזה על אי מילוי תפקידו תוך הצגת מצג שיקרי.

 

אם הוא לוקח אחריות שההרוגים ירדו בגלל האכיפת מהירות, וזה לא נכון, שיפוטר!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

60% מהתאונות בגלל מהירות נשמע נתון רציני ואמין.

אגב נתונים רציניים- 93.6% מהתאונות נגרמות בגלל שימוש ברכב ממונע (מתוכם פחות מ1.34% מכלים חקלאיים כבדים).

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אתם מפספסים את הטיעון שלהם:

לא עצר באדום - כי נסע מהר מדי

חצה פס הפרדה לבן - כי נסע מהר מדי

לא נתן זכות קדימה - כי נסע מהר מדי

לא עצר בעצור - כי נסע מהר מדי

לא שמר מרחק - כי נסע מהר מדי

נהג בשכרות - כי נסע מהר מדי(?)

דיבר בסלולרי - כי נסע מהר מדי(?)

דוושה נתפסה בשטיח - כי נסע מהר מדי

וכן הלאה.

 

פשוט אם כל התאונות היו קורות במהירות של 40 קמ"ש, אז כמעט ולא היו הרוגים. ;)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כתבה מגעילה בהחלט, אטימות חסרת גבולות. הציגו פה עובדה - כל הרעש והצלצולים שהמשטרה עשתה ב6 השנים האחרונות לא שינה כלום! נהגים ממשיכים לנהוג (כנראה לרוב) בהתאם לתנאי הדרך והרכב שלהם - שהשתפר מבחינת יציבות ובטיחות מעט בין השנים 2003 ל 2009.

 

השאלה שלי היא מה אפשר לעשות במדינה דמוקרטית חוץ מלהמשיך להתפיין על מר גורלנו.

יש גוף כלשהו או לא יודע מה, שיכול לגרום לשינוי של דפוסי החשיבה אצל מקבלי ההחלטות או שאנחנו פשוט נמשיך "לזרום" עם כל שטות שינפיצו לנו?

 

הדבר היחיד שגרם לי לחייך זה התגובות למגיב מספר 1 :), מעניין אם אמא שלו תזרום עם ההצעה.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

לא זוכר מי כתב את זה, אבל הוא צדק:

 

המהירות המותרת לא תעלה בשל מס של 250 ש"ח המוטל על הנוהגים עד 120 קמ"ש.

 

זה הכלכלה סטופיד (לא מכוון לאף אחד ספציפי כמובן), אם יש בזה כסף למישהו (מדינת ישראל) למה שזה ישתנה?

פורסם

אהבתי את התגובה של המשטרה לסרטון: "עבירות תנועה שנעברו "לכאורה"".

המשטרה בארץ היא לא החוק - היא מעל החוק. אין מי שיעצור את זה.

פורסם

מישהו פה באמת מופתע?

אני השבוע ראיתי בלייב,שוטר עובר נתיב-לאיזה נתיב? לנתיב הנגדי שמופרד ע"י מדרכה,הוא עלה על המדרכה ועבר לנתיב הנגדי בכביש שמותר לנסוע בו 80 קמ"ש.

פורסם

חחחחחחח, הכי יפה שהמשטרה אמרה בתגובה לכתבה שהם מוזמנים להיכנס לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה על המשטרה...

בטח הם יפלילו את עצמם ישר...

פורסם

טוב שהם לא אמרו שהלייזר בכלל לא תיקני ושיש אתו בעיות אמינות.

 

עם כל הכבוד אני לא חושב שהבעיה פה היא המשטרה, היא בסה''כ מנסה לעשות את המוטל עליה ע''י הממשלה והמשרדים השונים

צריך לזכור ששום משרד ממשלתי לא ביצע תחקיר או עבודה רחוקת טווח להפחתת תאונות עבודה, כל המומחים שכן בדקו את הנושא מצביעים על כשלים הנדסיים וכבישים שלא תואמים את כמות כלי הרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

שמחתי לראות את הסרט הזה כאן...

רק לידיעתכם, בעקבות הסרט הזה הוזמנתי לחקירה במטה המשטרה ביפו, שם חקרו אותי כיצד הפעלתי את הממל"ז, איזו הכשרה עברתי וניערו אותי.

בסוף כמובן שלא הוגשה תלונה רשמית נגד השוטרים כי המדידה שלי נפסלה, אבל השוטרים למדו שהממל"ז יכול להיות מכוון אליהם.

פעם הבאה אני אפעיל את הממל"ז שלי עם מצלמת הוידאו האינטגרלית והכל יהיה מתועד דרך הכוונת ולא דרך מצלמה חיצונית....

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

פורסם

מאיזו סיבות נפסלה המדידה? ומדוע ערוץ 10 לא המשיך עם העניין הלאה?

אחת הבעיות של התקשורת בארץ שהיא נושכת אבל מרפה מהר מידי. כאילו היא מפרסמת משהו מקבלת את מנת הרייטינג שלה וזהו.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

AMIT85,

 

ממל"ז = מד מהירות לייזר.

 

זה המכשיר שאתה רואה בתמונה של speeder555

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...