Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר לבטים רבים המשפחה החליטה להחזיר את רכב הליסינג שברשותנו [מגאן ]

ולעבור לרכב בעלות פרטית.

 

אז האישה רוצה רכב ל שישה עד שבעה אנשים.

חיפשנו וחיפשנו מה יכול להתאים בתקציבים של 70 עד 110 אלף שח למשפחה בעלת 4 ילדים:

 

CITROEN C4 PICASO 2007

HONDA FRV 2007

SUBARO FORESTER ?

 

כמובן בתור חובב נהיגה אני רוצה את הסובארו.

אשמח לכל מי שיכול להמליץ \ להעלות רעיונות מה עדיף כאשר השיקולים הינם:

 

רכב מהנה לנהיגה בעל כוח.

ניהוג ויכולות שידור מצב הכביש לנהג ברמה גבוהה.

מרווח לארבעה עד חמישה ילדים.

יחסית אמין [שלא צריך לבקר במוסך כל חודשיים]

בטיחות [כל המשפחה תהיה ברכב]

 

השיקולים הפחות מעניינים תצרוכת דלק [לא נוסעים המון]

 

 

אשמח לתגובות תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

גם המאזדה 5 יכול להתאים, אמנם הוא המוני ביחס לשאר אבל מעניק תחושת חיבור לכביש, יותר מהסיטרואן וההונדה ולדעתי גם יותר מהפורסטר.

לפורסטר אגב רק 5 מושבים.

פורסם

למאזדה אני לא אתחבר גם עם ירביצו לי.

לא אוהב את הצפיפות בפנים ולא את הרגשת הנהיגה בו.

 

לגבי סובארו האם יש להם דגם לשבעה מושבים ?

 

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אין פורסטר 7 מושבים, אבל מיתר הבחינות הוא מתאים מאד (יש לו גם גרסת WRX).

מיצובישי גרנדיס ופורד SMAX יתאימו מאד, אבל לא בתקציב. מולטיפלה יכולה להתאים גם אבל החדשות מאוד נדירות וקשה להגיד שהיא מהנה במיוחד לנהיגה.

 

אני לא מצליח לחשוב על מכוניות אחרות עם 6 מושבים ומעלה שאיכשהו מהנות לנהיגה, בד"כ מגודלים כאלה לא מכוונים להנאה מנהיגה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

איך נסעתם עד עכשיו עם 4 ילדים?

נראה לי שתצטרך לוותר על משהו כיוון שמיניוואן וביצועים זה אוקסימורון.

קנה MPV ושלום על ישראל, תאמין לי שלא תצטער.

הייתי ממליץ על S_MAX אבל זה לא בתקציב שלך.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

עד היום היו שני רכבים:

206 אוטומטית של אישתי שעברה שיפוץ גיר לפני מספר חודשים אצל ספי ויניב.

 

ולי יש רנו מגאן מהליסינג.

 

לאחר מספר רב של חישובים התלבטויות ועוד החלטנו שכלכלית לא שווה לנו להחזיק את הליסינג:

 

אם אני מחזיר את המגאן לחברה אני מקבל 3100 שח לנטו כל חודש כתוספת [לאחר שיקלול הטבות סוציאליות החזר מס ועוד]

אם אני קונה רכב ב 117K אני עדיין מרוויח לעומת הליסינג 786 ש"ח כל חודש [כולל דלק ,בלאי ,טיפולים ומיסים]

 

כרגע יש לנו שני ילדים וחושבים להתרחב למס 3 4 ואולי 5 [בטווח השנים שנקנה ונחזיק את הרכב]

 

כמובן שאם זה היה תלוי בי הייתי מעדיף לקנות איזו הוט האצ' .

אבל אם כבר קונים זה צריך להספיק לכו-לם .

 

אשמח לתגובות.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

דרך אגב ראיתי כרגע שיש

מיצובישי אאוטלנדר עם 7 מקומות ישיבה.

והיא גם די מהנה לנהיגה וגם עומדת בתקציב שלי.

 

השאלה האם כדאי לקנות רכב כזה בן 4 והאם המכלולים יתחילו להראות עייפות ?

האם יש למשהו מידע איך הרכב מזדקן מהם התקלות האופייניות [טורבו \ גיר ?]

 

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מתכונן כבר עכשיו? טוב.

 

כמה הרכב יעשה בשנה?

גם אני החלטתי להפסיק עם הליסינג למרות שאני עושה כ 20-25 לשנה פשוט ב 2012 זה כבר יעלה ממש הרבה כסף.

אני החזקתי כ 3 שנים MPV כאשר היו לי 2 ילדים ותינוק ואי אפשר להשוות את הנוחות של רכב גדול כזה בעיקר כאשר יש תינוק ונוח לשבת לידו מאחור וגם שהילדים ישבו בשורה השלישית ועוד נשאר מקום לתיקים ואפילו אופניים (אם מוציאים כיסא אחד).

עכשיו אני מתלבט אם לחזור לMPV (כיוון שאני מתנהל בינתיים על רכב רגיל קבוצה 2) או לקנות את רכב הליסינג בסיום התקופה.

בעיקר עקב עלות הדלק.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
דרך אגב ראיתי כרגע שיש

מיצובישי אאוטלנדר עם 7 מקומות ישיבה.

 

מה שיפה זה שיש לה גם דגמים ידניים הבעיה היא האם תמצא אחת כזו ב YAD2.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

לאאוטלנדר חדש ,אין תיבה ידנית, מכיוון שהיבואן לא טרח להביא אותה (לא ישתלם לות באירופה בטוח יש). לדור הקודם יש רק בגרסת הטורבו.

פורסם

דווקא יש מיצובישי 7 מקומות אבל היא גם לא בתקציב [כרגע]

האם כדאי לשנה שנתיים הקרובות לעזוב את הליסיניג ולקנות איזה פוקוס \ מאזדה \טויוטה ו ב40K

ולמכור בעוד שנתיים .

אני דווקא לא בטוח בגלל ירידת הערך והטיפולים.

מצד שני בליסינג הרכב עדיין לא שלי :-(

 

אשמח להמלצות .

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לדעתי למכור את הרכב של האישה ולהחזיר לליסינג את שלך.

במשה שישאר לקנות משפחתית גדולה ומרווחת (איזו מונדאו לדוג') והוט הצ'.

סה"כ כ70K כשהמשפחה תתרחב להשעיר את הרכב שלך ולהחליף את המשפחתית במשהו גדול אף יותר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

1. למכור את הרכב של אשתך

2. להחליף את הליסינג שלך ל - SMAX מהלסינג (כך אין כרגע בעיית תקציב)

3. בסוף התקופה תקנה את ה- SMAX שלך שאתה מכיר (ושמרת עליו) בהנחת עובד מחברת הליסינג

פורסם

אז זהו שבכמות קילומטרים המועטה שאנחנו נוסעים כל שנה [11000]

לא שווה לנו להחזיק רכב ליסינג.

 

לפי מחשבוני CCALC שיש באינטרנט , והזנתי את כל הנתונים יוצא לי תשלום מהנטו של 3100 ש"ח !

אם אני אקנה רכב יצא לי כדאי יותר [גם אם אני לוקח בחשבון ירידת ערך של 50% בשלוש שנים].

 

לפי דעתי לא נמכור את הפיג'ו כי רק עכשיו שיפצנו את הגיר שלה.

 

לגבי רכב אני כבר חושב שכדאי לנו לקנות איזה אאוטלנדר 2006~2008 חמישה מקומות ואחרי שלוש שנים נחליף לשבעה מקומות.

 

אשמח לקבל רעיונות נוספים.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...