Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בבקשה, אפילו שתיים (אאל"ט, הגרר הוא רנו :-P ):

 

dscn2662p.jpg

 

הגרר הזה הוא DAF, גם אני יודע לחפש בגוגל :twisted:

נראה אותך מצלם תמונה כזו במציאות, זה אתגר הרבה יותר גדול מלתפוס עוד רנו על גרר.

dscn2660p.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה בעצם הבאת לנו כאן? תמונה של טיפולים שוטפים במוסך טויוטה?

זה לא טויוטה זה סיטרואן.

טויוטה לא צריכה טיפולים שוטפים, המנוע שלה בכלל לא צורך שמן והיא לא צריכה שמן, טויוטה עושים טובה לחברות השמנים.

הברקסים שלה מתמלאים מעצמם שוב אחרי שהם נגמרים, אוויר בגלגלים ממלאים רק בצרפתיות, ביפניות יש אוויר יפני מיוחד שנשאר נאמן לצמיג לאורך כל שנותיו.

לאחרונה התחילו טויוטה לעבוד על רכב ללא דלק האמת שהם כל כך הצליחו שיש להם רק בעיה לעצור את הרכב.

 

נ.ב לאחרונה נחשף שעקב אמינותם הגבוה של רכבי טויוטה, נאלצים המוסכניקים של טויוטה להשלים שעות במוסכי סיטרואן רנו ופיגו' , רק שיש בעיה אין להם בכלל ניסיון הם מעולם לא נתקלו בבעיות ברכבים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אחלה צילום. תגיד, אייל, עבר או לא עבר?!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
נראה אותך מצלם תמונה כזו במציאות, זה אתגר הרבה יותר גדול מלתפוס עוד רנו על גרר.

נכון, כי אסור לצלם תוך כדי נהיגה :-P.

 

נ.ב. אתם יודעים שכל יגואר מגיעה מהמפעל עם כיסוי, שנועד לכסות את הרכב כשהוא על גרר (בשביל שלא יידעו שיגואר התקלקלה)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
דההה.. בגלל זה בחרתי בה ולא, סתם לדוגמא -בסופי מרסו. הבנת? :roll:

שחקנית נהדרת, מרסו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לכל דבר אפשר להתמכר, גם לסאדו מזוכיזם. (במקרה שלך) .

אבל אולי אתה בקטע של להכיר נהגי גרר למטרות רומנטיות, מי יודע :)

[אני מבטיח לך שאם על פי חוק היו נוהגות בגררים כוסיות טופלס , גם אני הייתי קונה איזה רכב עם סמל מעויין בחזית]

 

אגב, אולי תוכל לענות על שאלה שמסקרנת אותי כבר שנים : למה לכל בעל צרפתייה שמוכר את רכבו נשאר כמעט רכב שלם נוסף בחלקים בבית ?

למה החלק היחיד שנמצא ברשותי ואני מוכר (פיקוד חלונות חשמל), זה כי הזמנתי אותו בטעות ?

 

[זה היה עוד חבר במועדון הצבועים הענק של בעלי קליאו ספורט בדימוס שבנו שוק יש מאין לרכב ונפטרו ממנו במהירות האור]

 

אפשר להתמכר לאשליה שאתה נוהג על גרמניה ספורטיבית, ולא להכיר בעובדה שמדובר מקסימום על גולף עם כרס.

ולגבי ההערת שלך על הקליאו ספורט, הרי היא לבדה מראה על טיבך האמיתי, גם אם תתקל ישירות בראש ברכב ספורט לא תבין זאת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם זו העקיצה הכי טובה שלך אז מצבי טוב...

[לשמוע הטפות על ספורטיביות של רכבים מנהג ליסינג מדופלם זה מעלה חיוך, אין מה לומר :)]

 

אפרופו כרס, יצא לך פעם לראות כמה ענקית הפלואנס ? (כמה שהיא ענקית מבחוץ ,ככה היא צפופה מבפנים)

 

 

נכון, כי אסור לצלם תוך כדי נהיגה :-P.

 

נ.ב. אתם יודעים שכל יגואר מגיעה מהמפעל עם כיסוי, שנועד לכסות את הרכב כשהוא על גרר (בשביל שלא יידעו שיגואר התקלקלה)

 

התכוונתי שתצלם בהזדמנות הבאה שאתה נתקע ומחכה לגרר.

גם ככה צריך לשרוף את הזמן.

אגב, איזו קסנטיה לבנה נתקעה עכשיו ליד קניון הזהב (ראיתי בעל ואישה דוחפים אותה באמצע הכביש) , קשור אליך?

 

בקשר לכיסויי המכוניות :

עברת פעם ליד מתחם לובינסקי בכביש 4? רוב הרכבים שם מגיעים עם כיסוי מהיצרן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איזה קטע! בדיוק עכשיו, בדרך חזרה מהעבודה, ראיתי פולקסווגן פולו חדשה נתקעה ונעצרה בנתיב הימני של דרך אלוף שדה.

הייתם צריכים לראות לאיזה פקק היא גרמה...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אפשר להתמכר לאשליה שאתה נוהג על גרמניה ספורטיבית, ולא להכיר בעובדה שמדובר מקסימום על גולף עם כרס.

ולגבי ההערת שלך על הקליאו ספורט, הרי היא לבדה מראה על טיבך האמיתי, גם אם תתקל ישירות בראש ברכב ספורט לא תבין זאת.

אם זו העקיצה הכי טובה שלך אז מצבי טוב...

[לשמוע הטפות על ספורטיביות של רכבים מנהג ליסינג מדופלם זה מעלה חיוך, אין מה לומר :)

אפרופו כרס, יצא לך פעם לראות כמה ענקית הפלואנס ? (כמה שהיא ענקית מבחוץ ,ככה היא צפופה מבפנים)

.

 

מהדברים שלך אני מבין שהגולף שלך והפלואנס באותה קטגוריה, אם כך הכל ברור :idea:

פורסם

הגולף (בת ה-10) שלי לא רלוונטית לדיון הזה כי הדיון הוא על רנו שלא רואה מוסך.

עם זאת, הרכב שלי נראה כמו קארט מבחינת גובה ומימדים כשהוא עומד ליד הפלואנס. (וגם ליד המגאן שהיתה לפניה)

ידידינו CX לא ידע מעולם לענות בצורה עניינית על עובדות שהובאו בפניו ותמיד בחר לתקוף לכיוונים לא רלוונטיים , איך אומרים בכדורגל: ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.

 

 

אלעד,

איך אתה יודע שמדובר בתקלה?

מכסה מנוע פתוח ? משולש אזהרה? גרר ? משהו ?

אנשים היום עוצרים איפה שבא להם ומצפצפים על כולם, כמו הנהגת שהיום בבוקר עצרה באמצע נתיבי איילון באין שוליים של נתיב שמאל והסתכלה במפה בסבבה שלה בזמן שהדרך נפקקת לה מאחוריה.

 

במקרה של הסיטרואן שראיתי היום, 2 אנשים דחפו את הרכב בשיא החום כאשר אחד מהם קילל את נפוליאון וצאצאיו אז אפשר להניח שמדובר בתקלה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הגולף (בת ה-10) שלי לא רלוונטית לדיון הזה כי הדיון הוא על רנו שלא רואה מוסך.

עם זאת, הרכב שלי נראה כמו קארט מבחינת גובה ומימדים כשהוא עומד ליד הפלואנס. (וגם ליד המגאן שהיתה לפניה)

ידידינו CX לא ידע מעולם לענות בצורה עניינית על עובדות שהובאו בפניו ותמיד בחר לתקוף לכיוונים לא רלוונטיים , איך אומרים בכדורגל: ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.

 

ולומר על רכב משפחתי שהוא שמנמן כאשר מתייחסים למשקל של הרכב שלך זה כן רלוונטי ?

 

לקחת שרשור שמכיל בדיחה ומינפת אותו להראות שוב כמה אתה אובייקטיבי, לא משוחד ורחב אופקים (הכל בציניות למי שלא הבין) כלפי מותגים צרפתיים.

מאוד בוגר וענייני...

פורסם
אגב, איזו קסנטיה לבנה נתקעה עכשיו ליד קניון הזהב (ראיתי בעל ואישה דוחפים אותה באמצע הכביש) , קשור אליך?

א) הקסנטיה שלי ירוקה

ב) אני גר בחדרה (אומנם מגיע למרכז פעם בשבוע)

ג) אני לא נשוי

ד) לא הגיוני שדוחפים קסנטיה. אתה יודע כמה כח צריך בשביל להזיז את הטנק הזה? קסנטיה או גוררים או מדרדרים :wink:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אלעד,

איך אתה יודע שמדובר בתקלה?

מכסה מנוע פתוח ? משולש אזהרה? גרר ? משהו ?

אנשים היום עוצרים איפה שבא להם ומצפצפים על כולם, כמו הנהגת שהיום בבוקר עצרה באמצע נתיבי איילון באין שוליים של נתיב שמאל והסתכלה במפה בסבבה שלה בזמן שהדרך נפקקת לה מאחוריה.

תראה, בהתחשב בעובדה שהיה מאחורי הרכב משולש אזהרה, איתותי החירום עבדו וזוג הזקנים החביבים שהרכב בבעלותם ניצבו ליידו עם מבט די חסר אונים, לא נראה לי סביר שהעצירה היתה בגלל שהם המתינו למלצר שיביא להם אספרסו כפול ומאפה שקדים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...