Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אותי זה ריגש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשמוע שדר של יורוספורט בLIVE מזכיר את ירון זלינגר, יניב פלג ואת הבחור הבריטי בסדרה בינ"ל.

 

למרות התוצאות - זה העלה חיוך על פני...

 

אהה כן. ולא אכפת לי שהסתלבטו על ההמנון שלנו.

אני מסתכל על החצי המלא של הכוס שאומר "הבחור הבריטי (ששחכתי את שמו) הוא הסקאוטר של הקבוצה הישראלית ואנו מאחלים להם הצלחה"

 

 

 

GO GO AUSTRALIAN WILDCARD........

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוכחה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרח אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

מי בכלל דיבר על יניב פלג :?:

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

עומר לא דיבר על יניב אלא על המנצח שהוא רוכב מקומי שנרשם כווילד-כארד.

שנית יניב סיים מקום 18 זה גם משהו.

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

עומר לא דיבר על יניב אלא על המנצח שהוא רוכב מקומי שנרשם כווילד-כארד.

שנית יניב סיים מקום 18 זה גם משהו.

 

 

 

 

יניב סיים - זה גם משהו

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

עומר לא דיבר על יניב אלא על המנצח שהוא רוכב מקומי שנרשם כווילד-כארד.

שנית יניב סיים מקום 18 זה גם משהו.

 

 

 

 

יניב סיים - זה גם משהו

 

גם אתה מתחיל להיות קטנוני? חשבתי שהכבוד שמור רק לטל"ש. :D

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

מי בכלל דיבר על יניב פלג :?:

אופס צתערת :shock:

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

עומר לא דיבר על יניב אלא על המנצח שהוא רוכב מקומי שנרשם כווילד-כארד.

שנית יניב סיים מקום 18 זה גם משהו.

 

זה מזכיר את הבדיחה על המירוץ שנערך בין שניים. זה שהפסיד אמר בשיחה בסלולרי הביתה "סיימתי שני במירוץ, דוד גמר לפני אחרון".

יניב, עם כל הכבוד, סיים א-ח-ר-ו-ן, היחיד שנעקף על-ידי המנצחים. הכבוד מבחינתי נובע מעצם זה שהצליח להכנס למירוץ, ומכך שסיים; מצד שני, זמני ההקפה שלו מראים שהוא רכב כ-ד-י לסיים. אני מניח שבמקומו הייתי עושה אותו דבר.

יש למישהו מושג מה קרה עם ברוגן?

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
בחלק העליון של המסך אחרי שאבד העניין הישראלי במרוץ :lol:

 

המירוץ הזה הוא הוככה מוחלטת כי היכולת של הרוכב מובנית מהיכרות עם המסלול וכו אבל גם משהו ריגשי - נפשי.

 

היה אחלה מירוץ

יניב פלג מכיר את המסלול ,באחד המקומות תואר המסלול כמסלול הביתי שלו ובכל זאת

תוצאה איך להגיד לא משהוא.

כך שלהכיר את המסלול לא בהכרך אומר תוצאה וטובה ולא יעזרו כל התירוצים אנחנו פשוט לא טובים מספיק.

 

עומר לא דיבר על יניב אלא על המנצח שהוא רוכב מקומי שנרשם כווילד-כארד.

שנית יניב סיים מקום 18 זה גם משהו.

 

זה מזכיר את הבדיחה על המירוץ שנערך בין שניים. זה שהפסיד אמר בשיחה בסלולרי הביתה "סיימתי שני במירוץ, דוד גמר לפני אחרון".

יניב, עם כל הכבוד, סיים א-ח-ר-ו-ן, היחיד שנעקף על-ידי המנצחים. הכבוד מבחינתי נובע מעצם זה שהצליח להכנס למירוץ, ומכך שסיים; מצד שני, זמני ההקפה שלו מראים שהוא רכב כ-ד-י לסיים. אני מניח שבמקומו הייתי עושה אותו דבר.

יש למישהו מושג מה קרה עם ברוגן?

 

 

טל

 

פרש בהקפה שלישית בגלל תקלה

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
מתוך אתר מוטו הסיבות לתוצאות הלא ממש מרשימות של רוכבי IRT

http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=1722

 

טל ניחש(או ידע כבר) נכון כשאמר שכל מטרתו של יניב הייתה לסיים את המירוץ.

 

שלפחות ידווחו אמת.

 

הוא סיים 18 מתוך 18 שסיימו ולא מתוך 24 שזנקו (בעיקרון זנקו 23 או יותר נכון 22 כי BREIL DUCATI פרשו לפני הזינוק)

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
מתוך אתר מוטו הסיבות לתוצאות הלא ממש מרשימות של רוכבי IRT

http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=1722

 

טל ניחש(או ידע כבר) נכון כשאמר שכל מטרתו של יניב הייתה לסיים את המירוץ.

 

שלפחות ידווחו אמת.

 

הוא סיים 18 מתוך 18 שסיימו ולא מתוך 24 שזנקו (בעיקרון זנקו 23 או יותר נכון 22 כי BREIL DUCATI פרשו לפני הזינוק)

קצת היגזימו עם הכתרת:מקום 18 בעולם,אם לא היתי רואה את המרוץ היתי יכל לחשוב שיניב עקף 6 רוכבים לפחות בדרך להישג המדהים.

מוטו נהפך לעיתונות מגויסת וחבל

פורסם
מתוך אתר מוטו הסיבות לתוצאות הלא ממש מרשימות של רוכבי IRT

http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=1722

 

טל ניחש(או ידע כבר) נכון כשאמר שכל מטרתו של יניב הייתה לסיים את המירוץ.

 

שלפחות ידווחו אמת.

 

הוא סיים 18 מתוך 18 שסיימו ולא מתוך 24 שזנקו (בעיקרון זנקו 23 או יותר נכון 22 כי BREIL DUCATI פרשו לפני הזינוק)

קצת היגזימו עם הכתרת:מקום 18 בעולם,אם לא היתי רואה את המרוץ היתי יכל לחשוב שיניב עקף 6 רוכבים לפחות בדרך להישג המדהים.

מוטו נהפך לעיתונות מגויסת וחבל

 

דרך אגב אתה יכול לברר את עניין הכותרת הרי לנ"ל אחראי מיודענו הכריש.

×
×
  • תוכן חדש...