Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, תמשיך.

לא אמרתי שלא היו לטויוטה דגמים מעניינים, אלא שאין כאלה עכשיו (או שכמעט ואין כאלה).

לקסוס ממש מרדימות (בסדר, ניתן להם את ה IS-F).

אבל זה לא הנושא כאן. אין לי בעיה עם קיום החברה באופן כללי. מפריעים לי הדיבורים האלה על אמינות ושמירת ערך כערך עליון ולא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל).

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל).

 

יפה כתבת.

+10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, תמשיך.

לא אמרתי שלא היו לטויוטה דגמים מעניינים, אלא שאין כאלה עכשיו (או שכמעט ואין כאלה).

לקסוס ממש מרדימות (בסדר, ניתן להם את ה IS-F).

אבל זה לא הנושא כאן. אין לי בעיה עם קיום החברה באופן כללי. מפריעים לי הדיבורים האלה על אמינות ושמירת ערך כערך עליון ולא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל).

 

כלומר אני צריך חדר כושר מתפרק על גלגלים שמאבד את רוב ערכו בשנתיים הראשונות כדי "לאהוב מכוניות"? טוב לדעת. אני אתחיל לחפש סיטרואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא ברור?

אם אתה אוכל רק על מנת לשבוע, אתה לא חובב גורמה. רוב האנשים בעולם הם כאלה ולכן מקדונלדס כ"כ מצליחים. טויוטה אכן עונה על המכנה המשותף הנמוך ביותר. בינתיים.

 

אתה צודק, אין מילים.

"לא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל). "

אתה רומז שלחובבי יפניות אין מה לחפש בפורום הזה או שאני טועה?!

מה לא ברור? אני אוהב מכוניות שלא מתקלקלות, אני אוהב לשים דלק ולנסוע בלי מחשבה של מה יתפרק לי היום,או האם אגיע לעבודה על גרר או ברכב הנ"ל? אני אוהב לבקר במוסך רק פעם בשנה, מה לעשות אני מזוכיסט, זאת הסטיה שלי, לא רוצה לראות מוסך,אני לא מוכן לקנות רכב ב 120 אלף ולגלות אחרי שנתיים שהוא שווה שליש וגם אני צריך להיתקע איתו חצי שנה עד שיבוא משהו לקנות, ואם צריך לנסוע בטויוטה בשביל זה אז אני אסע בטויוטה ( או ברכב יפני אחר ), אם היה יצרן אחר שיספק לי את הסחורה שאני רוצה,אז הייתי פונה ליצרן אחר,חד וחלק,הכסף אצלי לא צומח על העצים, אני לא אעבוד כל החיים שלי כמו חמור בשביל להחזיק רכב עם פינצטה,זה אני ורק אני וככה אני חושב והדברים הינם לפי דעתי ונסיוני.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר אני צריך חדר כושר מתפרק על גלגלים שמאבד את רוב ערכו בשנתיים הראשונות כדי "לאהוב מכוניות"? טוב לדעת. אני אתחיל לחפש סיטרואן.

"חדר כושר על גלגלים?":?

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"

לפי דעתי,רכב לא משעמם זה רכב שאפשר להיכנס איתו לסיבוב ב 100 קמ"ש ולא להיכנס בעמוד תוך כדיי, רכב שהנוחות בו זה כמו לשבת בסלון, רכב שיש לו אלקטרוניקה וכפתורים שאפשר לכוון כל דבר ולשחק עם כל דבר ע"י לחיצת מתג ,רכב שכל דבר בו מתפרק ואז נשברים בו קליפסים או שאי אפשר לפרק כי הכי ברגי כוכבים, רכב שכל כניסה למוסך מאתגרת את המוסכניק וגם את חשבון הבנק של בעליו,רכב שכל דבר חייב להיות בדיוק ובעדינות,כל הטיפולים חייבים להיות בזמן אחרת,בעליו ישלם כפליים ,הכל חייב להיות מהיצרן ואם לא,הכל חוזר אל בעליו כמו בומראנג, רכב שאם לא תתיחס אליו בכבוד ובהערצה,אתה לא תגיע לעבודה, רכב שכל כמה זמן תצטרך לבלות במחיצתו במוסך,רכב שתוכל להתגאות בו שזה לא רכב יפני.

לפי דעתי אלו רק חלק מהתאורים שיכולים לתאר רכב לא משעמם.

 

 

 

אתה צודק, אין מילים.

לא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל). "

אתה רומז שלחובבי יפניות אין מה לחפש בפורום הזה או שאני טועה?!

מה לא ברור? אני אוהב מכוניות שלא מתקלקלות, אני אוהב לשים דלק ולנסוע בלי מחשבה של מה יתפרק לי היום,או האם אגיע לעבודה על גרר או ברכב הנ"ל? אני אוהב לבקר במוסך רק פעם בשנה, מה לעשות אני מזוכיסט, זאת הסטיה שלי, לא רוצה לראות מוסך,אני לא מוכן לקנות רכב ב 120 אלף ולגלות אחרי שנתיים שהוא שווה שליש וגם אני צריך להיתקע איתו חצי שנה עד שיבוא משהו לקנות, ואם צריך לנסוע בטויוטה בשביל זה אז אני אסע בטויוטה ( או ברכב יפני אחר ), אם היה יצרן אחר שיספק לי את הסחורה שאני רוצה,אז הייתי פונה ליצרן אחר,חד וחלק,הכסף אצלי לא צומח על העצים, אני לא אעבוד כל החיים שלי כמו חמור בשביל להחזיק רכב עם פינצטה,זה אני ורק אני וככה אני חושב והדברים הינם לפי דעתי ונסיוני.

 

סוברו, אנחנו חיים בעולם עם מוסכמות, נורמות והבנות מסויימות שמאפשרות לנו לנהל את חיינו.

המקובל בפורום חובבי מכוניות שמכונית מהנה/משעממת נבחנת בפרמטרים מסויימים הקשורים ביכולות המכונית בנסיעה ולא כמות הכפתורים האדומים הנוצצים והאמינים על הדש בורד. יכולת פנייה, האצה, ניהוג, תקשורת ותחושה הם חלק מהמבחנים למכונית מהנה. משעממת או לא. יש כאלה יוסיפו נוחות, פוזה, תחושת יוקרה ועוד.

בשום מקרה איני רואה איך רכב משעמם או לא קשור לירידת ערך והגעה למוסך רק פעם בשנה.

 

 

הקריטריונים שלך לחיפוש רכב לגיטימיים ויש אומרים הגיוניים אך אין להם קשר להיות הרכב שאתה מחפש משעמם או מהנה בהקשר המדובר הפורום בד"כ.

דרך אגב אלכס רמז שלחובבי יפניות אין מה לחפש פה בדיוק כמו שאתה רומז שלבעלי ארופאיות כל יום מתפרק משהו.

לא קשור ולא לעניין

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אין מילים.

"לא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל). "

אתה רומז שלחובבי יפניות אין מה לחפש בפורום הזה או שאני טועה?!

מה לא ברור? אני אוהב מכוניות שלא מתקלקלות, אני אוהב לשים דלק ולנסוע בלי מחשבה של מה יתפרק לי היום,או האם אגיע לעבודה על גרר או ברכב הנ"ל? אני אוהב לבקר במוסך רק פעם בשנה, מה לעשות אני מזוכיסט, זאת הסטיה שלי, לא רוצה לראות מוסך,אני לא מוכן לקנות רכב ב 120 אלף ולגלות אחרי שנתיים שהוא שווה שליש וגם אני צריך להיתקע איתו חצי שנה עד שיבוא משהו לקנות, ואם צריך לנסוע בטויוטה בשביל זה אז אני אסע בטויוטה ( או ברכב יפני אחר ), אם היה יצרן אחר שיספק לי את הסחורה שאני רוצה,אז הייתי פונה ליצרן אחר,חד וחלק,הכסף אצלי לא צומח על העצים, אני לא אעבוד כל החיים שלי כמו חמור בשביל להחזיק רכב עם פינצטה,זה אני ורק אני וככה אני חושב והדברים הינם לפי דעתי ונסיוני.

 

אבל כעת זה אתה ולא אני שצריכים לבקר במוסך תודות לחברה שאותה אתה כ"כ מעריץ, חבר - תצא כבר מהבועה שאתה חיי בה.

 

משעשעת אותי העובדה שלאחר 24 עמודים, מעל מליון רקולים על מספר תקלות, עוד כמה נסיונות הסתרה ופנייה לכל לקוחות טויוטה ממר. טויודה עצמו, יש פה חברה שעדיין רושמים את צמד המילים 'טויוטה' ו-'מספר 1' באותה פסקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כעת זה אתה ולא אני שצריכים לבקר במוסך תודות לחברה שאותה אתה כ"כ מעריץ, חבר - תצא כבר מהבועה שאתה חיי בה.

 

משעשעת אותי העובדה שלאחר 24 עמודים, מעל מליון רקולים על מספר תקלות, עוד כמה נסיונות הסתרה ופנייה לכל לקוחות טויוטה ממר. טויודה עצמו, יש פה חברה שעדיין רושמים את צמד המילים 'טויוטה' ו-'מספר 1' באותה פסקה.

 

אם כל דגם היה מתוכנן כמו שצריך, כל חלק היה מיוצר במדינה מערבית בתקנים מחמירים ועובר בקרת איכות קפדנית, כל בורג וחתיכת ברזל הייתה נבדקת בכל מבחן אפשרי, בכל תסריט אפשרי, מכונית עממית לא הייתה עולה 100 אלף ש"ח אלא 180 אלף. בסופו של דבר כולם חוסכים, כולם עושים מכרזים, כולם מעתיקים את הייצור למדינות עולם שלישי והסיבה היחידה היא להגיע למקסימום רווח ליחידה. לכל רכב יש נקודות תורפה, לכל רכב יש חלק חשוב שחסכו עליו כסף ובדיקות, אבל מה כאשר תאונה נגרמת עקב אותו חלק אתה לא שומע על כך כי א. מדובר באירוע חריג (כאמור אף אחד לא סיפק נתונים כמה דוושות של טויוטה כושלות) ב. לא ניתן לאתר את התקלה (רכב אחרי תאונה קשה). ברכב שלי (שאינו יפני) וברכב שלך סביר להניח שקיימות נקודת תורפה רבות שעלולות לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. את נקודות התורפה של טויוטה חשפו כי התחילו לבדוק את המכוניות שלהם. אני מבטיח לך שאם יתחילו לבדוק כל דגם בשוק אתה לא תוכל לישון בלילה.

 

אם מוניטין האמינות של היצרניות היפניות לא היה מוצדק (אני לא מדבר על נקודות תורפה שקיימות בכל רכב אלא תקלות נטו) יצרניות יפניות לא היו נמצאות בראש טבלאות האמינות בכל יבשת. הבעיה שאתם חושבים שישראלים טיפשים, עדר ומזוכיסטים. אנשים רואים ואנשים מבינים. לכל אחד יש תחת, גב וחשבון בנק. אם מכוניות יפניות היו כל כך לא נוחות, לא אמינות ונחותות בהשוואה לתוצרת אירופאית זה היה מתבטא בנתוני המכירות בכל העולם. אני הייתי איש מכירות ברשת מחשבים מסויימת. לקוחות הוציאו לי את המיץ על מחשב נייד ב-4,000 שקלים אז אתה חושב שהולכים וזורקים 120,000 אלף סתם? נכון, אפילו במחשבים ניידים הייתה תופעת עדר מסויימת Dell! Dell! אני רוצה רק Dell! אבל כאשר ישבתי עם לקוח, הצגתי מחשבים ניידים של יצרניות אחרות, הצגתי את היתרונות בפרט, באיכות החומר, באחריות, לקוחות לרוב הקשיבו לי וקנו את המחשב שהמלצתי עליו. כנ"ל בתחום הרכב. אף אחד, למעט אנשים עשירים מאד, לא זורק מאות אלפי שקלים סתם. בודקים, עושים סקר, עושים נסיעות מבחן, קוראים ביקורות, סוחטים הנחות ושדרוגים. בסופו של דבר רוכשים את המוצר שנותן את התמורה הכי טובה לכסף לדעת הלקוח. יצרניות יפניות שולטות ברוב השווקים בעולם. ישראלים טיפשים, אמריקאים טיפשים, סינים טיפשים, כולם טיפשים ורק אירופאים חכמים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לבשר לך את הלקוח הישראלי הממוצא ממש לא מעניין נוחות הנסיעה או בטיחות.

שמירת הערך והאמינות הם ערך עליון בבחירת רכב בארץ.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה אומר שחוסכים עלייך בחלקי בטיחות?

את האמת לפי דעתי זה לא נכון כיוון שחברה כיום (בלי קשר לטויוטה) צריכה לעמוד התבנאי איכות מינימלים, ולא לקצץ בבטיחות על חשבון רווח. שיקצצו באבזור, באיכות החומרים אבל לא בבטיחות.

 

נניח וניקח את דעתך לתחום המטוסים.

חברת המונעים רוצה למקסם את הרווח שלהם (לדעתך זה ליגיטמי) ולכן הם מורידים שני ברגים בכל מנוע. הם יודעים שהקיצוץ הזה עשוי להוביל לתאונה. אתה חושב שהם יעשו את זה? שזה יעבור בשתיקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר אני צריך חדר כושר מתפרק על גלגלים שמאבד את רוב ערכו בשנתיים הראשונות כדי "לאהוב מכוניות"? טוב לדעת. אני אתחיל לחפש סיטרואן.

 

חדר כושר מתפרק על גלגלים? בהחלט השוואה מעניינת אם כי לא ברורה בכלל. לא ברור לי מה יש לך נגד סיטרואן.

 

אתה צודק, אין מילים.

"לא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל). "

אתה רומז שלחובבי יפניות אין מה לחפש בפורום הזה או שאני טועה?!

 

אתה טועה. איך בדיוק הבנת את זה?

אין לי דבר נגד היצרנים היפניים (או יצרנים מכל מדינה אחרת).

 

דרך אגב אלכס רמז שלחובבי יפניות אין מה לחפש פה בדיוק כמו שאתה רומז שלבעלי ארופאיות כל יום מתפרק משהו.

לא קשור ולא לעניין

 

חי

 

איפה רמזתי את זה???

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20100218_530124166

 

כנראה שיש עוד כמה אנשים אשר מתקשים לקבל את התנהלות טויוטה בשוק.

ד"א יוניון מוטורס במה שנראה כעברה בוטה על החוק תבצע את הריקול לרכבי הליסינג במגרש החניה ולא במוסך.

 

כל הכבוד , חוסכים בבטיחות על חשבון נהג הליסינג ביוניון מוטוס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, תמשיך.

לא אמרתי שלא היו לטויוטה דגמים מעניינים, אלא שאין כאלה עכשיו (או שכמעט ואין כאלה).

לקסוס ממש מרדימות (בסדר, ניתן להם את ה IS-F).

אבל זה לא הנושא כאן. אין לי בעיה עם קיום החברה באופן כללי. מפריעים לי הדיבורים האלה על אמינות ושמירת ערך כערך עליון ולא ברור לי מה עושה בפורום חובבי מכוניות בן אדם שהדבר הכי חשוב לו ברכב זה אמינות ושמירת ערך (להבדיל מפורום רואי חשבון או מוסכניקים למשל).

לקסוס ממש מרדימות? נדרמת גם ב-LS וגם ב-IS? ב-IS גם נחרת במושב האחורי? במה מסתכמות החוויות שלך עם רכבי לקסוס?

העיקר שנתת להם את ה-IS-F, בהחלט מתחשב.

 

 

כל מי שלא מדבר על כמה שטויוטה זה זבל ואירופאי זה "ליגת על" נחשב כמישהו ש"מגן בחירוף נפש" על טויוטה ועל מעמדה ומשול לפאנט קיצוני על מוצאו של רכבו שלו כמו גם על האהבה עיוורת למותג מסויים.

אני בעל טויוטה, לא בטוח שזה יהיה הרכב הבא שלי (ולא בגלל הסיבות שבשרשור! הרכישה האחרונה של הטויוטה הזאת הייתה אחת ההחלטות הטובות בחיי המוטוריים והיא מספקת אותי כעת אבל לרכב הבא יש לי כבר דרישות אחרות ולטויטה אין רכב מתאים) , כן מצער אותי שהחברה לא חולשת על רכבי ספורט כמו בעבר כי אני יודע שיש להם את כל היכולת ליצור רכבים שכולנו אוהבים.

בכל עניין התקלות והריקולים: זוהי הנדסה, אני מקבל אותה על מה שהיא, ואם מלבד כשל הנדסי מדובר בדברים פליליים קשים אז אני מקווה שימצו את הדין עד תום עם טויוטה.

יתרה מזה, אם אכן מדובר בסיפור יוצא דופן בקנה מידה היסטורי של עולם הרכב, אני מקווה ששאר החברות בעולם ישתדרגו בגלל זה לטובה, גם אם זה על גבה של טויוטה.

בינתיים, אני ממשיך לתמוה על מה שמלכתחילה נראה לי קצת מוזר בשיטת ה"יאללה הזדמנות לזובור", כמו למשל הסיפור מהשבוע על טנדר מיצובישי מגנום שדרס כמה זקנים נכים והנהג אמר "הרכב האיץ כי הדוושה נתקעה".

אז עכשיו זה במיצובישי, ומחר מישהו שיאבד שליטה על הרכב בגלל שהתעסק עם הרדיו וידרוס עגלת תינוק יגיד שנתקעה לו הדוושה בסיביק, ולהוא נתקע ההגה בפוקוס וההוא איבד בלמים ביונדאי שלו וכו'..

 

בנוסף, מצחיקים אותי אותם אלה שצועקים כי אדם שחשובה לו שמירת ערך ואמינות הוא לא חובב רכב/נהיגה.

אני בטוח שכל אלו שכותבים כאן את זה, או שמתיימרים להיות חובבי רכב מושבעים, משמע- לא מעניין אותם ירידת הערך ולא האמינות, הם האנשים הנכונים להעניק הגדרות לאנשים אחרים, כמו גם, הם בטח כאלו שיקנו בשיניים למשל רכב ב-200K כי הוא מהנה לנהיגה, בידיעה שבעוד פחות משנתיים הוא יתקרב לחצי ממחיר הרכישה שלו ויבקר במוסך על מחלות ילדות ידועות מראש...אבל היי... אני חובב רכב בהגדרתי אז זה MUST, ויהי מה!!!

(לא מדבר על אנשים עם כיסים עמוקים או כאלה שיכולים להרשות לעצמם. גם אם אני הייתי יכול הייתי מרשה לעצמי כל רכישה שמתחשקת לי מתוך אמוציות בלבד)

 

יש לי חדשות בשבילכם, אני חובב רכב מושבע, מי שטוען אחרת יכול ללכת לישון על האף ואת השיקולים שלי וההגדרות שלי אני "מתקין" לעצמי.

כסטודנט להנדסה, שאין לו עבודה מסודרת, שכל רגע פנוי מוקדש לנשימת אויר בין מבחן לעבודת הגשה ושכל הכנסותיו המועטות מוקדשת לשכירת דירה בקרוב למכללה ולניהול חיים בסיסי, מצאתי את האידיאליה שבין חובב רכב לבין התנהלות הגיונית בחיים.. יודעים איפה מצאתי אותה? ביאריס T ספורט! (OMG, טויוטה :shock: )

(ואגב, תחפשו לי משהו שהיה משתווה ליאריס מהבחינה הזאת)

ומעבר לזה שהיא עונה לי על ההגדרה שלי לחובב נהיגה, חשוב לי לדעת שיש לי רכב אמין (אין לי זמן פנוי,בטח שלא למוסכים, ובמעט שיש אני משתדל לנצל אותו במסלול לשחרור הנפש) ושמירת ערך טובה (כי ארצה להשתדרג לרכב ספורטיבי כזה או אחר והשדרוג יהיה תלוי בסכום המכירה).

אבל מה אני מדבר שטויות, אני הרי שם חשיבות לשמירת ערך ואמינות אז אני פסול מיידית מהגדרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראש של הישראלי עובד בצורה כזו, עוד לפני שהוא רוכש את הרכב, כמעט 99% עוברת לו המחשבה של המכירה של הרכב, וכמה רווח או הפסד יהיה לו מזה.

לפי דעתי ומניסיון על 4 רכבים כבר מאז שיש לי רישיון, כל הסטיגמות של יפני, תימני, עיראקי וצ'רקסי הם פשוט סתם "בלאי". לא יודע איך לתאר במילים.

כל מה שלמדתי על רכבים זה אם הוא מטופל וקיבל מה שהוא צריך, איזה סיבה יש לו להתעלל בך וכל יום להכניס לבלאי חלקים אחרים?

רוב הסטיגמות האלה גם נמצאות אצל צעירים שרק קיבלו את הרישיון, חסרי כסף, חסרי ידע, רוצים רק את הפוזה ואת הגלגלים להראות לחבר'ה, קונים רכב מסוג ככה וככה, הורסים אותו, לא מטפלים בו, ואח"כ הרכב עושה בעיות ואז מה הם אומרים? "איכסס, כל הצרפתיות האלה פשוט מחלה, כל האמריקאיות האלה - מכה" ובלה בלה, הם מוכרים את הרכב המקולקל לצעיר נוסף שגם אין לו תקציב לרכוש רכב מטופל כמו שצריך, ואז הצעיר גם מתבאס, אומר איזה אוטו מגעיל.

וככה זה מתגלגל ומתגלגל.

הייתה ברשותי שברולט קורסיקה, סיאט איביזה, רנו מגאן קופה ועכשיו מיצובישי קולט.

הכי אמינה הייתה סיאט איביזה, משום שהיא טופלה כמו שעון ולא חסכתי עליה, אז מה? כל יום איזה פוץ שבחיים לא החזיק רכב כזה אומר שזה רכב לא אמין והוא כל היום במוסך וחארטות למיניהן. לעומת זאת יש לי מיצובישי קולט, וואלה יפנית וכו', אבל הביטחון שלי עם האיביזה היה יותר חזק.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...