Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כללי הפורום בנוגע לייעוץ לגבי רכישת רכב חדש וכו' תקפים גם לגבי דו-גלגלי. אם אין לך רשיון , אתה בטח לא בעמדה של ייעוץ , ובוודאי ובוודאי לא של הצגת עצמך כ"רוכב אינטנסיבית"

 

אתה צודק בדבריך, אבל מנסה לייחס לדברי כוונה שלא היתה בהם.

כשאמרתי "אינסטנסיבי" התכוונתי לזה שהספקתי ללמוד אותם ולהכיר אותם.

 

חוץ מהמילה הזאת, שבגלל פירוש זה או אחר אתה ממהר להתקיף,

סה"כ אמרתי שהכביש יותר כיף. זהו.

בנוסף, כשראיתי שהיתה אי-הבנה, הסברתי את כוונתי בעוד הודעה.

אבל לא - אתה ראית הזמנות לנשוך, אז יאללה.

:evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לקנות שטח, כשברור שאתה מעדיף כביש.

אני עכשיו בדיוק אחרי יומיים אינסטנסיביים של רכיבה על הDR350,

ועל הקוואסאקי 500 - שהוא לכביש.

 

אין מה להשוות.

הכביש תענוג :inlove:

 

פירוש זה או אחר?

לפי ההודעה שלך לפחות מדובר לפחות במאוני או פטרהנסל.

 

ההסבר שלך בא רק אחרי שנשאלת אם "במקרה" הנסיון שלך לא נצבר בשיעורי נהיגה :puppydog:

יש מושג שנקרא "גילוי נאות" . ציון העובדה שאתה רוכב בחיתוליו הייתה שמה את המלצתך באור המתאים.

ענווה לא מזיקה בחיים , אני לא צריך להזכיר ,דווקא לך, מה עודף בטחון עושה.

 

אל תחשוב שאני נושך , אפילו עוד לא חשפתי שיניים. :evil:

פורסם

פרט מה אתה רוצה שהאופנוע יעשה.

 

עיר? כפר? כביש מהיר? הרבה ק"מ?

 

אני רוכב מתחיל עם XT500, מאד מרוצה מחוסר הספורטיביות שלו, מיכולת צליחת מיכשולי העיר למינהם.

 

דוקא לנהג ספורטיבי - לא היתי ממליץ לעלות על אופנוע עם יכולת , מהסיבה שאתה תחפש את המהירות ולא תדע להישתלת עליה.

 

דעתי.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

תיראה לדעת י אם תתחיל על דו"ש לא מודרני וחזק כגון DR אתה עלול להתבאס מכל העיניין של האופנועים אם שטח אז שטחחחחחחחחחחחחחחחחחKTM אבל הוא לא לנסיעות ארוכות ובטח שהאחזקה לא זולה במיוחד

דעתי האישית gpz מפני שהוא ספורטי מאד (יחסית לשאר המתחרים) ואחזקה זולה מאד מנסיון! (אחי רכב עליו שנה ללא בעייה אחת) כמובן תחזוקה הולמת!

כמו כן אל תדאג לפלסטיקה היקרה כי אתה לא עולה לאופנוע ומרביץ גזים כמו איזה משוגע!?

אם כן אחי ..........אתה דפוק תמיד לזכור שלוכח זמן ללמוד אופנוע!

ותאמין לי שאחרי תקופה מצויינת לא תצטער !

אחי עבר גם תאונה בה נשברה פלסטיקה והלך אגזוז האופנוע נצבע ועבר תיקון מסיבי של חלקי הפלסטיק השבורי ס"הכ 3000 שקל (תאונה בנס הרים לתוך מעקה בטיחות) ככה שהתיקונים לא הכי הכי יקרים

בנוסף אם בכל זאת לא שכנעתי אותך ישנה האפשרות של er שהוא בעצם זהה לאחיו ה gpzבמנוע אחד לאחד והוא בערך שווה ערך בטיפולים ובתחזוקה הזולה אך במקרה של תאונה קצת פחות שביר בגלל העדר הפלסטיקה.

הוא הרבה יותר חזק ומהיר מ GS

לסיכום דו"ש ישן אינו הנאה כל כך גדולה בשטח נסיעה מאד מאד מסורבלת ואינה נוחה איטי מאד בכביש ודעתי האישית ששטח לחוד וכביש לחוד!!(אמרתי גם בהתחלה) מבחינת עלויות אחזקה הדו"ש איננו עולה על אופנועי ה500 האחרים אך יש לבחון את האופנוע טוב ובקפידה טרם קנייה .

מקווה שעזרתי :lol:

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
תיראה לדעת י אם תתחיל על דו"ש לא מודרני וחזק כגון DR אתה עלול להתבאס מכל העיניין של האופנועים אם שטח אז שטחחחחחחחחחחחחחחחחחKTM אבל הוא לא לנסיעות ארוכות ובטח שהאחזקה לא זולה במיוחד

דעתי האישית gpz מפני שהוא ספורטי מאד (יחסית לשאר המתחרים) ואחזקה זולה מאד מנסיון! (אחי רכב עליו שנה ללא בעייה אחת) כמובן תחזוקה הולמת!

כמו כן אל תדאג לפלסטיקה היקרה כי אתה לא עולה לאופנוע ומרביץ גזים כמו איזה משוגע!?

אם כן אחי ..........אתה דפוק תמיד לזכור שלוכח זמן ללמוד אופנוע!

ותאמין לי שאחרי תקופה מצויינת לא תצטער !

אחי עבר גם תאונה בה נשברה פלסטיקה והלך אגזוז האופנוע נצבע ועבר תיקון מסיבי של חלקי הפלסטיק השבורי ס"הכ 3000 שקל (תאונה בנס הרים לתוך מעקה בטיחות) ככה שהתיקונים לא הכי הכי יקרים

בנוסף אם בכל זאת לא שכנעתי אותך ישנה האפשרות של er שהוא בעצם זהה לאחיו ה gpzבמנוע אחד לאחד והוא בערך שווה ערך בטיפולים ובתחזוקה הזולה אך במקרה של תאונה קצת פחות שביר בגלל העדר הפלסטיקה.

הוא הרבה יותר חזק ומהיר מ GS

לסיכום דו"ש ישן אינו הנאה כל כך גדולה בשטח נסיעה מאד מאד מסורבלת ואינה נוחה איטי מאד בכביש ודעתי האישית ששטח לחוד וכביש לחוד!!(אמרתי גם בהתחלה) מבחינת עלויות אחזקה הדו"ש איננו עולה על אופנועי ה500 האחרים אך יש לבחון את האופנוע טוב ובקפידה טרם קנייה .

מקווה שעזרתי :lol:

 

איזה כיף לכם שעברתם פורום, הא? עכשיו יש שקט ושלווה... :roll:

פורסם

ק"מ מיועד בין 15-20 אלף בשנה חלק די גדול בעיר אבל יש נסיעות גם מחוץ לעיר. רצוי שיהיה מסוגל להוביל אותי גם לטיולים די ארוכים ואם אפשר גם במהירות (לא מהירות מטורפת אבל יהיה נחמד ליסוע מהר)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מה אני ממליץ...

 

לקנות דו"ש דוגמת DRZ400/XT500 ולהתחיל איתו במצבו המקורי, רכיבה בשטח יכולה להיות מאוד מהנה וכמובן סלחנית יותר מרכיבה מאתגרת בכביש.

 

היה ובשלב מסויים תחליט ששטח זה לא אתה וכביש אתה כן....

הסבה לא יקרה במיוחד תעמיד לך בחניה צרצר SM משובח (במיוחד מה-DR400) שיכול לתת הרבה הרבה פאן בכביש בביטחון יחסי.

 

* הכותב מחזיק ברישיון רכיבה עד 500 ובעל ניסיון קודם עם כלים דו"ג :D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
כללי הפורום בנוגע לייעוץ לגבי רכישת רכב חדש וכו' תקפים גם לגבי דו-גלגלי. אם אין לך רשיון , אתה בטח לא בעמדה של ייעוץ , ובוודאי ובוודאי לא של הצגת עצמך כ"רוכב אינטנסיבית"

 

אתה צודק בדבריך, אבל מנסה לייחס לדברי כוונה שלא היתה בהם.

כשאמרתי "אינסטנסיבי" התכוונתי לזה שהספקתי ללמוד אותם ולהכיר אותם.

 

חוץ מהמילה הזאת, שבגלל פירוש זה או אחר אתה ממהר להתקיף,

סה"כ אמרתי שהכביש יותר כיף. זהו.

בנוסף, כשראיתי שהיתה אי-הבנה, הסברתי את כוונתי בעוד הודעה.

אבל לא - אתה ראית הזמנות לנשוך, אז יאללה.

:evil:

ושוב אתה עושה את הטעות הזו ?

"...הספקתי ללמוד אותם ולהכיר אותם..."??

או (א) שהשם האמיתי שלך הוא ולנטינו רוסי, או (ב) שאין לך מושג מה אתה מדבר, או (ג) שאין לך מושג מה זה "להכיר אותם וללמוד אותם" או (ד) תשובה ב+ג נכונות.

 

(אני מהמר על ד')

 

יש רוכבים שעשו 25 ואף 40 אלף ק"מ על אופנוע 500 לפני שיצאו בכאלו הכרזות...(וגם אז, לא תמיד בצדק) אז אתה קובע זאת על סמך שיעור וחצי אצל מורה נהיגה במהירות שלא עולה על 60 קמ"ש??

 

אני מבקש ממך, קרא ש-ו-ב את כללי הפורום לפני שאתה ממליץ בהודעה זו או אחרת.

 

המלצות שכאלו ניתן כבר למצוא בפורומים האחרים ברשת. כאן אנחנו נוכל להסתדר בלעדיהן.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לקנות שטח, כשברור שאתה מעדיף כביש.

אני עכשיו בדיוק אחרי יומיים אינסטנסיביים של רכיבה על הDR350,

ועל הקוואסאקי 500 - שהוא לכביש.

 

אין מה להשוות.

הכביש תענוג :inlove:

 

פירוש זה או אחר?

לפי ההודעה שלך לפחות מדובר לפחות במאוני או פטרהנסל.

 

ההסבר שלך בא רק אחרי שנשאלת אם "במקרה" הנסיון שלך לא נצבר בשיעורי נהיגה :puppydog:

יש מושג שנקרא "גילוי נאות" . ציון העובדה שאתה רוכב בחיתוליו הייתה שמה את המלצתך באור המתאים.

ענווה לא מזיקה בחיים , אני לא צריך להזכיר ,דווקא לך, מה עודף בטחון עושה.

 

אל תחשוב שאני נושך , אפילו עוד לא חשפתי שיניים. :evil:

 

אוקיי, לשביעות רצונכם (הרדאר, הכרוב וכל מי שרוצה), עריכה + התנצלות.

בכל אופן, לא כתבתי על ההתנהגות שלהם, על האחיזה בסיבוב, על נוחות או אי-נוחות,

אפילו לא על עיצוב, לא סקירת מחירים או צריכת דלק.

הגזמתי עם התיאור "יומיים אינסטנסיביים" - נכון.

כל מה שכתבתי בהודעתי הראשונה, זה שה500 לכביש הרבה יותר כיף.

 

 

עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לקנות שטח, כשברור שאתה מעדיף כביש.

אני עכשיו בדיוק אחרי יומיים של לימוד על שתיהם, ואני עדיין מפליץ בחדרי בקול רם וצוחק,

תוך כדי פיצוץ מסיבי של חצ'קונים וחיטוט באף. לפעמים אני אפילו זורק שקיות מים על השכנים :lol: , אגב, כבר גדלו לי קצת שיערות בבית השחי :p

בכל אופן, מ"שעה וחצי שבהם אפילו לא עברתי את ה50 קמ"ש"

אני חושב שהכביש יותר כיף, ורק אפילו בגלל ההרגשה של לשבת עליו.

 

אין מה להשוות. אני פלצן.

הכביש תענוג :inlove:

 

'סדר?

אז מה אם קצת התלהבתי מהיומיים הראשונים שלי? :oops::oops::oops:

 

סליחה.

 

 

ההסבר שלך בא רק אחרי שנשאלת אם "במקרה" הנסיון שלך לא נצבר בשיעורי נהיגה

אי הבנות בדרך כלל, הן תולדה של מקרה של ניסוח לקוי.

כן, מקרה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תיראה לדעת י אם תתחיל על דו"ש לא מודרני וחזק כגון DR אתה עלול להתבאס מכל העיניין של האופנועים אם שטח אז שטחחחחחחחחחחחחחחחחחKTM אבל הוא לא לנסיעות ארוכות ובטח שהאחזקה לא זולה במיוחד

דעתי האישית gpz מפני שהוא ספורטי מאד (יחסית לשאר המתחרים) ואחזקה זולה מאד מנסיון! (אחי רכב עליו שנה ללא בעייה אחת) כמובן תחזוקה הולמת!

כמו כן אל תדאג לפלסטיקה היקרה כי אתה לא עולה לאופנוע ומרביץ גזים כמו איזה משוגע!?

אם כן אחי ..........אתה דפוק תמיד לזכור שלוכח זמן ללמוד אופנוע!

ותאמין לי שאחרי תקופה מצויינת לא תצטער !

אחי עבר גם תאונה בה נשברה פלסטיקה והלך אגזוז האופנוע נצבע ועבר תיקון מסיבי של חלקי הפלסטיק השבורי ס"הכ 3000 שקל (תאונה בנס הרים לתוך מעקה בטיחות) ככה שהתיקונים לא הכי הכי יקרים

בנוסף אם בכל זאת לא שכנעתי אותך ישנה האפשרות של er שהוא בעצם זהה לאחיו ה gpzבמנוע אחד לאחד והוא בערך שווה ערך בטיפולים ובתחזוקה הזולה אך במקרה של תאונה קצת פחות שביר בגלל העדר הפלסטיקה.

הוא הרבה יותר חזק ומהיר מ GS

לסיכום דו"ש ישן אינו הנאה כל כך גדולה בשטח נסיעה מאד מאד מסורבלת ואינה נוחה איטי מאד בכביש ודעתי האישית ששטח לחוד וכביש לחוד!!(אמרתי גם בהתחלה) מבחינת עלויות אחזקה הדו"ש איננו עולה על אופנועי ה500 האחרים אך יש לבחון את האופנוע טוב ובקפידה טרם קנייה .

מקווה שעזרתי :lol:

 

הרבה יותר חזק ומהיר מGS?

 

תחזוקה זולה?

 

אם כבר שטח אז KTM?

 

תגיד לי, מאיפה נפלת?

 

איזה גיבוב של הצהרות שבאמת השתיקה יפה להם.

 

איפה "הרבה יותר חזק ומהיר מGS"?

איך בדיוק?

GS מגיע ל180 וקצת כאשר GPZ מגיע ל190 וקצת כאשר לGS עם הפיירינג המלא יש יתרון של מהירות עדיפה שאולי אף משתווה לGPZ.

בנוסף, השילדה והבלמים של הGS טובים יותר מהGPZ.

 

ואם כבר שטח אז KTM?

ואללה.

עזוב אותך.

 

אם כבר שטח אז CR500 ותקרע את הדיונות.

 

יופי...

 

גם כן עצות.

 

הבחור מחפש אופנוע ראשון ללמוד איתו, לא להתפוצץ איתו.

DR350, XT500, XR400 אם ימצא במצב טוב אז שווה את הכסף בשביל ללמוד.

אפילו XT350.

 

שילמד לרכב קודם, שאחר כך יתחיל לחפש איזה אופנוע מתאים לו יותר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אההההה אני לךא יודע מה דעתך אבל כשאר הוא מבקש עצה

אני נותן לו אחת לפי דעתי ושיקולי

אתה מטיף לי כאילו יש תשובה אחת לנושא אך זוהי עצתי בלבד והוא לא חייב להישמע לה אני עדין חושב כי יש דברים במה שאמרתי ובכל מקרה זאת דעתי האישית וישנם עוד אנשים רבים בפורום לשם כך

(אח שלי נסע 200 עם GPZ)

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
אההההה אני לךא יודע מה דעתך אבל כשאר הוא מבקש עצה

אני נותן לו אחת לפי דעתי ושיקולי

אתה מטיף לי כאילו יש תשובה אחת לנושא אך זוהי עצתי בלבד והוא לא חייב להישמע לה אני עדין חושב כי יש דברים במה שאמרתי ובכל מקרה זאת דעתי האישית וישנם עוד אנשים רבים בפורום לשם כך

(אח שלי נסע 200 עם GPZ)

 

ואני שואל - דמוקרטיה בזין שלי - אי אפשר לחסום על דבר כזה?

 

בדיוק בשביל זה עזבתם את פורום 8, לא?

 

לא מבין. באמת שלא.

פורסם
אההההה אני לךא יודע מה דעתך אבל כשאר הוא מבקש עצה

אני נותן לו אחת לפי דעתי ושיקולי

אתה מטיף לי כאילו יש תשובה אחת לנושא אך זוהי עצתי בלבד והוא לא חייב להישמע לה אני עדין חושב כי יש דברים במה שאמרתי ובכל מקרה זאת דעתי האישית וישנם עוד אנשים רבים בפורום לשם כך

(אח שלי נסע 200 עם GPZ)

 

דעתי האישית בלבד...

אלא אם מדובר על רוכבי סופרבייק ראש בראש, השאלה "מי יהיה יותר מהיר" תלויה לגמרי ברוכב, אלא אם כל מה שאתה עושה עם אופנוע זה לנסוע בכביש 6.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
אההההה אני לךא יודע מה דעתך אבל כשאר הוא מבקש עצה

אני נותן לו אחת לפי דעתי ושיקולי

אתה מטיף לי כאילו יש תשובה אחת לנושא אך זוהי עצתי בלבד והוא לא חייב להישמע לה אני עדין חושב כי יש דברים במה שאמרתי ובכל מקרה זאת דעתי האישית וישנם עוד אנשים רבים בפורום לשם כך

(אח שלי נסע 200 עם GPZ)

 

דעתי האישית בלבד...

אלא אם מדובר על רוכבי סופרבייק ראש בראש, השאלה "מי יהיה יותר מהיר" תלויה לגמרי ברוכב, אלא אם כל מה שאתה עושה עם אופנוע זה לנסוע בכביש 6.

 

אתה מתכוון אופנועי דראג...

 

ומנסיון ה- GPZ יותר מהיר מה- GS אבל לא משמעותי (סה"כ כל ה-500 לכביש עם נתונים דומים).

Finger's gonna kill me.

פורסם

הGPZ שלי סגר 195 ( ביום טוב, עם רוח גבית, וירידה מתונה :lol: )

סתם, בתכלס למהירויות שיוט 160 - 170 זה המקסימום , מעבר לזה אתה מתחיל להרגיש קצת חסר אחיזה, וגם המנוע כבר לא ממש "מושך".

 

בתור אופנוע ראשון - אני מאוד מרוצה ממנו ! רכבתי עליו כבר 9000 ק"מ, ואני מרגיש שאני יכול לנסוע איתו גם עוד חצי שנה לפחות, אלמלא הוא ימכר בעוד חודשיים. ( אני טס, לא כי הוא "קטן" עליי).

 

בנוגע לנפילות, אין מה לפחד. לא קרתה לי אף תאונה ( טפו טפו , חמסה חמסה )

אבל זה לא צריך להיות שיקול רציני נגד האופנוע. וגם אם הפלסטיקים נשברים, זה לא סיפור של יותר מאלף שקל לתקן.

 

אישית, GPZ אופנוע מעולה. הכלי הבא יהיה שטח. בשביל ללמוד ולהשתולל. אח"כ סופרמוטו.

הGPZ למכירה עקב טיסה לחו"ל בקרוב. שנת 95, מצב מצויין. פרטים בהודעות פרטיות.

×
×
  • תוכן חדש...