Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שבתקופה הקרובה אני יבצע מעבר לדו"ג . מעולם לא היה לי אופנוע ושבוע הבא אני מתחיל ללמוד עד 500 סמ"ק . אין לי מושג מה אני רוצה ואני מקווה שאולי אתם תכוונו אותי. אני אוהב מאוד מהירות (היום אני נוסע על קליאו ספורט ואני יודע שאין 500 שייתן את מה שהיא נותנת מבחינת מהירות ופאן) אני לא חולה על שטח אבל אם אני יקנה שטח אני מאמין שאני יהנה איתו פה ושם בשבילים\חולות . התקציב שלי הוא סביב ה25-30 אלף שקלים חדשים שיכול לצמוח מעט אם תהיה עיסקת תשלומים נחמדה . האם כדאי GS שנת 01-02 או אולי GPZ ישן בשנה שנתיים או שבכלל לרדת עוד בשנתונים וללכת לכיוון הדו"ש ? מעבר לעלות הקנייה מעניין אותי גם איזה כלי יהיה זול יותר להחזקה שוטפת . תודה מראש דור

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
כנראה שבתקופה הקרובה אני יבצע מעבר לדו"ג . מעולם לא היה לי אופנוע ושבוע הבא אני מתחיל ללמוד עד 500 סמ"ק . אין לי מושג מה אני רוצה ואני מקווה שאולי אתם תכוונו אותי. אני אוהב מאוד מהירות (היום אני נוסע על קליאו ספורט ואני יודע שאין 500 שייתן את מה שהיא נותנת מבחינת מהירות ופאן) אני לא חולה על שטח אבל אם אני יקנה שטח אני מאמין שאני יהנה איתו פה ושם בשבילים\חולות . התקציב שלי הוא סביב ה25-30 אלף שקלים חדשים שיכול לצמוח מעט אם תהיה עיסקת תשלומים נחמדה . האם כדאי GS שנת 01-02 או אולי GPZ ישן בשנה שנתיים או שבכלל לרדת עוד בשנתונים וללכת לכיוון הדו"ש ? מעבר לעלות הקנייה מעניין אותי גם איזה כלי יהיה זול יותר להחזקה שוטפת . תודה מראש דור

 

לא יתן לך מהירות ופאן?

 

חחחחחחח

 

יפה.

לא יודע בקשר לקליאו שלך אבל בקשר לאופנועים אני יכול לומר לך שגם 500 יתנו לך הרבה.

הרבה מאוד אפילו.

 

ואם אתה רוצה GS אז יש אחד למכירה שאני מכיר.

פנה לMAX D.

 

עוד לא יצא לך לתת בגז עם אופנוע אני מבין.

חוויה.

 

פשוט חוויה אחרת.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

החלטת לבצע 'אוטושידרוגציה' לפוזיציה של מומחה ?

מ ב ר ו ק ...

עלה והצלח בסולם הדרגות ...

:beerchug: :smilecol: :turn-l::multi:

Take a Walk on the Mild Side

פורסם

אם אתה מתחיל שיעורי נהיגה (ככל הנראה על GS או על ER שדי דומים) תוכל לראות בדיוק מה נותן ה GS, אם הוא נוח לך, אם הוא מאיץ/מהיר מספיק וכל זה..

 

חוץ מזה, שלמרות כל הכבוד לפחית (שאני אישית הייתי מוכר כלייה לכזו כמו שלך :p ) לא הייתי מהמר שהיא מאיצה יותר טוב ומרגשת יותר מאופנוע כביש 500 מודרני.

 

 

מבחינת תחזוקה שוטפת, אין ספק כי ה GS יהיה זול ממתחריו. אולם גם מכיוון ה GPZ שיש כאלו למספר חברי לא שמעתי תלונות (רק הבעייה איתו נעוצה בנפילה בה הפלסטיקה יקרה :? ) ומבחינת מהירות? הוא בטוח מספיק, אני לא חושב שמאופנוע ראשון יש לך צורך לרכב מעל ל 220.... ועד שתגיע לרמת רכיבה מתאימה, כבר יבוא זמנך לשדרג את הרשיון למעל 500 :twisted:

פורסם
כנראה שבתקופה הקרובה אני יבצע מעבר לדו"ג . מעולם לא היה לי אופנוע ושבוע הבא אני מתחיל ללמוד עד 500 סמ"ק . אין לי מושג מה אני רוצה ואני מקווה שאולי אתם תכוונו אותי. אני אוהב מאוד מהירות (היום אני נוסע על קליאו ספורט ואני יודע שאין 500 שייתן את מה שהיא נותנת מבחינת מהירות ופאן) אני לא חולה על שטח אבל אם אני יקנה שטח אני מאמין שאני יהנה איתו פה ושם בשבילים\חולות . התקציב שלי הוא סביב ה25-30 אלף שקלים חדשים שיכול לצמוח מעט אם תהיה עיסקת תשלומים נחמדה . האם כדאי GS שנת 01-02 או אולי GPZ ישן בשנה שנתיים או שבכלל לרדת עוד בשנתונים וללכת לכיוון הדו"ש ? מעבר לעלות הקנייה מעניין אותי גם איזה כלי יהיה זול יותר להחזקה שוטפת . תודה מראש דור

 

לא יתן לך מהירות ופאן?

 

חחחחחחח

 

יפה.

לא יודע בקשר לקליאו שלך אבל בקשר לאופנועים אני יכול לומר לך שגם 500 יתנו לך הרבה.

הרבה מאוד אפילו.

 

ואם אתה רוצה GS אז יש אחד למכירה שאני מכיר.

פנה לMAX D.

 

עוד לא יצא לך לתת בגז עם אופנוע אני מבין.

חוויה.

 

פשוט חוויה אחרת.

 

עם כל הכבוד ,ויש כבוד , GS500 הוא לא בדיוק בר השוואה עם קליאו ספורט ...

 

אני הייתי הולך קודם כל לכיוון הדו"ש .

 

א. עדיף לעשות את כל הטעויות האפשריות למתחיל בשטח - הנפילות פחות כואבות , המהירות יותר נמוכה , אין בד"כ תנועה נוספת/נגדית , המגבלות יותר נמוכות (קל יותר ללמוד).

ב. בשטח גם מהירות נמוכה יחסית נראית כאילו זה מהר , אחרי רכב כמו הספורט אני מניח שמשהו כמו 150 אולי 170 קמ"ש (ביווווווווום :wink: ) לא ממש יזיזו לך , ככה שעדיף לחפש את הריגושים במקום אחר.

 

כשתגיע לרשיון ל-600 ומעלה , אפשר להתחיל לדבר...

פורסם

תודה על התשובות . לא התכוונתי להעליב את ציבור הרוכבים ואני בטוח שאפשר להנות מאוד עם 500 סמ"ק . אני אשמח לקבל עוד המלצות\כיוונים . בקשר לGS מתי הוחלפה הצורה (בעיקר האחורה הרבה יותר מרשים) והאם הוחלף עוד משהו מעבר לזה ? GPZ מרשים מאוד אבל בתור רוכב מתחיל מפחיד אותי הפלסטיקה הפגיעה מה עלות התיקון שלה +-? אם יש מישהו שהיו בבעלותו גם אחד מהאופנועים הנ"ל וגם דו"ש אני מעוניין לדעת מה יהיה יקר יותר לאחזקה לפי מה שראיתי במחירון בשביל דו"ש צריך לרדת עוד בשנתון (וסביר להניח שהוא עבר חיים פחות קלים) ואיזה דו"ש אתם ממליצים במחירים הנ"ל

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לקנות שטח, כשברור שאתה מעדיף כביש.

אני עכשיו בדיוק אחרי יומיים אינסטנסיביים של רכיבה על הDR350,

ועל הקוואסאקי 500 - שהוא לכביש.

 

אין מה להשוות.

הכביש תענוג :inlove:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

היומיים רכיבה האלה הם אצל המורה נהיגה או שיש לך כבר רישיון? בעיקרון אני מעדיף כביש אבל הבנתי שיש כאלה שחושבים שעדיף להתחיל דווקא מדו"ש בנוסף דו"ש יכול לתת פאן נוסף בשטח השאלה היא כמה ההתפשרות בכביש וכמה העלויות אחזקה של כל אחד מהכלים . ואני עוד לא רוצה כלום אני רק מתייעץ כדי לדעת מה אני רוצה ואני בודק את כל האופציות האפשריות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
עם כל הכבוד ,ויש כבוד , GS500 הוא לא בדיוק בר השוואה עם קליאו ספורט ...

 

אכן... צודק... ובכל זאת יש מקום להשוואה מבחינת פאן...

בטח יש מקום להשוואה בתאוצה. שם הקליאו פשוט

תראה מגוחך...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

ברור שיש פאן גם בGS ואני מעריך שהפאן מסוג שונה (פשוט לא יצא לי ממש לרכב על אופנוע) .מבחינת תאוצה חבר פורום שהיה ברשותו GPZ והיום הוא בעלים של קליאו 172 אמר לי שאומנם במיאוץ הקלאסי ה500 יותר מהיר אבל מעבר לזה הקליאו לא פחות מהירה בכל מקרה השאלה שלי היא לא ההשוואה בין הקליאו לבין אופנועים (השוואה מענינית בפני עצמה) אלא מה כדאי לי לרכוש

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

כדאי ?

 

אני מאלו שטוען שדו"ש זו ההתחלה הנכונה.

 

אבל ממתי אנחנו בוחרים "נכון" באופנועים ?

לך על מה שהלב אומר...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
היומיים רכיבה האלה הם אצל המורה נהיגה או שיש לך כבר רישיון?

אצל מורה.

אבל כבר יש לי שעתיים לפחות על הכביש עם כל אחד מהם.

 

ולא ניסיתי להשתמע כאילו אני בעל ניסיון גדול,

רק ציינתי שהכביש הרבה יותר כיף... :oops:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

רק רציתי לדעת כי יש קצת הבדל בין נהיגה אצל מורה בלי ניסיון לבין נהיגה רגילה (בסך הכל לעומתי יש לך יותר ניסיון :) ) מאיזו בחינה היה לך יותר כיף בכביש (אני מנחש שזה היה ER5 ). לשדון הבעיה היא שהלב לא ממש יודע כל פעם יש לו נטיות אחרות (מבחינת אופנוע כמובן) אני מנסה לשאוב כמו שיותר מידע שייתן ללב ולראש החלטה סופית

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
עדיין לא הבנתי למה אתה רוצה לקנות שטח, כשברור שאתה מעדיף כביש.

אני עכשיו בדיוק אחרי יומיים אינסטנסיביים של רכיבה על הDR350,

ועל הקוואסאקי 500 - שהוא לכביש.

 

אין מה להשוות.

הכביש תענוג :inlove:

 

היומיים רכיבה האלה הם אצל המורה נהיגה או שיש לך כבר רישיון?

אצל מורה.

אבל כבר יש לי שעתיים לפחות על הכביש עם כל אחד מהם.

 

ולא ניסיתי להשתמע כאילו אני בעל ניסיון גדול,

רק ציינתי שהכביש הרבה יותר כיף... :oops:

 

:screwy:

 

הייתי בטוח שאתה בדיוק בסיומו של ראלי הפרעונים...

יומיים אינטנסיביים אלק.

זה ברור מאליו שבזמן שיעור נהיגה ,על כביש , כשהידיים פחות או יותר קשורות , אתה תיהנה יותר מאופנוע כביש.

היתרון היחיד של דו"ש על הכביש הוא במהלך המתלים שלו (ובמקרים מסויימים גם בתנוחת הישיבה) - ואת המצבים בהם זה בא לידי ביטוי בטח אין לך בזמן שיעור.

כל השאר הם בבירור לטובת אופנוע הכביש , שלא חייב להתפשר כל הזמן.

 

כללי הפורום בנוגע לייעוץ לגבי רכישת רכב חדש וכו' תקפים גם לגבי דו-גלגלי. אם אין לך רשיון , אתה בטח לא בעמדה של ייעוץ , ובוודאי ובוודאי לא של הצגת עצמך כ"רוכב אינטנסיבית" :!::evil:

×
×
  • תוכן חדש...