Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

tn.jpg

ferrari002.jpg

 

ferrari006.jpg

 

 

בדובאי נפתחה חנות הגדולה בעולם למכירת פרארי, עם חנות בוטיק בגדול 1000 מטר. בפתיחה נכחו נהגי פורמולה 1 של פרארי, רייקונאן ופסיקלה.

הפארק עצמו יפתח במשך 2010, כאשר גודלו יהיה 200 אלף ריבועים. גודל סמל הסוס של פרארי הינו 66 מטר..

ferrari004.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=x6lpDyYycoE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wA37I7p0_fo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אבו דהאבי, דיברו הרבה על המקום אתמול ושלשום בשידורי הפורמולה 1... זה ממש יושב על המסלול, נראה ממש יפה חבל שאסור לנו להכנס לשם :(

פורסם

וולגארי ומכוער בטירוף, נראה כמו חליפת מרוצים ענקית שהתרסקה מהחלל.

הם מתנהגים כמו אדם עם יותר מדי כסף ומעט מדי שכל, כל המדינה שלהם נראה כמו PIMP MY RIDE.

בתחילת דרכם עוד היה לכם כיוון עיצובי ואימרה מסויימת, עכשיו זה רק "תראו איך בנינו אי מכלום", "שלנו גבוהה\גדול יותר" והכי חשוב "היי! רואים את זה מהחלל!".

השלב הבאה, LCD בגודל 100000 אינצ' שניתן לראות מהחלל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כנראה בדרך היגיון מעוות כולשהוא הם מאמינים שכמה שזה יותר גדול, זה יותר קידמה.

אטרקציה נחמדה, הייתי שמח לבקר שם.

פורסם

אבו דבי שמה לעצמה מטרה ליצור עוד מקור הכנסה במדינה מלבד נפט

וזה תיירות עולמית

בגלל זה הם משקיעים בפרסום (כמו בקבוצת פורד בWRC)

ובכל מיני מתקנים כמו המרכז הזה (ראיתם את המדרון שלג המלאכותי שם?)

ובמלון המפואר בעולם וכו

תכלס - אחלה חופשה למיליונר שראה הכל

:wink:
פורסם

עכשיו זה רק "תראו איך בנינו אי מכלום", "שלנו גבוהה\גדול יותר" והכי חשוב "היי! רואים את זה מהחלל!".

השלב הבאה, LCD בגודל 100000 אינצ' שניתן לראות מהחלל.

 

ממש נשמע כאילו דיברת על ישראל, לא במעשים אלא בדיבורים

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
וולגארי ומכוער בטירוף, נראה כמו חליפת מרוצים ענקית שהתרסקה מהחלל.

הם מתנהגים כמו אדם עם יותר מדי כסף ומעט מדי שכל, כל המדינה שלהם נראה כמו PIMP MY RIDE.

בתחילת דרכם עוד היה לכם כיוון עיצובי ואימרה מסויימת, עכשיו זה רק "תראו איך בנינו אי מכלום", "שלנו גבוהה\גדול יותר" והכי חשוב "היי! רואים את זה מהחלל!".

השלב הבאה, LCD בגודל 100000 אינצ' שניתן לראות מהחלל.

עזוב אותך... הלוואי והיה לנו דברים כאלה בישראל... בנתיים אפשר רק לחלום.

 

ובאמת חבל שאי אפשר להכנס לדובאי.. כל הכבוד להם על הפיתוח...

פורסם
וולגארי ומכוער בטירוף, נראה כמו חליפת מרוצים ענקית שהתרסקה מהחלל.

הם מתנהגים כמו אדם עם יותר מדי כסף ומעט מדי שכל, כל המדינה שלהם נראה כמו PIMP MY RIDE.

בתחילת דרכם עוד היה לכם כיוון עיצובי ואימרה מסויימת, עכשיו זה רק "תראו איך בנינו אי מכלום", "שלנו גבוהה\גדול יותר" והכי חשוב "היי! רואים את זה מהחלל!".

השלב הבאה, LCD בגודל 100000 אינצ' שניתן לראות מהחלל.

 

 

תקשיב, יש להם את זה. כל מה שאתה אומר נובע מקינאה נטו.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לא רואה שום דבר פסול בדובאי. המקום מדהים! אמנם לא הייתי שם אבל ממה שראיתי בהרבה מקומות זה מקום אדיר!

ממש הייתי רוצה לנפוש שם. חבל רק שאי אפשר... בינתיים.

פורסם

1. דובאי / אבו-דאבי (נא לא לעשות סלט).

 

2. הקונספט חיובי אך הביצוע (שבחלקו יפה ובחלקו וולגארי כפי שנאמר) רחב מידי לטעמי ומתפרס על פני אטרקציות לאו דווקא נחוצות / לא קשורות לפרארי :roll:.

 

3. בשורה התחתונה זה עדיף מאשר שום פארק ונקווה שככל שההכנסות יגדלו, כך נראה רכבים נפלאים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...