Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרייזלר וויאג'ר או מאזדה mpv?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אנחנו משפחה בת 6 נפשות(4ילדים+2מבוגרים)

 

הילדים בגיל:3+10+12+14.

יש לנו קאיה ג'ויס 2001 והיא טובה ומרווחת אבל לא סוחבת בעליות ואנחנו רוצים להתקדם במודל ושנה.

אנחנו רוצים לקנות מאזדה mpv 2003-2007 מנוע 3.0 או קרייזלר וויאג'ר מנוע 3.3.

מה הוא הרכב ההכי טוב:סוחב בעליות עם מזגן +מרווח+חסכוני(דלק+ביטוח+אחזקה)?.........

פורסם

צר לי אבל במכוניות האלה לא תמצאו חיסכון. לא מבחינת דלק לא בביטוח ולא באחזקה.

רמת החיים בקרייזלר או במאזדה תהיה גבוה משמעותית מבקיה שלכם וסחיבה בעליות עם מזגן וברכב מלא לא תהווה בעיה עבורן עקב המנועים הגדולים והבשרניים.

אבל אתם תשלמו הרבה יותר על דלקים מאשר בקיה. אולי תפרטו את מגבלות התקציב שלכם ונוכל להציע מינוואן קומפקטי בסגנון הקיה שלכם אך חדשני וחזק יותר שיענה יותר טוב לדרישותיכם.

 

בהצלחה!

פורסם

לאח שלי היה MPV 2002 צריכת דלק 1:5 הביטוחים מאוד מאוד יקרים הוא מהר מאוד זרק את האוטו והחליף להונדה סטרים 2002, האוטו, הביטוחים והדלק זולים משמעותית.

כמובן שקשה מאוד למצוא כזה אוטו והוא גם נסחר הרבה מעל המחירון.

חוץ מהבעיה של דלק וביטוחים הוא היה מאוד מאוד מרוצה מהמזדה אוטו מאוד נוח.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

לוויאג'ר אין שוק טוב בארץ.

 

לדוד שלי יש כזאת בארה"ב והוא מחליף כל כמה שנים לדגם יותר מתקדם.

ברכב בעל אמינות סבירה (לא חף מתקלות) אבל דוד שלי נוסע המון גם בסטדנרטים שלהם.

היא צורכת הרבה דלק, אבל שמה המחיר הוא רבע מאשר כאן.

והחלקים שמה הם גרושים.

 

אני ממליץ לך לחשוב אולי על מזדה 5.

הרכב חסכוני וזול מ-MPV ואולי ייתן פתרון סביר.

פורסם
לוויאג'ר אין שוק טוב בארץ.

 

לדוד שלי יש כזאת בארה"ב והוא מחליף כל כמה שנים לדגם יותר מתקדם.

ברכב בעל אמינות סבירה (לא חף מתקלות) אבל דוד שלי נוסע המון גם בסטדנרטים שלהם.

היא צורכת הרבה דלק, אבל שמה המחיר הוא רבע מאשר כאן.

והחלקים שמה הם גרושים.

 

אני ממליץ לך לחשוב אולי על מזדה 5.

הרכב חסכוני וזול מ-MPV ואולי ייתן פתרון סביר.

תודה .

אבל המזדה 5 רכב לא מרבח וצורך דלק בהשוואה לנפח.

פורסם

מאזדה 5 תהיה קפיצה ענקית קדימה לעומת הקיה שלכם. והוא מרווח יותר ממנה ולא צורך יותר דלק.

זה רכב שדיי מתאים למשפחות בנות 6 נפשות משום שהמושב האמצעי בשורת המושבים השנייה מתקפל לצורך מעבר לשורה השלישית והוא לא נוח במיוחד.

אגב בהשווה למאזדה MPV והקרייזלר וואיג'ר שאתם מתלבטים בניהם המאזדה 5 יכול להיקרא חסכוני.

 

בהצלחה!

פורסם
מאזדה 5 תהיה קפיצה ענקית קדימה לעומת הקיה שלכם. והוא מרווח יותר ממנה ולא צורך יותר דלק.

זה רכב שדיי מתאים למשפחות בנות 6 נפשות משום שהמושב האמצעי בשורת המושבים השנייה מתקפל לצורך מעבר לשורה השלישית והוא לא נוח במיוחד.

אגב בהשווה למאזדה MPV והקרייזלר וואיג'ר שאתם מתלבטים בניהם המאזדה 5 יכול להיקרא חסכוני.

 

בהצלחה!

 

אבל אין לה מטען ענק

המטען שלה 112 ליטר

ולקאיה 166 ליטר

וה mpv 233 ליטר

ו וויאג'ר אולי 480 ליטר.

פורסם

אם זה רק MPV מול וויאג'ר הייתי הוולך על MPV. יותר "מתאים" לארץ.

 

אם אתה לא הולך עם הראש בקיר ומוכן לשמוע עוד דעות, אז לדעתי אחזקת MPV זה לא עניין קל, הרכב באמת לוקח הרבה דלק, למרות שהוא חזק מאוד.

 

מזדה 5 או הונדה נראה לי HRV עם 6 מקומות תהיה פשרה יותר טובה מבחינת חסכון.

 

מה גם שאל תשכח אבל רוב הזמן אתם לא נוסעים 6 אנשים באוטו...

פורסם
אם זה רק MPV מול וויאג'ר הייתי הוולך על MPV. יותר "מתאים" לארץ.

 

אם אתה לא הולך עם הראש בקיר ומוכן לשמוע עוד דעות, אז לדעתי אחזקת MPV זה לא עניין קל, הרכב באמת לוקח הרבה דלק, למרות שהוא חזק מאוד.

 

מזדה 5 או הונדה נראה לי HRV עם 6 מקומות תהיה פשרה יותר טובה מבחינת חסכון.

 

מה גם שאל תשכח אבל רוב הזמן אתם לא נוסעים 6 אנשים באוטו...

 

התכוונת להונדה FRV. אכן אופציה מעולה אבל היא לא ממש נכנסת באותו תקציב של וואיג'ר ו-MPV משהנים שהם ציינו.

ההונדה היא פתרון מעולה למשפחות בנות 6 נפשות משום שגם כשהרכב מלא בנוסעים נפח תא המטען לא משתנה.

סידור המושבים הוא יוצא דופן (ומבוסס על רעיון של פיאט מולטיפלה), 2 שורות מושבים עם 3 מקומות בכל אחת. הונדה השכילו ליצור רכב רחב ועם דלתות דקות במיוחד בכדי שלא יהיו תלונות על צפיפות והמושב האמצעי שבין הנהג לנוסע מתקפל כשאין בו צורך והופך למשענת יד מאוד נוחה. התכנון המקורי "העלה" את ידית תיבת ההילוכים אל הקונסולה המרכזית וגם מתגי החלנות שבשליטת הנהג עברו דירה וממוקמים משמאל להגה.

השיווק של ה-FRV בישראל החל בשנת המודל 2005 עם מנועי 1.7 ו-2 ליטר, אך בשנתיים הראשונות הגיע הרכב עם גיר ידני בלבד. בשנת 2007 הוא עבר מתיחת פנים ואז הוצג גם דגם אוטומטי שהגיע ארצה. בשנת המודל 2008 מחירו של ה-FRV קוצץ והוא נכנס לקבוצה 4 לשווי שימוש רכב (כ-147 אלף שקלים בזמנו). הורדת המחיר בהחלט תרמה למכירותיו של ה-FRV באותה השנה.

לפני מספר חודשים הודיעה הונדה על הפסקת יצור ה-FRV ללא הצגת מחליף לעת עתה. היבואן המקומי הצטייד במלאי מספיק ועדיין נמכורת מכוניות חדשות כאלה בישראל, אך בינואר 2009 המחיר עלה משמעותית והוא עומד היום על כ-160 אלף שקלים.

תוכלו להשיג FRV משומש אוטומטי משנת המודל 2007 בכ-120 אלף שקלים אני מעריך.

 

מקווה שהצלחתי לעזור.

פורסם

אין לי ולא הייתה לי MPV.

 

נהגתי במסגרת העבודה שלי על יותר מ-10 MPVים שונים.

 

כולם היו חזקים, נוחים.

כולם היו זללנים של דלק, ברמה של אתה באמת רואה את המחט של הדלק יורדת למטה תוך כדי נסיעה.

 

אני בנהיגה לא רגועה אבל גם לא השתוללות עשיתי בערך 1-5 או 1-6 לא זוכר.

 

אז אם תגיד לי שהיא עושה 1-10 בבין עירוני בשיוט עדין, אז אולי... קשה לי להאמין.

 

בעלי MPV הם אלו שיודעים לכן תתייחס להודעה שלי בעירבון מוגבל.

פורסם
אין לי ולא הייתה לי MPV.

 

נהגתי במסגרת העבודה שלי על יותר מ-10 MPVים שונים.

 

כולם היו חזקים, נוחים.

כולם היו זללנים של דלק, ברמה של אתה באמת רואה את המחט של הדלק יורדת למטה תוך כדי נסיעה.

 

אני בנהיגה לא רגועה אבל גם לא השתוללות עשיתי בערך 1-5 או 1-6 לא זוכר.

 

אז אם תגיד לי שהיא עושה 1-10 בבין עירוני בשיוט עדין, אז אולי... קשה לי להאמין.

 

בעלי MPV הם אלו שיודעים לכן תתייחס להודעה שלי בעירבון מוגבל.

 

אנחנו נוסעים כמעט כל הזמן במהירות של 80 -100קמ"ש.

אז אתה יודע כמה צריכת הדלק תהיה?

ומה סוג הנסיעה הזאת(עירונית/בין עירונית)?

פורסם

מהירות שיוט של 80-100 היא מהירות בינעירונית (אני מקווה שבתור נהג אתה יודע שאסור לסוע 80-100 בעיר, נכון?)

 

אני לא יודע מה תהיה צריכת הדלק, אני לא רוצה להטעות אותך.

אני רק אומר לך שקשה לי להאמין שהיא תהיה 1-10.

×
×
  • תוכן חדש...