Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום!

 

בעוד כחודש-חודשיים אני אצטרך לקנות רכב , ועד אז אני מתחיל לגשש ולגבש דעה.

 

והשאלה שלי היא : עד כמה יש הבדלים בהתנהגות בין 106 ראלי דור ראשון , ל106 XSI ל 106 XS , כ12 שנה לאחר שהן יוצרו?

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

לי היה 2 כאלה במשך 4 שנים, אז אני ינסה לעזור.

מה אתה מחפש ברכב קודם כל, הראלי והXSI עוד די דומות אבל הXS ממש לא מתקרב למושג ספורטיבי.

בכל אופן ההמלצה היחידה שלי היא, תחפש כמה שיותר טוב ותקח את הכי טובה שתמצא.

גם ככה לא נשארו כמעט במצב טוב בארץ.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

כמו שנאמר לפני, ה XSI והראלי ספורטיביות יותר.

בסיס השילדה מצוין גם לאחר 12 שנים השאלה היא מה מצב מערכות המיתלים והאם הם מקוריות?

חלק גדול מהרכבים הנ"ל עברו שיפורים\שינויים (תלוי בנקודת המבט) המשנים מהותית את ההתנהגות.

 

בכל מקרה בלי קשר לניהוג הראלי ספרטנית יותר ולחלק מהאנשים זה מפריע.

 

חפש אחת שמורה, דורש סבלנות אבל משתלם!

 

בהצלחה,

נתן.

פורסם

בהנחה שהבולמים עדיין מקוריים + העובדה שיש חופשים שלא טופלו עם הזמן,

התוצאות יכולות מאוד לאכזב,

 

רכב כזה כיום חייב לעבור ריענון למכלולי השלדה שלו בשביל שהזוהר שלו לא יעומעם.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

כבעלים של ראלי דור ראשון שמורה בטירוף ומקורית לחלוטין אני יכול להגיד דבר אחד ...(יד 01 יש לציין)

 

מהנה מאוד מאוד וכל פעם שאני מסתכל עליה אני מחייך ..הגרגור של המנוע ...הישיבה, הכיסאות, ההגה ...אוייי ההגה ..

תקשורת אין סופית בין הנהג לכביש, שילדה ומתלים, משקל....מה לא בעצם ???? הכל חוץ מאיכות הנסיעה בכבישים משובשים ובנסיעות ארוכות ....

 

אין עליה ולא יהיה, יחס משקל כוח שילדה, אני מאוהב ברכב ושוב ... כל פעם שאני עולה עליו אני מחייך מחדש בלי שום קשר לכלום...

 

קשה עד כאב למצוא ראלי מקורית או בכלל אחת שלא קרעו אותה הילדים האלה ...לקח לי 3 שנים עד שהצלחתי לשכנע את האדם המתאים לשכנע את בעלת הרכב למכור את הרכב ....

 

אל תתייאש בן אדם ...

פורסם

א. ההבדלים הם לא רק הבולמים - אלא גם דברים קטנוניים כמו מוטות פיטול ומוטות מיצבים , קפיצים ועוד קטנות שאני בטוח משמיט.

ב. בתור מי שהחזיק צרפתיה מזדקנת ושיפר בה את רוב מערכת המתלים - כיום - 12 שנה אחרי - מי שלא ריענן לפחות את הבולמים והקפיצים , שיפץ סרן אחורי ודואג לתחזוקה מקפת של כל חלקי הגומי בפרונט בעיקר - מדמיין אולי שהוא נוסע ברכב ספורטיבי.

כי הקשר בין רכב שהבולמים המקוריים עליו עדיין לרכב ספורטיבי - הוא אפס.

מאזדה 3 חדשה תתנהג יותר טוב מ106 ראלי עם בולמים מקוריים מ95.

ומה לעשות - זה עולה הרבה כסף (החלפת בולמים + כל המסביב + קפיצים בחלקים איכותיים לדוגמא - סביבות ה6000 ש"ח) ולא הרבה מוכנים לשים אותו.

 

רכב ספורטיבי - כדי שישאר מהנה לאורך השנים חייב ליהיות במצב מעולה.

אז אם תמצא 106 ספורטיבית עם הכל מעודכן - בולמים , כריות בולם , מיסבי החלקה , קפיצים וחלקי גומי שלמים (מוטות מקשרים , בוקסות משולשים , מסרק הגה והמסביב משופצים / חדשים) - אתה תהנה מאוד.

אחרת - לא תתקרב לפוטנציאל של מה שהרכבים האלו באמת נותנים אלא תשוט על גביי ההייפ.

 

לירן צודק ב100% וגם אצלי אחרי שנגמרו כל ההחלפות של החלקים למצב חדש + שיפורים מסביב (מוט מיצב , חלקי פוליאורטן , צמיגים מצויינים , שיפור מערכת בלימה) - האוטו בהתנהגות כבר היה בליגה אחרת לגמרי מהיום שקיבלתי אותו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...