Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DAIKIN זה הרולס רויס , יש גם סדרה עילית של אלקו שנקראת ELCO ERA , יש גם עילי גודל 50 של אלקטרה תלת פאזי.

 

עדיף שני מזגנים עיליים גודל 40 3PH של אלקטרה , הדגם הזה ייחודי יש לו דירוג אנרגטי A והוא צורך 5.5A*3PH תפוקה 38000BTU לערך

 

ה 35 3PH לוקח 3PH*5A תפוקה 28000 BTU לערך

 

אלקטרה ממזמן לא ישראלי, הרוב מיוצר היום במפעל AIRWELL בסין!

 

http://www.computime.com.hk/pdf/Acquistion%20of%20EHK%20for%20web.pdf

 

http://www.chamber.org.hk/info/member_a_week/member_profile.asp?id=73

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיצובישי ופוגיטסו. שתי חברות ברמה מעוד גבוהה. חברות שנחשבות לרולס רויס של המזגנים.

המזגנים שלהם איכותיים (פוגיטסו נותנים כ10 שנים אחריות! לפי זכרוני). וחסכוניים. ושקטים.

אבל הם מעוד מעוד יקרים!!

 

יצא לי להתקין עם חבר מזגנים של מיצובישי ופוגיטסו. ושניהם היו מעוד שקטים. וחזקים.

עבדתי עם מתקין מזגנים מספר חודשים.

ויצא לי לדבר עם אנשים בתחום. וללמוד טיפה. עם יש חברה שהיא ממש לא לא זבל! זה שתי אלו.

 

הטורנדו. (מזגן איכותי לחיים. קשקוש. מזגן מעפן. וגרוע!)

אלקטרה- מזגנים מצויינים! ותוצרת הארץ (כבוד)

LG- פחות מכיר. אבל הוא פחות טוב מהאופציות האחרות.

פמילי - סיני לפי הבנתי

 

אני הייתי (וחפשתי) מזגן לבית. אופציות שאני ממליץ מנסיון.

אלקטרה (אחריות ושירות טוב.)

מצובישי / פוגיטסו (אבל המחיר)

אלקו הי טק (גם ישראלי)

 

 

מה שאתה אומר זה נכון, אבל כשרכשתי מזגן עילי של אלקטרה לפני כשנתיים היה רשום על קופסת המדחס MADE IN CHINA.

 

בבירור שערכתי הסתבר שיש לאלקטרה מפעל שם (שזה קצת שונה מלקנות מזגן מדבקה כמו טורנדו ופמילי).

כלומר הם לא מייצרים את הכל בארץ, בעיקר לא את הקטנים והזולים (זה היה מזגן 1 כ"ס).

 

אני חייב עם זאת לציין שהשירות היה יוצא מן הכלל לאורך כל התקופה.

 

כיום יש לי בבית מזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4.5 כ"ס.

 

 

בעניין אלקו: לפי מה שקצת שמעתי, אלקו זה מותג היוקרה של אלקטרה אבל בתכלס - אותו ציוד.

 

זהו. אני משאיר את הבמה לחסידי מותגי המדבקה (AKA קמצנים) שיספרו שיש להם מזגן טורנדו כבר 17 שנה שמופעל בתוך לוע של הר געש ללא שום בעיה , ומזגן של פמילי שכבר 19 שנה מקרר את כל מדבר סהרה בלי למצמץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זהו. אני משאיר את הבמה לחסידי מותגי המדבקה (AKA קמצנים) שיספרו שיש להם מזגן טורנדו כבר 17 שנה שמופעל בתוך לוע של הר געש ללא שום בעיה , ומזגן של פמילי שכבר 19 שנה מקרר את כל מדבר סהרה בלי למצמץ.

עוד לא החלטתי אם אתה סתם טיפש או סתם מרובע בלי יכולת לפתוח את המוח לדברים אחרים, אבל כנראה שאתה מתעקש לעצבן ולמשוך אליך "אש" מיותרת. כל זה, כמובן, לא מונע ממך להתעלם מעובדות ולהתעלם מאנשים בעלי ניסיון. אתה תמיד תהיה בשלך. אתה תמיד צודק.

 

השירות של אלקטרה נחשב לטוב. גם להם יש נפילות, אחרי הכל הם ישראלים שהצליחו לבנות מוניטין טוב - וכמו כל ישראלי טוב, בסוף גם ישתדלו להרוס אותו. מזכיר לי קצת את טויוטה, המונטין הטוב שלהם לא מתקלקל גם אם צריך להחליף מחשב הזרקה וממיר קטליטי ברכב בן שנים בודדות - אחרי הכל זה טויוטה והשירות שלהם טוב. ככל הנראה צריך קצת מוניטין ואת הסמל הנכון בשביל לסתום לאנשים את הפה - ומסתבר שזה עובד.

 

איציק

 

נ.ב.

קמצנים תקרא לאמא ואבא שלך, לא לחברי פורום. אין לך שום זכות להתערב בשיקולים פרטיים של אנשים.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא יודע מה אתם רוצים מהטורנדו,יש לי 5 כאלה בבית וטפו טפו טפו הם לא עושים בעיות בכלל,במיוחד אצלי בישוב,שבחורף הטמפרטורה נמוכה משמעותית מהמרכז ועדיין מחמם כמו גדול.

אז קצת רועש לאומת מזגנים אחרים,אבל בין לעשות קצת רעש ולבין להיות מזגן זבל יש דרך ארוכה.

ואייל - מותג מדבקה או לא ,אין קשר קלוש לקמצנות,מזגן 1 כ"ס של אלקטרה עולה כמו מזגן 1 כ"ס של טורנדו.

המחירים דומים,אין הבדל משמעותי (100 שקל זה לא הבדל משמעותי.)

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

 

זהו. אני משאיר את הבמה לחסידי מותגי המדבקה (AKA קמצנים) שיספרו שיש להם מזגן טורנדו כבר 17 שנה שמופעל בתוך לוע של הר געש ללא שום בעיה , ומזגן של פמילי שכבר 19 שנה מקרר את כל מדבר סהרה בלי למצמץ.

 

 

אחותך קמצנית.

 

יש לי טורנדו, 5 שנים, בקעת הירדן, עובד פיקס.

 

יש לך בעיות עם חוות הדעת שלי?

 

אתה יכול לדחוף אותן.

 

צביקי

פורסם

תרגעו חברים....

 

לי יש גם טורנדו 14 1.4 כוס סוס שהיה טרקטור במשך שנה ,טורנדו לא ידעו מה הבעיה ,הזמנתי את הטכנאי שלי והבעיה הייתה בקבל וכתוצאה מזה המאוורר הסתובב חלש וכל היחידה החיצונית רתחה...

שירות מצויין יש לטורנדו -בחלום.

זה נכון שאלקטרה מייצרים בסין אך היום אין חברה שלא מייצרת שם - האיכות ייצור זה מה שמשנה.

הטורנדו פשוט המדחסים שלהם בעייתים ממה שאני הבנתי , כנראה שנפלתם על סטוק טוב.

אני עדיין ישאר עם תדיראן ואלקטרה אין מה לעשות על איכות משלמים , מה גם שהיום הפער הוא לא כזה גבוה ועדיף לקנות מזגן איכותי אמיתי לחיים.

טורנדו כולה איזה 6-7 שנים בתחום איך הגעתם למספרים של 17 שנה?!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

 

הטורנדו. (מזגן איכותי לחיים. קשקוש. מזגן מעפן. וגרוע!)

 

 

למד אותי קצת על זה.

יש לי 5 מזגנים עיליים שלהם, 1.5 כ"ס, בני 4, שעושים את עבודתם יותר מדי נאמנה. כרגע אני יושב בחדר ונאלץ לסגור את המזגן כל 7 דקות כשהחדר מתקרר משום שקר מדי. ולא הייתה תקלה אחת באף אחד מהמזגנים במשך 4 שנות עבודתם.

בנוסף יש לי עוד שני מזגני 2.5 כ"ס, מזגן 3 כ"ס ומזגן 4 כ"ס אחד. רק פעם אחת מזגן אחד של 2.5 כ"ס עשה קצר בגלל נזילת מים, מעבר לכך מקפיאים.

 

אבל עזוב את מה שאני אומר, אתה בטוח ניסית את טורנדו ולא שמעת מחבר ששמע מחבר ששמע מאבא של סבא של סבתא.

 

שי - כמו לכל מוצר וחברה, יש גם מוצרי לימון. אז קרה לך פעם אחת שלא היית מרוצה ממזגן טורנדו. אני יכול להראות לך מאות ביקורות חמות על טורנדו כמו שאני יכול להראות לך מאות ביקורות לא טובות עליהם. אותו דבר על אלקטרה, אלקו וכו'. מזגני טורנדו טובים, ואם יש מישהו שמטיל ספק בכך מוזמן לבקר אצלי בבית, לראות מזגנים שלהם בנין 4 שנים, ומוזמן לבקר בבית של ביתי, ולראות שלושה מזגנים בני חצי שנה, מהדור החדשה כמובן.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אלון כמו שאמרתי מקודם נפלת על סטוק טוב שלהם.

אני מעדיף להאמין לטכנאי שעובד בתחום ועובד בערים הגדולות (ויש לו המון ניסיון)מאשר לכמה אנשים מבלי לזלזל בכם כמובן!

את הGOLD באמת לא שומעים בהתחלה ככה זה היה אצלי ובגלל הבעיה שהייתה הוא עכשיו קצת מרעיש.

כל הגולד והפלזמה זה כנראה המזגנים הטובים שלהם .

לשכנים שלי יש 4 מזגני סאגה(טורנדו) ואני מקלל את היום שהרכיבו להם אותם -מזגנים משנת 2009 ורועשים כמו המזגן של אבא שלי בן 15 שנה. (מזגן חלון)

הטכנאי אמר לי תן להם להינות מהם ,עוד שנה וחצי תן להם את הטלפון שלי .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אתם שוכחים דבר חשוב מאוד: רמת ההתקנה (איש איש לגופו !).

 

כמה מתקינים ראיתם שמשתמשים בגומיות לשיכוך ויברציות מתחת לרגלי המדחסים ? (מסופק עם המזגן).

כמה מתקינים ראיתם שממש עושים וואקום למערכת כמו שצריך ?

כמה פעמים שמעתם על מקרים של מזגנים חדשים בני יום שהתחילו לטפטף מים בתוך הבית ?

 

כל הדברים האלו זה עניין של ה-ת-ק-נ-ה. אני לא צריך לספר לכם מה הרמה של בעלי המקצוע כאן בארץ.

 

בבית שכור שגרתי בו 3 שנים היו 2 מזגני טורנדו 12,000BTU. עבדו 3 שנים אצלנו (אחד מהם עבד כמעט מסביב לשעון) עם תקלה ראשונה בגיל 5 לאחד מהם; קבל למדחס. ממוצע עבודה יומי למזגן שעבד מסביב לשעון: כ 14 שעות ביממה, כל הקיץ (מחודש מאי ועד חודש אוקטובר, מבלי לחשב את זמן העבודה בחורף לחימום).

 

בדגמים החדשים של טורנדו\סאגה (אותו הדבר, החברה המייצרת היא MIDEA בסין) הקבל של המאוורר באמת מעפן, אך זה כמו לוותר על אוטו מצויין בגלל שאין אור חזק במאפרה. מחליפים את הקבל ונגמר הסיפור (כשהקבל מתקלקל המאוורר החיצוני מסתובב חלש והמזגן לא מקרר טוב. בדגמי הגולד-פלזמה המזגן יזהה לחץ גבוה במערכת ויכבה את המזגן + הדלקת נורת חיווי לתקלה של לחץ גבוה. אני דיי בטוח שיש את זה גם בשאר הדגמים).

בבית שלנו כיום התקנתי בעצמי 3 מזגנים כאלה. אחד מהם עובד כל הקיץ (לילות רצופים) כבר שנתיים, הגדול בסלון עובד כל יום עד שעות הלילה (בו החלפתי קבל למאוורר פעם אחת) ורובם צוברים כל שנה כ-1000 שעות עבודה לפחות (7 שעות כל לילה במשך 5 חודשים). עד כה אין תלונות.

בעבודה יש לנו גם 3 מזגני טורנדו (גולד רגילים) שעובדים כל היום מסביב לשעון (מעל שנה וחצי). גם שמה נתקלנו בקבל מאוורר שהתקלקל (דווקא באחד הקטנים) אך מעבר לזה כלום.

 

...אבל זה בסדר, להשמיץ ולקשקש זה תמיד קל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המתקין שהתקין לי אחרי כל הקדיחות והאבק ,ולאחר כל החיבורים של הצנרת ,ראיתי שהוא לוחץ על הוונטיל ויוצא כמה שניות אוויר וזהו והוא שם לי גומיות והידק את המזגן.

לא שאלתי אותו כלום כי ככה הוא התקין לי 2 מזגנים והם מקפיאים את החדרים.(תדריאן 8N)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מאוד הגיוני שכל מי שיאמר משהו טוב - תאמר "נפלת על סטוק טוב".

 

ולטכנאי בטח אין שום אינטרס בסיפור, הוא בטח מרוויח בדיוק את אותו סכום על כל חברה...

פורסם

מה שאתה אומר זה שהטכנאי צריך לאהוב את המזגנים שמתקלקלים ולא לדווח ללקוח לפני הקנייה? צר לי להודיע לך אך זה לא טכנאי שהייתי סומך עליו.

טכנאי אמיתי והגון צריך להגיד/לידע את את הלקוח על הבעיות של המזגן לפי מה שהוא יודע לפני הקנייה.

תתפלא שעל הטורנדו אתה משלם את הרוב הכסף על הפרסום והוא עולה כמו הסאגה ליבואן .

הסאגה עולה 1000 שקל לפי מה שהבנתי.

תמשיכו להתעקש שטורנדו זה טוב ונראה עוד שנה שנתיים אם תשארו בדעה הזאת.

מאחל לכם חיי מזגן כמה שיותר ארוכים ללא תקלות.

אגב המתקין נמצא במועדון הזהב של אלקטרה והוא מקבל מהם צנרת כל חודש ,הוא הראה לי שהוא מקבל 10 הודעות מטורנדו ביום שהם רוצים שהוא יעבור אליהם להיות חבר במועדון הזהב אך הוא מעדיף את אלקטרה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
המתקין שהתקין לי אחרי כל הקדיחות והאבק ,ולאחר כל החיבורים של הצנרת ,ראיתי שהוא לוחץ על הוונטיל ויוצא כמה שניות אוויר וזהו והוא שם לי גומיות והידק את המזגן.

לא שאלתי אותו כלום כי ככה הוא התקין לי 2 מזגנים והם מקפיאים את החדרים.(תדריאן 8N)

מאחר ומדובר במערכת עם 2 ברזים + ונטיל, אפשר לנקז אויר גם בשיטה הזו (גם אני עבדתי בשיטה הזו). אומנם זו לא שיטה של ללכת "לפי הספר", אבל תכל'ס זאת שיטה שעובדת לא רע בכלל אך ברור עדיף לעשות וואקום עם משאבה כמו שצריך (למי שיש).

 

לטכנאי בטח אין שום אינטרס בסיפור, הוא בטח מרוויח בדיוק את אותו סכום על כל חברה...

:mm_yeah:

מי שחושב ככה - כנראה שהוא שיא התמימות. תכל'ס רוב אנשי המכירות ימכרו את מה שהם מרוויחים עליהם או מתוגמלים עליהם יותר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מה שאתה אומר זה שהטכנאי צריך לאהוב את המזגנים שמתקלקלים ולא לדווח ללקוח לפני הקנייה? צר לי להודיע לך אך זה לא טכנאי שהייתי סומך עליו.

טכנאי אמיתי והגון צריך להגיד/לידע את את הלקוח על הבעיות של המזגן לפי מה שהוא יודע לפני הקנייה.

רק אם הוא נביא או מגד עתידות.

 

 

תתפלא שעל הטורנדו אתה משלם את הרוב הכסף על הפרסום והוא עולה כמו הסאגה ליבואן .

הסאגה עולה 1000 שקל לפי מה שהבנתי.

נכון, לאלקטרה אין פרסומות בכלל בטלויזיה. הם גם לא חילקו מעולם פרסים או כסף.

 

תמשיכו להתעקש שטורנדו זה טוב ונראה עוד שנה שנתיים אם תשארו בדעה הזאת.

מאחל לכם חיי מזגן כמה שיותר ארוכים ללא תקלות.

אגב המתקין נמצא במועדון הזהב של אלקטרה והוא מקבל מהם צנרת כל חודש ,הוא הראה לי שהוא מקבל 10 הודעות מטורנדו ביום שהם רוצים שהוא יעבור אליהם להיות חבר במועדון הזהב אך הוא מעדיף את אלקטרה.

בסדר. תהיה בטוח שאם טורנדו היו מציעים לו הצעה עסקית טובה יותר - הוא פתאום היה אומר לך שטורנדו זה המזגן הכי טוב בעולם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תמשיכו להתעקש שטורנדו זה טוב ונראה עוד שנה שנתיים אם תשארו בדעה הזאת.

.

אני כבר ארבע שנים בדעה הזאת :?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill


×
×
  • תוכן חדש...