Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי שחושש ממכת חשמל באמבטיה (למרות הבידוד הכפול של המכשיר), ניתן לקחת ממסר פחת (זרם דלף) תלת פזי לזרם כלשהוא (מספיק 3x25 אמפר) ולחווט אותו לשקע המותקן בחדר האמבטיה כך שיהיה בעל רגישות כפולה כלומר ינתק כבר בזליגה של 0.015 אמפר.

 

יוסי

פורסם

לפני שנתיים קניתי את המכשיר הזה בארצות הברית .

עד היום לא קניתי לו שנאי של 110 ל 220 , ולכן המכשיר נמצא בארון עד עכשיו .

אחרי מה שקראתי כאן , מחר אני רץ למצוא כזה שנאי .

לא ידעתי שהוא כזה יעיל , חשבתי שזה סתם חארטה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
לבחור מאירלנד,

 

האם מה שיש לך זה זה:

 

http://www.dentaldepot.co.il/product.cfm?pid=1850&cat=1&sub_cat=63

 

 

לא, מה שיש בלינק זה דגם שלא עובד על מים אלא על מן שפיץ כזה מפלסטיק.

 

מה שיש לי זה זה: http://www.waterpik.com/oral-health-products/cordless-dental-water-jet/WP-450/

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

השימוש בשפריצר הזה לא מתיז לכל הכיוונים במהלך השימוש?

 

כלומר, אחרי שטיפת פה יסודית, האם צריך גם להעביר סמרטוט על הקירות, מראה, ריצפה? ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
למי שחושש ממכת חשמל באמבטיה (למרות הבידוד הכפול של המכשיר), ניתן לקחת ממסר פחת (זרם דלף) תלת פזי לזרם כלשהוא (מספיק 3x25 אמפר) ולחווט אותו לשקע המותקן בחדר האמבטיה כך שיהיה בעל רגישות כפולה כלומר ינתק כבר בזליגה של 0.015 אמפר.

 

יוסי

לא הבנתי את ההגיון, למה שחיבור טורי שלהם יתן הגנה כפולה ?

נגיד שיש זליגה של 10 מילי, האם לא שניהם יראו את הזליגה הזו כזליגה של 10 מילי ? איפה הרגישות הכפולה ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

טוב.

 

אז מכיון שאני סוג של פריק של גאדג'טים.

 

אז קניתי :)

 

את ה WP-100

 

ניסיתי כבר פעמיים ואני יכול להגיד כך:

 

1. ההרגשה אחרי מעולה, מרגיש חלק ונקי (תרומה גדולה לציחצוח לפני כן ..)

 

2. הזרם חזק מאוד, ומספיק לי על רמה 4 מתוך 10

 

3. סה"כ מכשיר נחמד, באמת עדיף מלעשות חוט דנטלי - אבל תאמת ? לא יודע אם שווה את ה 635 ש"ח ששילמתי עליו. (עקב כך שאמאזון לא שולחים לארץ, וגם כי קראתי שלפעמים הם שובקים חיים ועדיף מקום עם אחריות)

 

4. החוט שמחובר לחלק שמחזיקים (החוט שבו עוברים המים) קצר מדי, ממש קצר, צריך להיזהר מאוד כי הוא גמיש והוא נתקע אם מושכים הרבה. אצלי השקע הוא בערך 30-40 ס"מ רחוק ממני, וזה לא בריא. צריך לשים את המכשיר ממש לידך

 

 

סה"כ קניה נחמדה, אבל אם היו נותנים לי לנסות שבוע - אני חושב שהייתי מוותר.

פורסם

האמת היא שלא חשבתי שכ"כ הרבה אנשים מתעניינים בהגיינת הפה שלהם. חשבתי שחוט דנטלי זה משהו שרק מעטים משתמשים בו שלא לדבר על המכשירים עם סילוני המים.

פורסם

תתפלא שיש אנשים שמתיזים סילון מים לפי הטבעת, כלומר מבצעים חוקן כדי להרגיש נקי יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

שתהיה בריא שניר :lol:

 

ומרק זה כבר נושא לשירשור אחר, שלא יבואו רעיונות לאנשים (כמו שימושים אחרים למכשיר הזה).

 

נראה לי שחוקן בלחץ כזה זה באמת קריעת תחת :twisted:

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:


×
×
  • תוכן חדש...