Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדור השלישי יש 4 תדרים:

 

850 , 900, 1900 ו2100

 

בדומה לGSM ו TDMA, בארה"ב משתמשים ב 850 ו 1900.

 

כיום פרטנר עובדים ב2100 בלבד.

 

סלקום הם המפעיל הסלולרי הכי שקול והגיוני ולא סתם הם מובילים את השוק. (אני לקוח של פרטנר דרך אגב.... שלא תגידו שאני אומר שמה שיש לי זה הכי טוב.)

 

פרטנר מביאים את ה IPHONE בשביל לסגור בור עצום בהצטרפות משתמשים חדשים שנכרה מאז תחילת השנה ,

ופלאפון מביאים אותו כדי לצרף עוד משתמשים לרשת החדשה שלהם.

הם התחייבו למכירת כמות בלתי הגיונית של מכשירים וסבסוד ברמות בלתי הגיוניות והם יפסידו הרבה כסף על המהלך הזה.

 

לדעתי סלקום עושים בחוכמה שהם לא מביאים את הגימיק הזה, כמכשיר סלולרי הוא לא מתקרב למתחרים.

 

 

סלקום עשויה להודיע גם על שיווק האייפון החדש.

הם לא מתכוונים לוותר על זה, אין משהו שמודיע על חוסר שיווק המכשיר.

דווקא קראתי בעיתון שגם סלקום מתאמצת מאוד להביא את המכשיר.

שלומי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא קראתי בעיתון שגם סלקום מתאמצת מאוד להביא את המכשיר.

 

סלקום לא צריכה להתאמץ מאוד כדי להביא את המכשיר, סלקום צריכה רק להסכים ולקבל על עצמה את התנאים שלפיהם החברות האחרות רוכשות את המכשיר (100K מכשירים לשנה במשך 3 שנים) ואז גם להם יהיה.

רק מה, 900K מכשירים מדגם אחד ויחיד, מגניב ככול שיהיה - זה יותר מידי על מדינת ישראל (כל מכשיר שני אייפון).

תחשוב מאזדה 3, רכב נחמד, נעים לנסיעה וגם מעוצב לא רע, אלא מה - מרוב שרואים אותו על הכביש כבר בא להקיא.

פורסם

כמכשיר, מבחינת נתונים טכניים יבשים - לא.



מבחינת פרסום - כן, וגם עוקף בהרבה את המתחרים בכלל, ואת מחלקת השיווק של נוקיה בפרט.

 

מבחינת ביצועי RF, איכות שיחה ופונקציונליות - לא מתקרב לנוקיה.

 

ניסית פעם לחפש איש קשר ב IPHONE ?

 

 

אני מעדיף מכשיר סלולרי איכותי (נוקיה ) ומחשב כף יד שנותן בראש לכל אייפון מצוי בשביל שאר הדברים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ניסית פעם לחפש איש קשר ב IPHONE ?

אני מעדיף מכשיר סלולרי איכותי (נוקיה ) ומחשב כף יד שנותן בראש לכל אייפון מצוי בשביל שאר הדברים.

 

האיכות שיחה באיזה דגם ניסית ובאיזה גירסאת תוכנה? (מה גם שזה הישתנה ב3GS עם צ'יפ אחר ומעבד אחר).

 

שטויות במיץ , כן ניסיתי לחפש איש קשר - אתה גולל בצד את האות , או בגירסא החדשה אתה נכנס לחיפוש (שמכסה הכל ממייל עד פייסבוק) ומקיש את שם הבן אדם.

 

לגבי מחשב כף יד ש"נותן בראש" - הרשה לי לגכך.

אולי היה נכון לפני חצי שנה - שנה.

כיום יש כ"כ הרבה אפליקציות לאייפון ופונקציונלית יחודית ומותאמת מכשיר שWINCE וסימביאן היו מתות לחצי מהתוכנות ותקציבי הפיתוח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני יודע על מקרה של בן משפחה שקנה מכשיר בסלקום, עבר איתו לאורנג' ומשלם ביטוח חודשי על המכשיר,

והוא מתפקד כמכשיר רק של אורנג'.

כלומר, הם ביטחו מכשיר שלא יצא מאורנג'.

לכן אני שואל אם סלקום תבטח לי מכשיר שאביא מחו''ל.

 

יש מישהו שיודע את העניין מקרוב? שהצליח לבטח מכשיר חיצוני בסלקום?

זה אכן ייתכן ונפוץ כי כנראה המכשיר שהוא קנה בסלקום קיים ונמכר גם במלאי של אורנג' לכן אין להם בעיה לבטח אותו כי הטכנאים מוסמכים לתקן את המכשיר הזה ויש לו מלאי של חלקי פלסטיקה וחשמל, אבל אם תבוא לבטח את האייפון זה לא יקרה כי הטכנאים לא מוסמכים למכשיר הזה ואין לו "חלקי חילוף", ברגע שיתחילו לשווק אותו החברות הסלולריות בארץ אז מן הסתם תוכל לקנות במקום X ולבטח במקום Y. אגב אין 100% הצלחה בביטוח מכשיר שנקנה בחברה אחרת מכיוון שיש פרמטרים של סוג מכשיר,וותק המכשיר,וחלק מהחברות גם עושות בדיקות מקדימות למכשיר במעבדה לפני שמבטחים אותו.

פורסם
כנראה שזה או שאתה אוהד של אפל ומוכן להתעלם מחסרונות המוצרים הבינוניים שלהם , או שלא...

 

 

למה כל מי שמדבר לזכות המכשיר הנ"ל מיד הופך להיות fan-boy מתלהב?? למה? מה יש לאנשים נגד המכשיר הזה? מה ההתלהבות והטרנד המטומטם הזה של לקטול כל דבר שקשור לחברה הזו??

 

כאילו במרתפים שלהם בקליפורניה הם אונסים ילדות קטנות לעיני ההורים שלהם.

 

מעולם לא היה לי מוצר של אפל, אפילו לא אייפוד - מעולם!

מעולם לא התעסקתי גם עם שום מוצר שלהם - אפילו אייפוד! מעולם!

 

במכשירים סלולאריים תמיד הייתי מחסידי נוקיה וגם קצת מוטורולה (בימים של המכשירים האנלוגיים) - אבל מהיום שהנחתי את ידי על אייפון של חבר בארה"ב - התאהבתי! התחברתי כ"כ למכשיר הזה בצורה לא הגיונית בכלל.

 

עד אז הייתי תמיד עם המכשירים הכי חדישים ומתקדמים של נוקיה (לדוגמא N95 היה האחרון שלי), ואני באמת מרגיש שהאייפון זה המכשיר הכי טוב שהיה לי מעולם! הכי נוח, הכי כיפי לשימוש, הכי יפה, הכי "מרענן" והכי מתוחכם.

 

נכון, כל שאר הנוקיות למניהן לא סופרים אותו מבחינת היכולות שלהם - אבל אותי מעניין שימוש יומיומי ונוח בו.

 

הדבר שהכי קנה אותי במכשיר הזה זו הצורה שבה גולשים באינטרנט. אין אין אין, פשוט אין עוד מכשיר שנותן לך לגלוש באינטרנט בצורה כזו. פשוט אין! ולא סתם חברות הסלולר דיווחו על עליה של 90% (!!) בגלישה סלולארית בשנה הראשונה של האייפון בעולם. כי אין דרך יותר נוחה מזה (מלבד לפטופ או PC).

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

רוצה להוסיף בנוסף לתגובה של הבחור מעלי שלי לעולם לא היה מוצר של אפל גם כן עד למקינטוש שקניתי.

מדובר על יצירת פלא שלא תאמן.

יש לי את המקבוק החדש (משנה שעברה) והוא לא דומה לשום מחשב נייד אחר שקיים בשוק.

מה גם שמערכת ההפעלה של אפל - מדהימה. היא כל מה שמייקרוסופט לעולם לא תהיה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
כנראה שזה או שאתה אוהד של אפל ומוכן להתעלם מחסרונות המוצרים הבינוניים שלהם , או שלא...

 

אין למכשיר חסרון אחד שלא תוקן מזמן ע"י אפליקציה כזאת או אחרת.

לגבי חיפוש באנשי קשר - יש אפליקציה שמשלימה אוטומטית את המספר טלפון שאתה מקיש ויותר מזה אפשר לחפש דרך החייגן, ע"י הקשה של שם איש הקשר לפי האותיות שעל הספרות, והתוכנה משלימה את השם אוטומטית.

הייתרון היחידי של הנוקיה זה איכות שיחה גבוהה יותר.

פורסם
יש אפליקציה שמשלימה אוטומטית את המספר טלפון שאתה מקיש ויותר מזה אפשר לחפש דרך החייגן, ע"י הקשה של שם איש הקשר לפי האותיות שעל הספרות, והתוכנה משלימה את השם אוטומטית.

יש לי כזה בטלפון אלחוטי DAEWOO בבית :-P:lol:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זה אכן ייתכן ונפוץ כי כנראה המכשיר שהוא קנה בסלקום קיים ונמכר גם במלאי של אורנג' לכן אין להם בעיה לבטח אותו כי הטכנאים מוסמכים לתקן את המכשיר הזה ויש לו מלאי של חלקי פלסטיקה וחשמל, אבל אם תבוא לבטח את האייפון זה לא יקרה כי הטכנאים לא מוסמכים למכשיר הזה ואין לו "חלקי חילוף", ברגע שיתחילו לשווק אותו החברות הסלולריות בארץ אז מן הסתם תוכל לקנות במקום X ולבטח במקום Y. אגב אין 100% הצלחה בביטוח מכשיר שנקנה בחברה אחרת מכיוון שיש פרמטרים של סוג מכשיר,וותק המכשיר,וחלק מהחברות גם עושות בדיקות מקדימות למכשיר במעבדה לפני שמבטחים אותו.

 

 

אם באופן היפוטטי סלקום משווקת כרגע אייפונים חדשים, מדוע לעשות בדיקות לאייפוון חיצוני לסלקום?

במה יהיו שונים התוצאות בין אייפון של סלקום לאייפון חיצוני?

באיזה תנאי הם יבטחו אותי?

שלומי.

פורסם
אם באופן היפוטטי סלקום משווקת כרגע אייפונים חדשים, מדוע לעשות בדיקות לאייפוון חיצוני לסלקום?

במה יהיו שונים התוצאות בין אייפון של סלקום לאייפון חיצוני?

באיזה תנאי הם יבטחו אותי?

כנראה לא ירדת לסוף דעתי, מה אלו למעשה הבדיקות המקדימות שעושים ומה הרציונל שעומד מאחוריהן?(שוב לא 3 החברות, אתה יכול להכנס לאחת מהן ויבטחו אותך אוטומטית)

נגיד ואני קניתי עכשיו מכשיר אייפון אצל פלאפון ואני לא מרוצה והתנתקתי מהם ואני רוצה ללכת לסלקום(נגיד ובאופן היפוטטי הם יביאו אותו) אז הם יבדקו שהמכשיר תקין,שאין לו תקלות חשמליות/טכניות/פלסטיקה ואז יבטחו אותו(ואם זכרוני לא מטעה אותי יש תקופת המתנה של X שבועות או חודשים עד שהביטוח נכנס לתוקף בידיוק כמו בביטוח בריאות/ חיים)

למה עושים את זה? על מנת שלא תקנה מכשיר בחברה אחרת, הוא יתקלקל לך ותעשה ביטוח בזמן שהוא מקולקל על מנת לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

פורסם

יש אחראיות יצרן בשנה הראשונה בכל מקרה, אין טעם לבטח את המכשיר בשום חברה.

 

בחו"ל יש אפשרות להרחיב את האחריות על הIPHONE ל-3 שנים ע"י רכישת אחריות נוספת.

 

לגבי ביטוח גניבה או נזק אי אפשר לדעת מה יהיה, המכשיר דיי עדין וכל חברת לסלולר יש את ההמצאות שלהם לתנאים של הביטוח.

פורסם
יש אחראיות יצרן בשנה הראשונה בכל מקרה, אין טעם לבטח את המכשיר בשום חברה.

דווקא יש טעם. כל פיפס קטן יכול לגרום לאובדן אחריות יצרן, לדוגמא עדכון מערכת הפעלה עצמאי של נוקיה.

 

ביטוח תיקונים של מפעילות הסלולאר הרבה יותר גמיש בנושא, ואומנם יש השתתפות עצמית על נזקים פיזיים (נזק לפלסטיקה חיצונית או למסך), אבל מכסה כמעט כל תקלה אלקטרונית שיכולה לקרות, אפילו כזו שנגרמה באשמת הלקוח (ניתוק חשמל בעת עדכון, פורמט שלא הלך תקין, וירוס, תוכנת צד שלישי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...