Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה :

נכנסתי לרחוב שיש בו תמרור אין כניסה (יחסית חדש) , שעליו רשום ככה : "בימי לימודים בין השעות 7:30 עד 8:15 "

 

הדוח היה אתמול, בתאריך ה23/6/09 , אני תלמיד תיכון כבר נמצא בחופש הגדול החל מה20 לחודש .

 

באותו רחוב מדובר ישנם 2 בתי ספר צמודים : בית ספר יסודי שבו הלימודים יסתיימו רק ב30 לחודש . וחטיבת ביניים ששם כבר הסתיימו הלימודים לשנה זו (חופש גדול החל מה20 ליוני) .

 

 

אני נהג חדש, וקיבלתי דוח 500 שקל ו6 נקודות .

 

 

אני רוצה לערער וללכת למשפט , יש דעות בנושא ? בבקשה כאלה שמבינים

 

תודה.

פורסם

על מה בדיוק הנך רוצה לערער?!

במידה ונכנסת לרחוב בין השעות המצויינות בשלט, הנך מודה הרי שעדיין מתקיימים לימודים בביה"ס היסודי, הרי שהדו"ח מוצדק לחלוטין.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אז לא הבנת את המקרה .

 

אם אני נכנס לרחוב הזה כשיש חופש בבתי הספר (לדוגמא חופש גדול)

אז זה חוקי לגמרי !!!

 

יש שם בית ספר חטיבה שכבר אין בו לימודים ולכן "בימי לימודים" לא חל עליו .

אני אתן לך עוד נקודה למחשבה - החטיבה היא הבית ספר הראשון מבין שניהם . מישהו נוסע שלא מכיר שיש שם 2 בתי ספר,

הוא רואה חטיבת ביניים ויודע שאין לימודים כי התחיל החופש הגדול ובשלט אין כניסה רשום "בימי לימודים" אז הוא נכנס לרחוב.

 

אני צריך מישהו שיש לו ידע במשפטים .

פורסם

אתה מנסה ומתעקש בכח לצאת מתשלום הדוח ומהנקודות.

אך לצערך לא צריך להיות משפטן כדי שיאמר לך שאין לך בסיס כדי לגשת למשפט, כמו שאמרת בעצמך יש שם בית ספר יסודי שהלימודים בו עדיין מתקיימים.

אם תחליט בכל זאת לערער ולגשת לשפט אאחל לך בהצלחה, ואל תשכח לעדכן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שאלת תם -

האם אני בתור אורח בשכונה של TAL-PODOLSKY אמור לנחש באיזה בית ספר מדובר?

ואולי מדובר על לימודים להשכלה גבוהה? לימודי תעודה? לימודי סריגה ומקרמה?

 

השילוט הזה פשוט מנוסח בצורה גרועה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם אני רואה תמרור כזה - אני לא אקח סיכון בקבלת דו"ח של 500 ש"ח + 6 נקודות,

בשבילי, ימי הלימודים הם א-ו',

ובימים האלה,בשעות הרשומות בתמרור, אני לא אכנס למקום כזה, גם אם זה באוגוסט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בישבילי ימי לימודים א עד ה הם מתי שאין גלים בים ואי אפשר ללכת לגלוש

לדעתי על נוסח התמרור הינך יכול צאת מהדו'ח

אתה ולא אף אחד אמורים לדעת מה זה ימי לימודים א עד ה

דוגמא - שבוע שעבר א עד ה היו ימי לימודים והשבוע הם לא

תתיעץ עם עו'ד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואם יש שביתה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בדיוק!

 

אתם עכשיו מבינים על מה אני מדבר!

 

בכל אופן, אני מתכוון ללכת איתם על זה למשפט!

 

 

אם יש פה מישהו שיש לו ידע במשפטים - אני אשמח לשמוע דעה בנושא.

 

 

מבטיח לעדכן!!!

פורסם

העניין מאד פשוט -

 

אם אתה יודע שיש שם ביה"ס שכן פעיל עדיין ונכנסת למרות זאת, הרי שעברת את העבירה במודע.

גם אי ידיעת החוק אינה פותרת מאשמה,

אבל קיימים מקרים בהם החוק / התמרור אינו מנוסח כראוי וניתן לחמוק מעונש בחסות סעיף ה"מחמת הספק".

 

ייתכן ובמקרה הזה עו"ד טוב יוכל לסייע לך, השאלה היא מדוע אתה חושב שלבצע את הבעירה מותר לך ולשלם את העונש אתה לא חייב ?

 

 

דני G.

פורסם
הסיפור הוא כזה :

נכנסתי לרחוב שיש בו תמרור אין כניסה (יחסית חדש) , שעליו רשום ככה : "בימי לימודים בין השעות 7:30 עד 8:15 "

 

הדוח היה אתמול, בתאריך ה23/6/09 , אני תלמיד תיכון כבר נמצא בחופש הגדול החל מה20 לחודש .

 

באותו רחוב מדובר ישנם 2 בתי ספר צמודים : בית ספר יסודי שבו הלימודים יסתיימו רק ב30 לחודש . וחטיבת ביניים ששם כבר הסתיימו הלימודים לשנה זו (חופש גדול החל מה20 ליוני) .

 

 

אני נהג חדש, וקיבלתי דוח 500 שקל ו6 נקודות .

 

 

אני רוצה לערער וללכת למשפט , יש דעות בנושא ? בבקשה כאלה שמבינים

 

תודה.

אני חושב שאתה לא מבין את התמרור

 

ראשית התמרור הוא הכניסה אסורה. אין תמרור האומר אין כניסה בספר החוקים.

 

שנית התמרור אוסר כניסה לרחוב בכל שעות ביממה ומתיר כניסה רק בין השעות המפורטות מתחת לתמרור כדי לאפשר להביא ילדים לבית הספר.

 

תבדוק בקצה השני של הרחוב אם שמו שלט שאתה נוסע בכביש חד סטרי ואולי שמה יהיה הסבר יותר טוב האם הכוונה היא להתיר כניסה לרחוב מהכיוון שבו באת בשעות מסויימות או שהכוונה שרק בשעות האלה אסור להיכנס.?

 

מעניין יהיה לשמוע את תשובתך.

 

באיזה שעה בוצעה העבירה שעליה ניתן לך הדו"ח? ממנה אפשר יהיה אולי להבין יותר את הכתוב בשלט?

 

בכל מקרה תכתוב מכתב יפה ותבקש לבטל עקב אי ההבנה שנוצרה בפירוש של השלט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני חושב שבתמרור רושמו את השעות שהוא בתוקף.

והסיבה היא, להמנע מפקק משני הכיוונים, בשעות שההורים מביאים את ילדייהם לבה"ס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה יכול להגיע למשפט ולטעון שאתה כבר יצאת לחופשה מהלימודים ולכן נכנסת לרחוב בצורה מפוכחת ומודעת (אל תטען לכניסה בשגגה).

 

בעיקרון, יש סיכוי טוב שהשופט יזכה אותך אבל אם הפרקליט/שופט יעלה על זה שאתה לומד בבית הספר הזה ושאתה יודע שיש שם גם חטיבה שלא יצאה לחופשה, אתה הולך להראות לבית המשפט כמישהוא שלא פעל ומעיד בתום לב ועל זה אתה עלול לחטוף בענק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עשית טעות תשלם, בחיים תלמד שמשלמים גם כשלא עושים טעויות ולא יוצאים למאבק בגלל כל אי צדק קטן שלא נראה לנו, אלא אם שם המשפחה הוא קישוט.

 

אתה עוד תיתקל שדברים מרגיזים הרבה יותר מבלי יכולת לעשות משהו.

פורסם

אין לי כוח לשמוע את ההטפות של כל אחד פה שחושב שהוא יכול להיות אבא שלי .

 

מי שעזר - תודה על העזרה.

 

אני הולך למשפט - מבטיח לעדכן.

 

 

אם מישהו מכיר עו"ד לענייני תחבורה - שישלח לי בפרטי.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...