Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. לפי אוטודאטה מחליפים כל שלוש שנים שמן מנוע, כולל פילטר שמן;

 

ב. כמו"כ מחליפים באותו טיפול שמן גיר;

 

ג. לגבי נוזל הידראולי אני לא רואה כלום.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

יש הוראות יצרן , ויש את מציאות עומס החום בישראל - ולכן לדעתי צריך להחמיר .

 

החלפה חלקית של נוזל הממסרה האוטומטית ( ריקון אגן הממסרה כ 4 ליטר ) ומילויי נוזל חדש כל 45,000 ק"מ או שלוש שנים .

 

הגה הידראולי (כוח) - כנ"ל - ריקון מיכל הביקורת ( שאיבה בעזרת מזרק גדול ) ומילויי נוזל חדש .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

זה לפעמים גורם לנזק אם מחליפי שלא במועד של שלוש שנים, וזאת משום שהשמן נהיה לעתים יותר מימי ולא מסכך טוב.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אצלי בספר רכב של קורולה שנת 97 רשום כי נוזל תיבת הילוכים אוטומטית מחליפים כל 60 אלף או כל 3 שנים .

 

אצלך זה אותו הגיר ככה שהדברים תקפים גם לרכב שלך .

 

אם עד עכשיו אף פעם לא הוחלף שמן גיר אז אולי כדאי לא להחליף , בכל אופן כדאי להתיעץ עם מוסך מורשה בנושא .

פורסם
א. לפי אוטודאטה מחליפים כל שלוש שנים שמן מנוע, כולל פילטר שמן;

 

ב. כמו"כ מחליפים באותו טיפול שמן גיר;

 

ג. לגבי נוזל הידראולי אני לא רואה כלום.

 

אתה בטוח מסתכל באוטודטה 3 שנים שמן מנוע ופילטר? עד אז המנוע יגמור את חייו.

פורסם

אני לא מכיר רכב היום שאחרי שנה גם אם הוא עבר 1000 ק"מ לא צריך להחליף שמן /פילטר ע"פי הוראות יצרן.אז 3 שנים?

משהו נראה לא הגיוני בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...