Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי שמן הגה כוח אני לא מצאתי בשום מקום שצריך להחליף

 

לגבי שמן גיר רשום באוטודאטא כל 3 שנים אך אני לא יודע אך אי פעם הוחלף השמן הנ"ל

 

כמו כן ראיתי פה בפורום שרשורים שלא כדאי להחליף שמן גיר כי אז יתחילו בעיות של החלקת גיר וכאלה

 

 

יש לי עוד שאלה :

 

בקרוב מאוד אני הולך לעבור טיפול שכולל החלפת טיימינג, משאבת מים וכל המסביב הזה וטיפול 10,000

השאלה שלי היא כזאת - האם יש הבדל אם אני מבצע את הטיפול במוסך מורשה או רגיל

 

הסיבה שאני שואל את זה היא שאני קונה חלקים מקוריים של טויוטה אך הטיפול לא נעשה במוסך מורשה אלה במוסך רגיל

החלקים הן רצועת טיימינג + מותחן + משאבת מים + עבודה ב987 שקל

אז השאלה היא האם זה משנה איפה מבצעים תטיפול?

 

תודה לעונים!!

פורסם

בעניין החלפת השמן - אם לא תחליף שמן, הוא יתחיל להחליק לך.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אני מטפל בקורולה שלי במוסך כללי ולא מורשה טויוטה אני לא רואה שום סיבה שבמוסך כללי יעשו עבודה פחות טובה מהמורשה .

 

ולגבי השמן גיר , אני ממליץ לך להתיעץ עם המוסך לפני שאתה מחליף .

פורסם
אצלי בספר רכב של קורולה שנת 97 רשום כי נוזל תיבת הילוכים אוטומטית מחליפים כל 60 אלף או כל 3 שנים .

 

אצלך זה אותו הגיר ככה שהדברים תקפים גם לרכב שלך .

 

אם עד עכשיו אף פעם לא הוחלף שמן גיר אז אולי כדאי לא להחליף , בכל אופן כדאי להתיעץ עם מוסך מורשה בנושא .

כל 60.000 ק''מ מחליפים נוזל תיבה אוטומטית.

הגה כח לא מחליפים אלה אם יש בעיה

פורסם

הגה כח לא מחליפים אלה אם יש בעיה

 

מאיפה המידע הזה ?

 

שמן הגה כח שונה משאר השמנים ? הוא לא מאבד מהתכונות שלו במהלך חייו?

פורסם

אוקי לגבי זמן גיר מובן - אני יחליף בטיפול הקרוב

 

ומה לגבי השמן הגה כוח אין פה תשובה חד משמעית - חלק אומרים להחליף חלק אומרים לא להחליף

פורסם
כמה ליטר האגן שמן של הגיר מישהו יודע?

 

ולגבי השאלה של הטיפול מישהו יודע?

 

1,4L תכולת אגן שמן גיר. בקשר לשמן הגה כח - לא מחליפים, כמו שאמרו, אלא רק כשיש בעיה. לפי אוטודאטה, רק בודקים את איכות השמןץ אם הוא לא טוב - מחליפים. אם הוא טוב משאירים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
בקשר לשמן מנוע לא הייתי ממליץ לך לנסות להחליף פעם ב 3 שנים.

 

שמן מנוע אני מחליף כל שנה - אני לא יודע איזה מנוע ישרוד עם יחליפו לו פעם ב3 שנים...

×
×
  • תוכן חדש...