Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה נתפסתי נוהג במהירות של 122, אחרי הסטיה יוצא 117.

השוטרת אמרה לי שאני אבוא לבסיס שלהם (מ.צ רמת הגולן) והיא תדאג שלא יקחו לי את הרשיון הצבאי לחודש.

יכול להיות שהיא לא דוברת אמת?

ומה עושים על דבר כזה בבית דין צבאי, במידה וזאת עבירת התנועה הראשונה שלי בצבא?

 

אשמח לקצת תשובות מאנשים שהיו להם מקרים דומים.

תודה.

פורסם
אז ככה נתפסתי נוהג במהירות של 122, אחרי הסטיה יוצא 117.

השוטרת אמרה לי שאני אבוא לבסיס שלהם (מ.צ רמת הגולן) והיא תדאג שלא יקחו לי את הרשיון הצבאי לחודש.

יכול להיות שהיא לא דוברת אמת?

ומה עושים על דבר כזה בבית דין צבאי, במידה וזאת עבירת התנועה הראשונה שלי בצבא?

 

אשמח לקצת תשובות מאנשים שהיו להם מקרים דומים.

תודה.

 

מה המהירות המותרת בכביש? 90?

 

בכל מקרה, המפקד בסיס או הסגן מפקד בסיס מ"צ בדרך כלל מחליט לכמה זמן לשלול לך מנהלתית את הרשיון הצבאי. אם היא בקשר טוב עם המפקד, אז יכול להיות שהיא יכולה להשפיע קצת על ההחלטה שלו (אלא אם כן היא בקשר קצת יותר קרוב אליו, ואז השמיים הם הגבול).

 

בבית דין צבאי קצת קשה להגיד מה תקבל. זה יכול להיות שלילה בפועל + שלילה על תנאי של הרשיון הצבאי, קנס כספי או שילוב של שניהם.

פורסם

הכביש הוא 90.

והבנתי משהו כזה שאם אני ממילא לא בא אז שוללים לי את הרשיון לבערך כחודש אולי פחות אבל חודש זה המקסימום.

אתם אומרים שאם אני אבוא יכול להיות שאני אקבל את השלילה לחודש בכל מקרה?

אולי כבר עדיף שלא ללכת ולחסוך את כל הנסיעה הארוכה הזאת(אני מפ"ת).

פורסם

בתור שוטר צבאי, אני יכול להגיד לך שבכביש של 90 117 זה 27 מעל המותר כך שזה שיפוט בבית דין והתליית רישיון נהיגה. השאלה היא לכמה זמן זה כבר המפקד יחליט. בכל מקרה אתה צריך להגיע לבסיס מ.צ. שממנו קיבלת את הדו"ח.

ד.א. מה שמה של השוטרת שחתומה על הדוח?

:-) just smile
פורסם

אני לא אפרסם את השם שלה מה שאני כן יכול לומר זה שהסתדרתי דרך חבר שהוא במחלקת התנועה של המשטרה הצבאית ואבא שלו מכיר את המפקד בסיס שאני אמור לנסוע אליו.

העיקר שהכל יסתדר וזהו.

מקווה שזה לא יקרה לי עוד פעם.

פורסם

ועל זה נאמר "כשיש קשרים לא צריך פרוטקציה "

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא התכוונתי שתפרסם את השם שלה פה אלא בפרטי, אני ממ.צ. העמקים מכיר את כל מ.צ. רמה"ג יכולתי גם לעזור לך, אבל אם כבר הסתדרת אז מעולה.

:-) just smile
פורסם

לא הבנתי איך בדיוק אתה יכול לעזור לו (כי זה קצת דמיוני שמפקד של בסיס מ"צ יקשיב לש"צ מבסיס אחר).

 

ולפותח השרשור, מפקד בסיס המ"צ זה "הרע במיעוטו". הוא מקסימום ישלול לך את הרשיון ל30 יום. אל תשכח שאחרי זה יש לך בית דין.

פורסם

מנסיון עדיף שהקצין של משטרה יקבע לך את גודל השלילה

 

הדרגה שלו יותר נמוכה מהדרגה של השופטים של בית המשפט, ככה שהעונש המקסימלי יהיה יותר נמוך

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יקחו ממך לפחות 300 שח בבית דין.

אך אל תדאג, זה יהיה בתשלומים.

 

דברים אלו נכתבו בדם.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם
מנסיון עדיף שהקצין של משטרה יקבע לך את גודל השלילה

 

הדרגה שלו יותר נמוכה מהדרגה של השופטים של בית המשפט, ככה שהעונש המקסימלי יהיה יותר נמוך

 

אין לו אפשרות בחירה. תחילה הוא הולך לקצין אשר מחליט אם לשלול לו את הרשיון הצבאי מנהלתית, ואז אחרי כמה חודשים יהיה לו זימון לביד"צ לתעבורה.

פורסם
לא הבנתי איך בדיוק אתה יכול לעזור לו (כי זה קצת דמיוני שמפקד של בסיס מ"צ יקשיב לש"צ מבסיס אחר).

 

ולפותח השרשור, מפקד בסיס המ"צ זה "הרע במיעוטו". הוא מקסימום ישלול לך את הרשיון ל30 יום. אל תשכח שאחרי זה יש לך בית דין.

הקשר שלנו בפיקוד צפון קרוב כך שזה לא דמיוני כלל שיקשיב לש"צ מבסיס אחד.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...