Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנשיא רואה פה את כולם מדברים..על הילדים...על האשה..וביכלל....ובנוסף לזה ששוחחו פה על כל המדבקות למינהם של RR על GS....ידה ידה ידה...

לנשיא יש מה להגיד!..שוב פעם!....

 

הנשיא והנשיאה...זוג צעיר...בתחילת דרכו...שבירת כוס באופק...מחשבות על עוללים בעתיד..

לפני שנים..הבטיח הנשיא לנשיאה שכשיבוא נשיאון לעולם האכזר...יפרד הנשיא ממחמד ליבו בעל 2 הגלגלים...(גם ככה הנשיאה מיסתכלת על הבננה בחצי מבט של "עוד מעט...עוווד מעט"...)

הנשיא מבין לליבה של הנשיאה ..שמפחדת שאבי ילדיה לעתיד..ימשיך לשוטט ברחבי הארץ בשבתות על בהמות למינהם עם חברים מפוקפקים :wink: ...וגם גב כלכלי אין לתחביבים האלה....ומי רוצה אבא שיש סיכוי שהגלגלים הבאים שלו יהיו 2 קטנים ו2 גדולים?

 

לכן לנשיא בא רעיון....לשחק בכאילו...להמשיך לירכב...לנצל את החוש היצירתי שלו (מי שהיה במישכנו יודע .(.ולהיות אב ראוי ומתפקד לילדיו לעתיד..

 

הנשיא החליט..ביום הדין....ביום שיבוא...ויבוא..גם אם מדובר בעוד שנה ..בעוד שנתיים..

 

ירכוש הנשיא ווספה...כן כן...לא יפני ולא טכנולוגי...ווספה...ויעצב אותה...יצבע אותה בצביעה של R1000...יעשה אותה יפה..יעשה אותה מיוחדת...

 

הנשיאה תיהיה מאושרת (אינשאללה) ...למה ווספה מקרינה כלי רגוע וחביב ...והנשיא יהיה מאושר מיצירת מופת....

 

עכשיו רק נותר לבשר לנשיאה...ממממממ..

 

היכנו לווספהR הראשונה!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קלסיקה עצובה...כולנו שמענו את הסיפור הזה בגירסאות שונות.

רציתי לספר לנשיא (בלי כוונת זריעת מלח על פצעים פתוחים) שיש גם סיפורים אחרים - שמחים יותר ועם הפי אנד זמני....(מי יודע מה יהיה מחר).

גיליתי את חדוות הדו"גים כשהייתי בן 26 ואב לבן שנה - כשהעליתי את הרעיון באזני זוגתי היא אמרה שהיא אשתי ולא אמא שלי ונתנה אוקיי, לא הבטיחה להשתתף...

מאז עברו 18 שנים של רכיבה בצוותא מגוצי דרך R ועד הסטרום ועוד היד נטויה.

הילד מתגייס אוטוטו ואנחנו מכייפים כל סופ"ש בטיולים.

 

דרך אגב, יש לי חבר שקורא לווספה " מוות על שני גלגלים...מנסיון ארוך טווח.

יכול להיות ש- R1100 יותר בטוח ??? :wink:

 

שיהיה לנו טוב

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם

:lol: כן אה..כולם עוברים את זה...בוא נגיד שאני ישמח אם פתאום אני יוכל להעמיד VFR בחניה...שתי זאטוטים ומישפחה מאושרת...

 

אבל ליראות את הפחד והחשש של הנשיאה כל פעם שאני יוצא לירכב בשבת.... :shock:

 

והנשיא...איש שרוצה רק טוב לסובבים אתי בלי לוותר על אהבות (דו"גים)..

 

אינשאללה אני טועה...אבל ברגע זה..ניראה שזה מה שהולך להיות...ואישית..אני שלם עם זה..

 

 

קלסיקה עצובה...כולנו שמענו את הסיפור הזה בגירסאות שונות.

רציתי לספר לנשיא (בלי כוונת זריעת מלח על פצעים פתוחים) שיש גם סיפורים אחרים - שמחים יותר ועם הפי אנד זמני....(מי יודע מה יהיה מחר).

גיליתי את חדוות הדו"גים כשהייתי בן 26 ואב לבן שנה - כשהעליתי את הרעיון באזני זוגתי היא אמרה שהיא אשתי ולא אמא שלי ונתנה אוקיי, לא הבטיחה להשתתף...

מאז עברו 18 שנים של רכיבה בצוותא מגוצי דרך R ועד הסטרום ועוד היד נטויה.

הילד מתגייס אוטוטו ואנחנו מכייפים כל סופ"ש בטיולים.

 

דרך אגב, יש לי חבר שקורא לווספה " מוות על שני גלגלים...מנסיון ארוך טווח.

יכול להיות ש- R1100 יותר בטוח ??? :wink:

 

שיהיה לנו טוב

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אני רואה את זה יותר בתור פרויקט אומנות..שגם יסע..יותר לצורך.."וואלה תראו ..מה זה זה? "....

 

יענו..רפליקה רפליקה..לקחת איזה סטונדט שנה 4 לעיצוב תעשייתי אולי..קצת עבודת פלאסטיקה...צביעה...ירידה לפרטים המייצגים נניח אופנוע ספורט...(מראות..פרינג קידמי...וכו' )..בעיקר צביעה...

גם אם יסע 80 קמ"ש גג...העיקר הפרוייקט..

 

הנשיא...עושה תוכניות לפניסה...

 

ד"א..שלא יטעו פה...יום יבוא והנשיא יחזור לבהמות...ובנתיים הוא רוכב על בהמה ונהנה מכל שבת ...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

1.יום יבוא ואולי מדי פעם דווקא תשמח לראות מעט פחד על פני הבת זוג..

2.ויתורים הם דבר רע בזוגיות.ויתור משול לבומרנג (" בגללך אבל בגללך ויתרתי לפני #$ שנים על הבנדיט שהיה לי וזה מה שמגיע לי כשאני חוזר מהעבודה"?!!!???)

3.פשרות עדיפות על ויתורים ("אני פשוט לא ארכוש את ההיאבוסה החדש אלא אשאר רק עם הבנדיט הגרוטאה כי ברור לי כמה הנושא הזה חשוב לך יקירה").

4.אין אמת.יש אינספור אמיתות.("הסיכונים ברורים לי,אבל אני יודע כמה את מבינה שלבנדיט יש משמעות הרבה מעבר לכלי תחבורה עבורי.זהו חלק מיצוג הגבריות שלי בעולם מנוכר ומסרס,בלעדיו אני חצי בנאדם").

5.הצד הכלכלי (תראי אני חש צורך לשתף אותך בהחלטה שיש לה משמעות כבדה לגבי חשבון הבנק המשותף שלנו שמצבו לא מזהיר גם כך,אני סבור שאחזקה חודשית של אופנוע לא תעלה על מחצית הכספים שאצטרך עבור פסיכולוג")

6.תמיד עובד -חנופה (את הדבר היקר לי בעולם וזו הסיבה שאני זקוק לאופנוע!! האושר שלי הוא גם האושר שלך ואני רוצה שתהי מאושרת בנשים!!)

 

אגב,וספה מסוכנת! גם מנסיון.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
1.יום יבוא ואולי מדי פעם דווקא תשמח לראות מעט פחד על פני הבת זוג..

2.ויתורים הם דבר רע בזוגיות.ויתור משול לבומרנג (" בגללך אבל בגללך ויתרתי לפני #$ שנים על הבנדיט שהיה לי וזה מה שמגיע לי כשאני חוזר מהעבודה"?!!!???)

3.פשרות עדיפות על ויתורים ("אני פשוט לא ארכוש את ההיאבוסה החדש אלא אשאר רק עם הבנדיט הגרוטאה כי ברור לי כמה הנושא הזה חשוב לך יקירה").

4.אין אמת.יש אינספור אמיתות.("הסיכונים ברורים לי,אבל אני יודע כמה את מבינה שלבנדיט יש משמעות הרבה מעבר לכלי תחבורה עבורי.זהו חלק מיצוג הגבריות שלי בעולם מנוכר ומסרס,בלעדיו אני חצי בנאדם").

5.הצד הכלכלי (תראי אני חש צורך לשתף אותך בהחלטה שיש לה משמעות כבדה לגבי חשבון הבנק המשותף שלנו שמצבו לא מזהיר גם כך,אני סבור שאחזקה חודשית של אופנוע לא תעלה על מחצית הכספים שאצטרך עבור פסיכולוג")

6.תמיד עובד -חנופה (את הדבר היקר לי בעולם וזו הסיבה שאני זקוק לאופנוע!! האושר שלי הוא גם האושר שלך ואני רוצה שתהי מאושרת בנשים!!)

 

אגב,וספה מסוכנת! גם מנסיון.

 

מסכים אם הג'נגו ומחזק :drinking:

 

את ענין הוספה מסוכנת :mad: גם מנסיון אישי.

אני נסיתי את ענין הסופרמוטו, אבל האשה קלטה ישר :p את ענין ואמרה "אז תסביר לי למה אתה מחליף, בשביל להשכיב את האופנוע יותר נמוך"

ניסיתי את ההסבר של תראי, זה יותר לאט וכו...

היא עדין מקווה שיום אחד אני הוותר, אבל אני יודע שהויתור שלי זה רק מודל אחר :lol:

אשתי, דווקא אמרה לי כמה פעמים, אולי יהיה לך איזה וספה...

אבל מניסיוני :shock3: וספה זה כלי יותר מסוכן מכל אופנוע.

פורסם

רק נשאר לי להשתתף בצערך ידידי...

 

מה שמייח לי וטוב לי בחלקי, כי X שתחייה, הופכת להיות הX-ית בחודש הבא, אבל מעודדת ודוחפת ("אולי תתחיל לתת בגז כבר? אתה לא רואה שהוא משיג אותך???"), וגם כן רוכבת בעצמה...

 

כך או כך, הדיונים כרגע, פסע לפני איבוד הרווקות, מתמקדים בהאם לתת לילד (שיהייה, פעם..) לרכב או לא...

 

אתה יודע מה? שאני חושב על זה, זאת אחת הסיבות שאני מתחתן איתה בכלל... :twisted:

 

:beerchug:

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

:mm_yeah:

 

 

J צודק, בכל מילה.

 

תהפוכות החיים מזמנים הרבה עקומות חדות, ישנם תקופות בהם צריך לוותר להסתפק בווספה למשל אבל האושר דורש שלא נוותר על מה שאנו אוהבים אלא נדע לשלב בינהם.

 

סקוטר ביום שבו רספקטיבה של החיים מקבלת אצלו משמעות מיוחדת.

 

 

 

1.יום יבוא ואולי מדי פעם דווקא תשמח לראות מעט פחד על פני הבת זוג..

2.ויתורים הם דבר רע בזוגיות.ויתור משול לבומרנג (" בגללך אבל בגללך ויתרתי לפני #$ שנים על הבנדיט שהיה לי וזה מה שמגיע לי כשאני חוזר מהעבודה"?!!!???)

3.פשרות עדיפות על ויתורים ("אני פשוט לא ארכוש את ההיאבוסה החדש אלא אשאר רק עם הבנדיט הגרוטאה כי ברור לי כמה הנושא הזה חשוב לך יקירה").

4.אין אמת.יש אינספור אמיתות.("הסיכונים ברורים לי,אבל אני יודע כמה את מבינה שלבנדיט יש משמעות הרבה מעבר לכלי תחבורה עבורי.זהו חלק מיצוג הגבריות שלי בעולם מנוכר ומסרס,בלעדיו אני חצי בנאדם").

5.הצד הכלכלי (תראי אני חש צורך לשתף אותך בהחלטה שיש לה משמעות כבדה לגבי חשבון הבנק המשותף שלנו שמצבו לא מזהיר גם כך,אני סבור שאחזקה חודשית של אופנוע לא תעלה על מחצית הכספים שאצטרך עבור פסיכולוג")

6.תמיד עובד -חנופה (את הדבר היקר לי בעולם וזו הסיבה שאני זקוק לאופנוע!! האושר שלי הוא גם האושר שלך ואני רוצה שתהי מאושרת בנשים!!)

 

אגב,וספה מסוכנת! גם מנסיון.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
:mm_yeah:

 

 

J צודק, בכל מילה.

 

תהפוכות החיים מזמנים הרבה עקומות חדות, ישנם תקופות בהם צריך לוותר להסתפק בווספה למשל אבל האושר דורש שלא נוותר על מה שאנו אוהבים אלא נדע לשלב בינהם.

 

סקוטר ביום שבו רספקטיבה של החיים מקבלת אצלו משמעות מיוחדת.

 

 

 

1.יום יבוא ואולי מדי פעם דווקא תשמח לראות מעט פחד על פני הבת זוג..

2.ויתורים הם דבר רע בזוגיות.ויתור משול לבומרנג (" בגללך אבל בגללך ויתרתי לפני #$ שנים על הבנדיט שהיה לי וזה מה שמגיע לי כשאני חוזר מהעבודה"?!!!???)

3.פשרות עדיפות על ויתורים ("אני פשוט לא ארכוש את ההיאבוסה החדש אלא אשאר רק עם הבנדיט הגרוטאה כי ברור לי כמה הנושא הזה חשוב לך יקירה").

4.אין אמת.יש אינספור אמיתות.("הסיכונים ברורים לי,אבל אני יודע כמה את מבינה שלבנדיט יש משמעות הרבה מעבר לכלי תחבורה עבורי.זהו חלק מיצוג הגבריות שלי בעולם מנוכר ומסרס,בלעדיו אני חצי בנאדם").

5.הצד הכלכלי (תראי אני חש צורך לשתף אותך בהחלטה שיש לה משמעות כבדה לגבי חשבון הבנק המשותף שלנו שמצבו לא מזהיר גם כך,אני סבור שאחזקה חודשית של אופנוע לא תעלה על מחצית הכספים שאצטרך עבור פסיכולוג")

6.תמיד עובד -חנופה (את הדבר היקר לי בעולם וזו הסיבה שאני זקוק לאופנוע!! האושר שלי הוא גם האושר שלך ואני רוצה שתהי מאושרת בנשים!!)

 

אגב,וספה מסוכנת! גם מנסיון.

 

כן..זה התוכנית..בתקופה שתבוא..שתיהיה תקופה של התחלה וכו'...נעבור לווספה (בשביל לא לאבד את השפיות לגמריי)....אבל מה שבטוח...שהנשיא יחזור לאופנועים , בזה אין לי ספק....

 

בוקר טוב ישראל.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

bring her flowers - end of story

 

it was my girlfriedn who encoureged me to buy the current bike

she said she know how much i suffer ,whether it's the ride to wrok ,or waking up on saturday morning ,heading to one of my favorite roads

 

she know that i'm aware to my limits (sort of) ,and will do whatever it takes to keep myself safe ,to get back to her

 

thumbs up for the J

פורסם

[quote....ומי רוצה אבא שיש סיכוי שהגלגלים הבאים שלו יהיו 2 קטנים ו2 גדולים?

 

נשיא? התכוונת אבא עם טומקאר? :p

 

 

קרנף עמד בפני דילמה מאד דומה.....פעמיים ! :wink:

קרנף היום ממשיך לרכב...

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
[quote....ומי רוצה אבא שיש סיכוי שהגלגלים הבאים שלו יהיו 2 קטנים ו2 גדולים?

 

נשיא? התכוונת אבא עם טומקאר? :p

 

 

קרנף עמד בפני דילמה מאד דומה.....פעמיים ! :wink:

קרנף היום ממשיך לרכב...

 

לא..לא טומקאר....התכוונתי לאבא עם קטטר...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אצלנו מכיון ששנינו רוכבים נסתפק כרגע בלחלוק את הג'יקסר כשהתוכנית לעתיד הקרוב היא מעבר משותף לשטח... ועם הגעת העוללים רכיבה של כל המשפחה בשטח.

ולעתיד הרחוק יותר איזה Vrod and FatBoy בחניה


×
×
  • תוכן חדש...