Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין את המחשבות, גם אצלי הם עברו , לעלות לאופנוע 4 צילינדר או להישאר עם ה EN ולקסטם ולייחד אותו (או אפנוע דומה) , אצלי המחשבות הם יותר בכיוון הכלכלי , דווקא מהאישה זה יותר בקטע של נוחות , ודווקא הפחד והחשש בא יותר מהצד שלי .

בכל מקרה , לפחות על הווספהR יש מצב לסיבוב??

:p

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אצלנו מכיון ששנינו רוכבים נסתפק כרגע בלחלוק את הג'יקסר כשהתוכנית לעתיד הקרוב היא מעבר משותף לשטח... ועם הגעת העוללים רכיבה של כל המשפחה בשטח.

ולעתיד הרחוק יותר איזה Vrod and FatBoy בחניה

 

 

ומה עם אופנוע ??

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
אצלנו מכיון ששנינו רוכבים נסתפק כרגע בלחלוק את הג'יקסר כשהתוכנית לעתיד הקרוב היא מעבר משותף לשטח... ועם הגעת העוללים רכיבה של כל המשפחה בשטח.

ולעתיד הרחוק יותר איזה Vrod and FatBoy בחניה

 

 

ומה עם אופנוע ??

 

 

יש מצבים וגיל מסויים בחיים שגורמים לאדם לרצות להמשיך לחיות...

ולכן באות פשרות שכאלה להקטנת הסיכון

 

 

בוקר יא מנדב

פורסם

השאלה הייתה לנשיא, למה באמת לא אופנוע ?

הרי כפי שהבנו מהחברה, הוספה לא הכי בטיחותי , לא עדיף איזה אופנוע מיוחד ,שניתן ליישם עליו את הרעיון שלך ?, מי אמר GS ?

פורסם
השאלה הייתה לנשיא, למה באמת לא אופנוע ?

הרי כפי שהבנו מהחברה, הוספה לא הכי בטיחותי , לא עדיף איזה אופנוע מיוחד ,שניתן ליישם עליו את הרעיון שלך ?, מי אמר GS ?

למה ווספה? ...וואלה לא יודע...קטן..זול....וניראה לי שיש בה משהו מיוחד..

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
רק אל תשכח לארגן גם "סירה" לחיבור לוספה , בשביל הנשיאה, הנשיאים והנשיאות הקטנים :lol:

 

 

בשביל הנשיאים הקטנים אל עדיף איזה ווינג עם טריילר כפול? שיוכלו לשחק במערכת בזמן הנסיעה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
הנשיא רואה פה את כולם מדברים..על הילדים...על האשה..וביכלל....ובנוסף לזה ששוחחו פה על כל המדבקות למינהם של RR על GS....ידה ידה ידה...

לנשיא יש מה להגיד!..שוב פעם!....

 

הנשיא והנשיאה...זוג צעיר...בתחילת דרכו...שבירת כוס באופק...מחשבות על עוללים בעתיד..

לפני שנים..הבטיח הנשיא לנשיאה שכשיבוא נשיאון לעולם האכזר...יפרד הנשיא ממחמד ליבו בעל 2 הגלגלים...(גם ככה הנשיאה מיסתכלת על הבננה בחצי מבט של "עוד מעט...עוווד מעט"...)

הנשיא מבין לליבה של הנשיאה ..שמפחדת שאבי ילדיה לעתיד..ימשיך לשוטט ברחבי הארץ בשבתות על בהמות למינהם עם חברים מפוקפקים :wink: ...וגם גב כלכלי אין לתחביבים האלה....ומי רוצה אבא שיש סיכוי שהגלגלים הבאים שלו יהיו 2 קטנים ו2 גדולים?

 

לכן לנשיא בא רעיון....לשחק בכאילו...להמשיך לירכב...לנצל את החוש היצירתי שלו (מי שהיה במישכנו יודע .(.ולהיות אב ראוי ומתפקד לילדיו לעתיד..

 

הנשיא החליט..ביום הדין....ביום שיבוא...ויבוא..גם אם מדובר בעוד שנה ..בעוד שנתיים..

 

ירכוש הנשיא ווספה...כן כן...לא יפני ולא טכנולוגי...ווספה...ויעצב אותה...יצבע אותה בצביעה של R1000...יעשה אותה יפה..יעשה אותה מיוחדת...

 

הנשיאה תיהיה מאושרת (אינשאללה) ...למה ווספה מקרינה כלי רגוע וחביב ...והנשיא יהיה מאושר מיצירת מופת....

 

עכשיו רק נותר לבשר לנשיאה...ממממממ..

 

היכנו לווספהR הראשונה!

 

לך על קטנוע 50 סמ"ק "ספורטיבי".

 

עדיף בביצועים, עדיף בביטוח, עדיף בפאן, ולמען השם, עדיף בבטיחות.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
השאלה הייתה לנשיא, למה באמת לא אופנוע ?

הרי כפי שהבנו מהחברה, הוספה לא הכי בטיחותי , לא עדיף איזה אופנוע מיוחד ,שניתן ליישם עליו את הרעיון שלך ?, מי אמר GS ?

למה ווספה? ...וואלה לא יודע...קטן..זול....וניראה לי שיש בה משהו מיוחד..

 

כן, חוסר האיזור המשווע בין צד ימין לשמאל...

 

עזוב אותך.

 

NRG עם קיט מאלוסי, רדיאטור מוגדל ומסלול קארטינג בסופי שבוע...

(מישהו אמר סופרמוטו?)

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

בשביל מה הנשיא צריך אופנוע הרי גם ככה הוא בדמיו כל היום כל יום, ולכן חבל על הכסף.

ושנית מה יעשה הנשיא עם ווספה יסע פעם ב.. בסופי שבוע עם ג'נגו וארגוס לטיול בצפון בתור מאסף :?::p

פורסם

LOL....אני הולך להתחרות בהם בכבישי יקנעם...ראש בראש...הגיישה מול הווספה...

 

חברים..מדובר פה על פרוייקט ואמנות משעשע..זה הכל..

 

במיקה הזה...תיסתכלו על הקנקן ולא על מה שיש בתוכו..הוא המישפט הנכון.. :lol:

 

 

בשביל מה הנשיא צריך אופנוע הרי גם ככה הוא בדמיו כל היום כל יום, ולכן חבל על הכסף.

ושנית מה יעשה הנשיא עם ווספה יסע פעם ב.. בסופי שבוע עם ג'נגו וארגוס לטיול בצפון בתור מאסף :?::p

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

למה להתפשר,

תתחיל בוספה

אח"כ תתקדם לאיזה 50 יפני,

תדלג ל150 אוטומט,

ותמצא שקטנוע מנהלים 7534 סמ"ק יותר סימפטי.

ובסוף..........

.

.

.

..

.

בסוף אתה ח"ו יכול להתדרדר לאיזה EN, כזה שעושה רעש אבל לא נוסע.

ראה הוזהרת!!!!!!

דרך אגב, שלא כמנהגי, דווקא מסכים עם ג'נגו, אי שם במעלה השרשור, קורה.

פורסם

רק שתדעו...שכולכם...כל מי שהסכים עם ג'נגו...כל מי שתמך....כולכם פתחתם חשבון עם הנשיאה..

הייתם חייבים לירשום שווספה זה מסוכן!?...חייבים!?!?!?..הייתם חייבים להגיד להמשיך עם אופנועים כבדים?!?!!?!

 

 

מעכשיו..שהנשיא מדבר על העתיד שלו ושל זוגתו..נא לירשום את "האמת" !

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

גם אני נהנתי לרכב מגיל 16 עד החתונה בגיל 26 ,וניצבתי בפני דילמה :אני או האופנוע

לקחתי את הרתכת עם אלקטרודות נירוסטה ,ריתכתי את השריטה במוח,לתקופה מאוד

ארוכה .(20 שנה)אבל גם הריתוך הזה נישבר בסוף,כשהילדים גדלו ,חזרתי ,בגדול ,

ושיגרתי אזהרה "אל תעמידי אןתי שנית במבחן" וזה עבד.היום האופנוע הוא כלי התחבורה

העיקרי שלי ,

פורסם

אני מכיר יותר מאחד שהדילמה לא עלתה ביכלל. זה היה ברור שהאופנוע נשאר.

שים לנסיכה עדשה מתחת למזרון ותן לה "לישון" על זה.....

:lol:

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)


×
×
  • תוכן חדש...