Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמית ידידי,

 

למרות שאתה מבין יותר ממני בניסוחי החוק ופרשנותו בשטח,

אני חייב להעיר משהו.

 

האור שמפיצות הנורות הללו אינו אור כחול. אור כחול הוא זה של ניידות המשטרה.

האור שמתקבל מהנורות המיוחדות הינו אור לבן, בעל גוון הנוטה לכחלחל.

אני חושב שמאחר והמחוקק לא כתב דבר לגבי גוון האור אלא רק לגבי הצבע, לא ניתן לאכוף דבר כזה. יתר על כן, במבחן בית המשפט, השופט חייב לזכות מחמת הספק, שכן האור מוגדר כלבן כלשון החוק.

 

מה דעתך ?

 

דני G.

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסובכת להדיוט מהרחוב שלא מבין מהחיים שלו, אני לא מכיר נורה שמסובכת להחלפה לבעל מקצוע מיומן שמצדיקה גביית 40 ש"ח על החלפת נורה.

 

בכל מקרה, אם אני נכנס לחשמלאי רכב ורוכש נורה טובה ב 45 ש"ח ויוצא ממנו עם חשבון של 85 ש"ח אז הוא גזלן בן גזלן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה דעתך ?

 

דני G.

בפעם הבאה שאיל יגיע אלי(אם יגיע) אוכל לחוות דעה אמינה יותר לגבי צבע האור ואיכותו כלפי מכשיר הבדיקה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מסובכת להדיוט מהרחוב שלא מבין מהחיים שלו, אני לא מכיר נורה שמסובכת להחלפה לבעל מקצוע מיומן שמצדיקה גביית 40 ש"ח על החלפת נורה.

 

בכל מקרה, אם אני נכנס לחשמלאי רכב ורוכש נורה טובה ב 45 ש"ח ויוצא ממנו עם חשבון של 85 ש"ח אז הוא גזלן בן גזלן.

לפי דעתי רנו מגאן 2 מצדיקה את המחיר.

מעניין אם יש להם סעיף שמוציא אותה מהכלל.

 

http://www.meganeownersclub.co.uk/changingmeganebulb.php

פורסם

אז אחרי כל הדברים האילו מישהוא יכול להסביר לי איך אני רואה כל חמש דקות איזה ג'יפ נוסע עם קסנון כחול ויפה ואף אחד לא עושה להם כלום ?

 

ועוד שאלה , אילו נורות יפות (צבע לבן בהיר יפה ) חוקיות בארץ ?

פורסם
אז אחרי כל הדברים האילו מישהוא יכול להסביר לי איך אני רואה כל חמש דקות איזה ג'יפ נוסע עם קסנון כחול ויפה ואף אחד לא עושה להם כלום ?

 

ועוד שאלה , אילו נורות יפות (צבע לבן בהיר יפה ) חוקיות בארץ ?

 

אתה רואה הרבה ג'יפים וכו' בגלל שאלה מכוניות חדשות שבאות עם קסנון מהחברה. ואם האוטו מגיע כך מהחברה משמע הוא חוקי בעליל.

 

הנורות החוקיות שמגיעות לתוצאות והגוון הכי טוב אלה הנורות המדוברות בנושא זה שהן הדיימונד ויז'ן של פיליפס שהן חוקיות לגמרי.

פורסם

נראה לי ההוא נסחף עם ההחלפת נורא במגאן שם. לפרק גלגל. לא מספיק לסובב את ההגה עד הסוף ימינה?

 

יש הרבה ג'יפים ומכוניות חדשות עם קסנון לא מקורי אבל פחות שמים לב אליהם כי השוטרים יודעים שהסיכוי גבוה יותר למצוא קסנון לא מקורי במכונית ישנה יותר.

פורסם

גם אני קיבלתי הורדה על הנורות האלו, גם חשב שיש לי קסנון וחיפש מגברים.

 

אמר שהוא נותן לי הורדה ומשפט, אמרתי לו בוא אני אחליף עכשיו נורות, אמר לי שאי אפשר.

 

בסוף אחרי שהתחבבתי עליו נתן לי רק הורדה ללא קנס או משפט.

פורסם

שלום

רציתי לדעת מה ההבדל בין Philips diamond vision ל- Osram COOLBLUE?

ואילו עוד נורות הלוגן לבנות ניתן לשים באופן חוקי?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם
בפעם הבאה שאיל יגיע אלי(אם יגיע) אוכל לחוות דעה אמינה יותר לגבי צבע האור ואיכותו כלפי מכשיר הבדיקה.

 

אשמח לחוות דעתך המקצועית, גם אני שוקל להתקין נורות כאלו.

 

פשוט בגלל שראיתי אותן על רכבים אחרים והן האירו טוב יותר מנורה רגילה,

 

לא מתוך שום "חיפוש" אחר גוון כזה או אחר, אלא תאורת לילה טובה יותר נטו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לדעתי נורה כזאת המורכבת ברכב כמו שרייד תמשוך יותר תשומת לב מאשר נורה כזאת ברכב כמו לנדקרוזר.

 

מותר לשאול אם לרכב יש תוספות ערסיות (חלונות שחורים, מגנזיום מצועצע) או "שיפורי" חוץ ? אולי ווליום מוזיקה חריג?

אולי אורות חניה כחולים שמושכים תשומת לב?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מסובכת להדיוט מהרחוב שלא מבין מהחיים שלו, אני לא מכיר נורה שמסובכת להחלפה לבעל מקצוע מיומן שמצדיקה גביית 40 ש"ח על החלפת נורה.

 

בכל מקרה, אם אני נכנס לחשמלאי רכב ורוכש נורה טובה ב 45 ש"ח ויוצא ממנו עם חשבון של 85 ש"ח אז הוא גזלן בן גזלן.

 

הC4 פיקאסו של אחד ממנהלי המחלקות כאן , היתה יממה במוסך לצורך החלפת נורה ראשית.

בינתיים קיבל רכב חלופי. לאחר שבוע נשרפה השניה- שוב יום במוסך.

 

כנ"ל במגאן.

 

גם ברכב שלי, החלפת אור דרך בצד בו ממוקם המצבר מצריכה יד של ילד בן 10 וגמישות מירבית.

לאחר חצי שעה של מלחמה והרבה שריטות הצלחתי להחליף את כל הנורות בצד הזה (ל DIAMOND + לדים באור חניה) בלי לפרק כמעט כלום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קונדסון, אין את הנורה הנ"ל בתצורה המתאימה לרכב שלך - וכבר בדקנו זאת בעבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...