Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

automatic - לא הכל שחור ולבן.

דיברנו על זה בהודעה פרטית בפירוט.

 

לדעתי מי שיש לו רכב חדיש יחסית, יכול ליסוע ללא חשש .

לשים אותן בדיהטסו שרייד או רנו 5 מושך מיד את העין, ואלה המקרים שנתקלנו בהם.

לשים אורות חניה כחולים יחד עם ה DV ולחשוב שזה לא מושך שוטרים, כמו שחלק מהאנשים כאן עשו ועושים, זה קצת תמים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל לא מדוייק, אני שמתי על רנו 5 ודווקא הן לא משכו את תשומת לב בוחני המשטרה, רק בטסט הבוחן רואה שהן כחולות דרך הפנס ואומר שאסור כחול רק לבן/צהוב, אני לא רואה סיבה שישנו את התקנות דווקא לרכב יותר חדש.

פורסם
מדבריך השתמע שפסלו אותך על סמך צבע הנורה ולא על סמך גוון התאורה, ובכך בהחלט יש טעם לפגם.

 

 

פסלו אותי באמת מיד על גוון הנורה אבל ידעתי שהאור שהיא מפיקה כחלחל אז חבל על הויכוח, למרות זאת אני לא מוותר ואני חושב שהן בטיחותיות לחלוטין והן לא חובבניות כמו הנורות ה"כחולות" שמסתובבות.

פורסם
תגיד, זה לא אתה הילד המציק מהפורום מחשבים בניק של FULL GAZ? זה לא אתה במקרה?

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=400425.0

 

למה הרוצכט הזה, מאוד מוכר וגם כל הפוזה שלך מאוד מוכרת. מקווה מאוד שיורידו אותך ואת הקטנוע שלך מהכביש. אבל כן, מסתבר שזה אתה, מי עוד יקנה נורה אחת ומגבר "רוצחחחח!!!"

 

הרי הסבירו לך ואמרו לך בפורום על השטויות שאתה עושה, ועל הטעות שאתה עושה גם הקסנון של על האופנוע שמסנוור את כולם.

 

מציע לאנשים לקרוא את הפוסט במדור המחשבים בלינק שפירסמתי, הוא מסביר טוב מאוד כיצד המשתמש הנדיב שלנו, לא שם רפלקטור, מתלהב יותר מדי מקסנון שמסנוור ועוד מודה שהוא מסנוור ולא אכפת לו מכלום, העיקר פוזה, רק פוזה של ערסים.

 

ואתה בטח זה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=44112

 

קצת מאוחר אבל אני רוצה להבהיר משהו, חבר נסע לפני ושאלתי אותו אם זה מסנוור אז הוא אמר שזה מסנוור טיפה ולא משהו רציני, בגלל שרק נורה אחת דולקת והיא גם על אור נמוך, על אור גבוה היא פולטת את הקרינה יותר למעלה מאשר למטה.

ואישית אני נוסע הרבה באיילון ובכל מיני מקומות וקסנון זה דבר שמסנוור לשנייה אחת ופשוט חולף, הלוואי וזאת הייתה הבעיה שלי בכבישים, אני מדבר בשיא הרצינות.

ובגלל שזה פולט דרך פנס אחת אז כשאני נוסע מאחורי מכוניות אני לרוב נוסע מאחורי המכונית באמצע, כך שהאור יותר נפלט לכיוון הבגאז' ולא למראות ואני לא רואה התנהגות חריגה מצד הנהגים.

 

 

אייל, הקסנון שהתקנתי הוא לבן כחלחל (יותר נוטה ללבן) תלויי מאיזה זווית גם מסתכלים.:-)

עברתי ליד כל מיני שוטרים והם ייתעלמו מזה דווקא, לא יודע למה.:lol:

יכול להיות בגלל שהם חושבים שלכלי שלי יש מראה יוקרתי וזה בא מובנה... P:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

אה נו, אם זה מסנוור אבל רק לשניה אחת זה בסדר.

תגיד, אתה אמיתי?

 

ואיזו התנהגות חריגה ציפית לראות מנהגים? שבירה של ההגה על הקטנוע שלך אחרי שנמאס לו שאתה מסנוור אותו ונותן לך לעבור? תתבגר.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אה נו, אם זה מסנוור אבל רק לשניה אחת זה בסדר.

תגיד, אתה אמיתי?

 

ואיזו התנהגות חריגה ציפית לראות מנהגים? שבירה של ההגה על הקטנוע שלך אחרי שנמאס לו שאתה מסנוור אותו ונותן לך לעבור? תתבגר.

 

בינינו על מי אתה עובד?

אלמלא החוקיות של הקסנון, כל מי ששם דיימונד ויז'ן/בלו ויז'ן היה שם כבר ממזמן קסנון.

 

חוץ מזה, עוד לא ראית את הקסנון במציאות אז אתה כבר שופט?

אתה לא אובייקטיבי בעליל.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן יצא לי להתקל בקטנועים ובאופנועים בעלי שתי נורות קסנון ששמו מקדימה, זה סינוור מאוד, נכון לכמה נשיות כשהם באו מלפנים ומאחור, אך עדיין, זה מסנוור מאוד.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הדיימונד נמכרו,ואני עכשיו מחפש מחליפות,מה אתם אומרים על הX-treme Power ?

איזה גוון יש להם? או שזה צבע רגיל פשוט יותר חזק?

הכי חשוב שיהיה חוקי! לא רוצה כאבי ראש מהמשטרע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...