Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציטוט הזה הוא לא חד משמעית.

אני צריך לחפש באתר אבל בזמנו ראיתי הצהרה של פיליפס שהנורה תואמת ECE.

 

אז מה אומר סימול ה E1 ?

להלן צילום של נורת Diamond vision והסימונים עליה.

h1-dv.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מחזיק כרגע ביד את הנורה וכתוב not for use in europe\us

נורת H4 שרכשתי פה בארץ.

מה זה אומר?

איזה תקן צריכים בארץ?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, מוזר מאוד מה שאתה אומר...

 

הסט שלי נרכש בבריטניה - רשום עליו שהוא מיוצר בגרמניה (!), יש עליו סימול "E" ולא רשום שום איסור על הנורה או על האריזה :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
על מה הויכוח? דיימונד ויז'ן הן לא חוקיות, כי אין להן אישור ECE שנידרש לפי החוק. הן לא חוקיות גם באירופה.

 

דיימונד ויז'ן לא היו חוקיים בארץ אך כיוםן הם מאושרים (לפני מספר חודשים) ,היבואן עבר מכון התקנים לפי דבריו ולכן כיום הם חוקיים מה שאומר שמאותו מקרה של הבחור עם הדייהטסו לדרוש אישור חוקיות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אייל

למה

הציטוט הזה הוא לא חד משמעית

קח בחשבון, שזה תשובה של אתר שמוכר את דימונד וויז'ן. נאמר במפורש שתהליך אישור אף פעם לא נעשה. בנוסף, אם תבדוק באותו אתר, שדה E הוא ריק.

http://www.autolamps-online.com/products/h7dvcentre.htm

 

תשווה את זה למשל עם Philips X-Treme Power

 

http://www.autolamps-online.com/products/h7%20Xtremecentre.htm

 

אתה רואה את ECE וR37

ציטוט נוסף מאותו פורום

I was under the impression that they are not E rated

 

Someone on an other forum had emailed Philips and here's the reply

 

"Dear Sir/Madam,

 

Thank you for your mail.

 

The DiamondVision bulbs are not for sale in Europe. The lamp with the highest colour temperature that you can currently get is the BlueVision Ultra (4000K). The rest is not legal in Europe and only available in Asia.

 

With kindest regards,

 

Benjamin Frijsteen

Philips Lighting Contact Center"

 

dkny2

את זה לא ידעתי. אם זה נכון, אז אתה צודק.

פורסם

קניתי את הנורות שלי בדיוק מהאתר ממנו ציטטת.

הנורות מבריטניה ומיוצרות בגרמניה, וכוללות את כל הסימונים הנדרשים.

הציטוט שעכשיו הבאת כבר הרבה יותר משכנע. מעניין אם הרכבים שמגיעים מארה"ב או יפן/קוריאה כוללים נורות בתקן אירופאי. מעניין גם אם מישהו העביר תקינה אירופאית את הנורות הזבל של אמריקן איגל למשל שנחשבות חוקיות,

כי אני רואה הרבה מקרים בהם פנס בצד אחד של רכב מסנוור ובצד השני לא ואני לא מאמין שכל הרכבים האלה עברו תאונה מקדימה והותקן בהם פנס קדמי תחליפי שמשנה קצת את אופן התאורה.

 

 

אם אתה אומר שהיבואן העביר אותן תקינה, אני אנסה לברר מי הוא ולהשיג אישור בכתב שיהיה ברכב.

מבטיח להעלות סריקה של האישור הזה לפורום לטובת הכלל - אם וכאשר ,

ואשמח שבמקרה שמישהו יצליח לעשות זאת לפניי,יעלה זאת לפורום.

 

בכל מקרה, נורות כאלה על רכב ישן בטוח ייראו חשודות ובטוח יזכו לתגובה גם אם יהיו חוקיות.

במיוחד ברכבים עם עדשת פנס קדמי לא שקופה לגמרי כמו בדיהטסו שרייד. (או אפילו פולו עד שנת 2000)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דיימונד ויז'ן לא היו חוקיים בארץ אך כיוםן הם מאושרים (לפני מספר חודשים) ,היבואן עבר מכון התקנים לפי דבריו ולכן כיום הם חוקיים מה שאומר שמאותו מקרה של הבחור עם הדייהטסו לדרוש אישור חוקיות.

חיפוש באתר מכון התקנים העלה - אפס.

נסיון חיפוש גם לגבי תו-תקן ו/או השגחה לגבי נורות/מנורות לרכב העלה - אפס.

לדעתי, מכון התקנים כלל אינו מתעסק בזאת, הוא מסתמך על התקינה האירופית ומבקש אישור מאת היצרן ע"כ שמוצריו עומדים בזאת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הנה צלמתי את הנורות, ותראו מה כתוב על הנורה עצמה.

 

האריזה שונה לגמרי מהאריזה שאני קיבלתי בה את הנורות.

אולי מכיוון שאני הזמנתי מאירופה (בריטניה) נורות שמיוצרות באירופה (גרמניה) , אז כן יש להן תקינה?

 

מהיכן אתה הזמנת ומה ארץ הייצור ?

שים לב שעל האריזה שלך רשום 60/55W ולא רק 55W כמתחייב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
האריזה שונה לגמרי מהאריזה שאני קיבלתי בה את הנורות.

אולי מכיוון שאני הזמנתי מאירופה (בריטניה) נורות שמיוצרות באירופה (גרמניה) , אז כן יש להן תקינה?

 

מהיכן אתה הזמנת ומה ארץ הייצור ?

שים לב שעל האריזה שלך רשום 60/55W ולא רק 55W כמתחייב.

 

קניתי פה בארץ מGTLV ,ארץ ייצור למרבה הפלא לא כתוב כלל על האריזה ,ולא על הנורות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אם כך ,אז דע לך שיש דיימונד ויז'ן שמיוצרות במזרח ונחשבות פחות איכותיות, וכנראה זה מה שאתה קנית (לפי הכיתוב שאוסר שימוש באירופה וארה"ב)

יש כאלה שמיוצרות בגרמניה כמו אלה שאני קניתי ,שגם כוללות את האישורים המתאימים.

 

dany, המקום הכי משתלם להזמין אותן הוא AUTOLAMPS שהוזכר כמה פעמים כאן בשרשור,

שילמתי בחודש יוני האחרון בסביבות 50 דולר לסט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני קיבלתי כמו של אייל, עברתי בדיקת בוחן משטרתי איתם שדווקא העיר לי על אינטרקולר חזיתי ופילטר פתוח, מה שכן בטסט מיד שהבוחן ראה אור כחול הוא אמר להחליף, לא עניין אותו בכלל מה הסוג.


×
×
  • תוכן חדש...