Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראית לא רע. ו175 כ"ס לסטוק גם נשמע לא רע.

ג'אנט 17 מהיצרן לקטנה כזאת, מכובד!

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

לדעתי אחד המכוניות היותר שוות על הכביש בימינו.

הלוואי והיו מביאים באופן סדיר גם את ה-206 בגרסת GTI, לדעתי הייתה תופסת פה בארץ הרבה יותר מהקליאו.

וכמובן שאת ה-207, לדעתי מכונית מדהימה יש לה יותר נוכחות על הכביש,נכון שבמספרים הקליאו לוקחת אבל תיאורטי זה לא הכל בחיים.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

תמיד כיף שיש עוד מתחרות קטנות.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
1250 קילו יבש לרכב כזה קטן,זה ממש שמנמונת.

הרכב נראה טוב מבפנים וחוץ.

פיג'ו זה תמיד רכבים שמנמנים..

 

לדעתי ה207 זה רכב מעולה, ועכשיו בGTI זה בכלל מטורף...

 

אגב - פסקה 2 שורה אחרונה - טעות הקלדה = מנוע אמוספרי?!

 

[=

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם
לדעתי אחד המכוניות היותר שוות על הכביש בימינו.

הלוואי והיו מביאים באופן סדיר גם את ה-206 בגרסת GTI, לדעתי הייתה תופסת פה בארץ הרבה יותר מהקליאו.

וכמובן שאת ה-207, לדעתי מכונית מדהימה יש לה יותר נוכחות על הכביש,נכון שבמספרים הקליאו לוקחת אבל תיאורטי זה לא הכל בחיים.

 

 

מעט מידי, מאוחר מידי,

 

ידידי,

ימי הזוהר של פז'ו בספורטיביות נחשקות תמו מזמן...

וכשיש בסביבה את הקליאו ספורט אני לא מצליח להבין את הרלוונטיות של ה-207GTI בעיני חובב ההגה.

 

ההצטיינות של פז'ו הסתיימה בסוף שנות ה-90', מתחילת ה-2000 שולטת רנוספורט.

כמו בסיבוב הקודם, כשיצאה ה-172 הראשונה וגרמה לפז'ו להזיע ולהוציא את ה-206RC,

וכשזה כבר קרה, לרנו היה את ה-182.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לדעתי היא נראת מעולה והנתונים היבשים שלה טובים בסה"כ

לגבי האבזור, ללא ספק מציעים פה רמה גבוהה מאוד בהנחה שזו תגיע לישראל

לטעמי במידה וזה יהי המחיר שלה, התמחור שלה מעולה, נראה לי הגיוני לגמרה ושווה את החבילה

 

גורמת לי לפזול (כמובן רק ברמה תאורטית, כי אין לי כסף לכזו)

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בחבילה כוללת היא טובה למדי (אם היא תגיעה מאובזרת כמו בכתבה כמובן) , אבל וזה אבל גדול אין בה פג'ו של פעם כמו שלירן ציין עד שנת 2000 היו ימי הזוהר של פג'ו ומאז הן תמו כבר מזמן ככה זה שקונצרן PSA מנסה יותר ויותר להדמות לקונצרן VAG פשוט חבל :|.

פורסם

אל תשללו מראש , גם גולף GTI MK2 הייתה להיט ואז MK3 וMK4 איכזבו בטירוף ואז הגיעה MK5 שהפתיעה את כולם וזכתה לאוטו השנה שFIFTH GEAR ואם אני לא טועה גם בTOP GEAR.. ולא סתם היא זכתה בתואר הזה.

 

 

אולי ה207 תפתיע גם , למרות שלא נראה לי :lol:

 
 

 

 
 
פורסם

איזה יפתיע, בכל המבחנים שראיתי לו בחו"ל הוא הפסיד ואיכזב.

כבר מזמן אין ציפיות מפז'ו ספורטיבית חדשה שיוצאת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...