Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי אחד המכוניות היותר שוות על הכביש בימינו.

הלוואי והיו מביאים באופן סדיר גם את ה-206 בגרסת GTI, לדעתי הייתה תופסת פה בארץ הרבה יותר מהקליאו.

וכמובן שאת ה-207, לדעתי מכונית מדהימה יש לה יותר נוכחות על הכביש,נכון שבמספרים הקליאו לוקחת אבל תיאורטי זה לא הכל בחיים.

 

ה- 206GTI נמכרה פה באופן סדיר, אולי לא החזיקו מכוניות במלאי כל הזמן...אבל מתי שהיית רוצה הייתי יכול להכנס לסוכנות להזמין. היא לא הצליחה בגלל תמחור פושר ומתחרות עדיפות מבחינה ספורטיבית (בגלל זה קונים GTI, לא?)

 

ה- 207GTI היא תוספת מבורכת לשוק הספורטיביות בארץ. היא גם תקרוץ לקהל שונה מהקהל הרגיל של PSA בגלל המנוע המוגדש. המחיר בהחלט טוב ואטרקטיבי אך לא ברור איזה אבזור הוא כולל. ההשוואה מול הקליאו ספורט 197 מבחינה ספורטיבית נעשתה בחו"ל ושם ידה של הקליאו היתה על העליונה...ה-207 לא בדיוק מחזירה את פיז'ו לימי הזוהר מבחינה דינמית.

 

ואף על פי כן...תוספת מבורכת!

שאפו ללובינסקי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני זוכר נכון, בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תוספת מבורכת לשוק המצומצם של המכוניות החמות.

במחיר הזה היא די אטרקטיבית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני לא בטוח שהיא משמעותית זולה מהקליאו - צריך לברר קודם אילו הנחות אפשר לקבל אצל קרסו...

 

בזמנו שהתעניינתי (ולא הצליחו לתאם לי נסיעת מבחן) המחיר עמד על 160K לאחר הנחת "חבר".

אך יש לזכור כי האיבזור של הפג'ו עדיף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני לא בטוח שהיא משמעותית זולה מהקליאו - צריך לברר קודם אילו הנחות אפשר לקבל אצל קרסו...

 

 

הנחות לא מתקבלות בחינם.. הם יחזרו אליך בבום גדול חזרה במכירה העתידית\ט.אין או שהמחירון שלך ייפול דרסטית וגם השוק האמיתי יהיה רחוק ממנו (ואל תגידו לי שקליאו נמכרת מעל המחירון - זה נכון אבל רק כשהיא עולה 33,000 ש"ח במחירון..)

 

ההנחה לא משתלמת - והמבין יבין! :idea:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
הנחות לא מתקבלות בחינם.. הם יחזרו אליך בבום גדול חזרה במכירה העתידית\ט.אין או שהמחירון שלך ייפול דרסטית וגם השוק האמיתי יהיה רחוק ממנו (ואל תגידו לי שקליאו נמכרת מעל המחירון - זה נכון אבל רק כשהיא עולה 33,000 ש"ח במחירון..)

 

ההנחה לא משתלמת - והמבין יבין! :idea:

 

אז מה אתה מציע?

לפזר נבואות זעם מסתוריות ("המבין יבין...") זאת לא חוכמה גדולה.

השאלה היא מה האלטרנטיבה עבור מי שמחפש ספורטיבית במחירים האלו?

הרי גם רכב ספורטיבי סחיר כמו מיאטה NC מחזיק פחות מחירון כשהוא שנתיים שלוש על הכביש.

זה נכון לכל רכב נישה שבמחיר שלו כמשומש אחרי שנתיים על הכביש אפשר עדיין לרכוש מכונית חדשה לא רעה בכלל (ככה אנשים חושבים).

הרי אם יבואן נותן הנחה על דגם X זה לא מה שמשפיע על סחירות הרכב בעתיד. הסחירות תהיה דומה והמחירון ירד באותו שיעור גם אם קנית במחיר מלא וגם אם בהנחה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם כבר נבואות - אני מנבא שלאחר הגעת ה-207GTI קרסו יורידו את המחיר הרשמי של הקליאו בכדי להתחרות מול הפיג'ו. במיוחד אם בפיג'ו מקבלים יותר אבזור, פנים יותר נאה ומנוע טורבו גמיש שניתן גם לשפר. הבדל של 20000 שקלים בין שתי המכוניות יהיה בעייתי מאוד בשביל רנו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הרי אם יבואן נותן הנחה על דגם X זה לא מה שמשפיע על סחירות הרכב בעתיד. הסחירות תהיה דומה והמחירון ירד באותו שיעור גם אם קנית במחיר מלא וגם אם בהנחה.

 

טעות בידך...

 

לוי יצחק מעודכן טוב מאוד עם ההנחות הקימות ומעבר לזה , חברות הט.אין יודעות גם הם מהן ההנחות על רכישת רכב חדש..

לקוח לא ישלם על רכב בן שנה /שנתיים מחיר מחירון כאשר הוא יודע שבחדש יקבל הנחה משמעותית - מה שאומר שהדלתא האמיתית בין המשומש (כביכול במחירון) לחדש היא לא כזאת גדולה..

 

ראה דוגמא וולבו S60 (משומשת משנת 06 - לא חדשה)- בינואר 08 המחירון שלה היה 210K ש"ח , המחירון שלה היום (בדיוק שנה אחרי ) 113K ש"ח...

הרכב איבד כמעט 50% מערכו בשנה אחת!! אני לא בא להשמיץ את וולבו , לקחתי זאת רק כדוגמא.. ואם אתה באמת חושב שוולבו S60 06 נסחרת במחירון - טעות חמורה בידך.. הרבה הרבה מתחת.. נחש למה זה קרה :idea:.

 

כספר , תן קצת קרדיט , אני לא זורק נתונים מהאויר ,כל מי שעוסק בתחום יודע טוב מאוד שהנחה משפיע משמעותית על הסחירות העתידית! יותר מזה , לפני מחירון דצמבר , לוי יצחק בעצמו צוטט כשהוא אומר שבדצמבר המחירונים יירדו משמעותית בעקבות ההנחות של היבואנים וכן הוא גם הדגיש שזה ישפיע על כל המשומשות של אותו מותג!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אגב - פסקה 2 שורה אחרונה - טעות הקלדה = מנוע אמוספרי?!

[=

 

לא טעות. הקליאו מגיעה עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי (משמע, ללא מגדש טורבו).

 

 

לגבי הפז'ו, אתם משווים אותה לקליאוספורט שעולה ~20 אלף שקלים חדשים יותר.

 

למה לא להשוות לסיאט איביזה FR/CUPRA?

שתיהן בעלות מנוע טורבו, הספק כ"ס דומה, פונה לפלח שוק דומה, שתיהן (כנראה) בעלות נחיתות התנהגותית אל מול הרנוספורט קליאו ורמת מחיר שלהן הרבה יותר דומה (בטח עם הגעת האיביזה החדשה עוד חודשיים).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
טעות בידך...

 

לוי יצחק מעודכן טוב מאוד עם ההנחות הקימות ומעבר לזה , חברות הט.אין יודעות גם הם מהן ההנחות על רכישת רכב חדש..

לקוח לא ישלם על רכב בן שנה /שנתיים מחיר מחירון כאשר הוא יודע שבחדש יקבל הנחה משמעותית - מה שאומר שהדלתא האמיתית בין המשומש (כביכול במחירון) לחדש היא לא כזאת גדולה..

 

ראה דוגמא וולבו S60 (משומשת משנת 06 - לא חדשה)- בינואר 08 המחירון שלה היה 210K ש"ח , המחירון שלה היום (בדיוק שנה אחרי ) 113K ש"ח...

הרכב איבד כמעט 50% מערכו בשנה אחת!! אני לא בא להשמיץ את וולבו , לקחתי זאת רק כדוגמא.. ואם אתה באמת חושב שוולבו S60 06 נסחרת במחירון - טעות חמורה בידך.. הרבה הרבה מתחת.. נחש למה זה קרה :idea:.

 

כספר , תן קצת קרדיט , אני לא זורק נתונים מהאויר ,כל מי שעוסק בתחום יודע טוב מאוד שהנחה משפיע משמעותית על הסחירות העתידית! יותר מזה , לפני מחירון דצמבר , לוי יצחק בעצמו צוטט כשהוא אומר שבדצמבר המחירונים יירדו משמעותית בעקבות ההנחות של היבואנים וכן הוא גם הדגיש שזה ישפיע על כל המשומשות של אותו מותג!

 

עומר, כבר היה לנו את הדיון הזה בעבר.

גם אז נתת את אותה דוגמא של אותה וולבו. אני מבין למה אתה נצמד אליה, היא תומכת היטב בדברים שלך.

אבל יש עוד מכוניות בעולם ובכלל לא ברור למה כאחד שעוסק בתחום הרכב אתה משווה בין מכונית כמו ה- S60 לבין מכוניות כמו 207GTI וקליאו ספורט. אתה גם שוכח שבמהלך השנה האחרונה חברת מאיר הורידה את מחיר ה-S60 לתקרת קבוצת 5 (191K ש"ח), זה בוודאי לא תרם לאיתנות מחירון ה- S60.

 

אבל מה שיותר מפריע לי זה שאתה מפזר הצהרות כלליות אבל מתייחס ליבואן ספציפי (לא, העניין הוא לא רנו למקרה ששאלת) עם יציאות מגניבות ומדליקות כמו "המבין יבין..". בוא תעזור להבין למי שלא הבין למה בדיוק התכוונת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...