Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

***נמחק***

 

יש הרגשה שאתה מחפש להתווכח , הוולבו היא דוגמא קיצונית בכוונה.

 

אני לא נכנס איתך לעימותים , אני במקרה חי את התחום הנ"ל יום יום , חבל שאתה לא יודע לתת קצת קרדיט ומחפש ויכוח בכל דרך אפשרית.

 

רוצה רנו - קנה רנו , שיהיה בהצלחה.

 

נ.ב:לשאלתך - רנו במקרה היא גם אחת הנפגעות הקשות בשוק יד 2 ...

Not the sound of silence -ABARTH

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
***נמחק***

 

יש הרגשה שאתה מחפש להתווכח , הוולבו היא דוגמא קיצונית בכוונה.

 

אני לא נכנס איתך לעימותים , אני במקרה חי את התחום הנ"ל יום יום , חבל שאתה לא יודע לתת קצת קרדיט ומחפש ויכוח בכל דרך אפשרית.

 

רוצה רנו - קנה רנו , שיהיה בהצלחה.

 

נ.ב:לשאלתך - רנו במקרה היא גם אחת הנפגעות הקשות בשוק יד 2 ...

 

קודם כל תן כבוד ותשמור על התבטאות נאותה,תכבד את הפורום הזה.

 

שוב פעם אתה לא מספק טיעונים רציניים ורלבנטים.

אין פה עימות ידידי, רק מבקשים שתיצוק קצת תוכן להצהרות שפיזרת.

מה כל הפורום אמור להבין מכך שאתה משתמש בדוגמא קיצונית (כהגדרתך) כדי לתמוך בדברים שלך? אתה יכול להגיד עד מחר שאתה חי את התחום יום יום, אבל משום מה אתה מתקשה לספק הסברים נורמלים.

בחייך עומר, תנסה לראות את הדיון והנושא הזה קצת מעבר וולבו או רנו ספציפית.

 

אז בוא ננסה פעם אחרונה לפני שאתייאש...

למה התכוונת ש"ההנחה לא משתלמת, והמבין יבין..".

מה אתה יודע עומר שכולנו לא יודעים?

ספר ספר לנו קצת סודות מתעשיית הרכב שאתה חי יום יום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ללא ספק מצער מאוד וכנראה שססוגר איזה פינה בנוגע למחיר אטרקטיבי ,לאאאא.

 

המחיר המפורסם באתר פג'ו הוא 171,990

 

בן

 

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בכל מקרה... זאת מכונית צרפתית ספורטיבית.. ואני מניח שלנהג הפחות מנוסה(כמוני) ההבדל יהיה פחות מורגש בין הקליאו ל207

ובמקרה הזה אני אלך על ה207 כי:

א. היא יפה, הקליאו(לדעתי) מכוערת.

ב. פג'ו זה פג'ו... אני הרבה יותר אוהב את ההנדסת אנוש שלה מכמעט כל רכב אחר שנהגתי בו.

ג. אני לא יודע אם זה תקף לפג'וים של היום, אבל גם ה 106 שלי וגם ה 306 של אבא שלי מהנות לנהיגה ונוחות בטירוף..

2017 Citroen C3 Shine

פורסם
ללא ספק מצער מאוד וכנראה שססוגר איזה פינה בנוגע למחיר אטרקטיבי ,לאאאא.

 

המחיר המפורסם באתר פג'ו הוא 171,990

 

בן

 

 

 

האתר לא מעודכן, המחיר הוא 149K.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
האתר לא מעודכן, המחיר הוא 149K.

 

 

ממה שאני ראיתי הוא דווקא מעודכן, הנתונים שרשומים שם הם אותם הנתונים הוצגו בכתבה שהוצגה בתחילת השרשור והמחיר של 149K משודך ל207 GT

 

מצד שני באתר של סיאט רשום שלאיביזה קופרה יש 800 כ"ס אז..

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

נשמע מחיר מאוד מאוד אטרקטיבי, תוספת מבורכת להיצע המצומצם בארץ כן ירבו!(מחכה לראות את השירוקו במציאות כבר...)

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

אני לא יודע אם האתר מעודכן או לא אבל אולי המחיר שלה בהתחלה יהיה 149K. משהו כמו "מבצע היכרות".

 

בכל מקרה לדעתי היא יותר יפה מהקליאו.

וזו תוספת מבורכת לשוק.

 

ברוכה הבאה.:-)

פורסם

ג. אני לא יודע אם זה תקף לפג'וים של היום, אבל גם ה 106 שלי וגם ה 306 של אבא שלי מהנות לנהיגה ונוחות בטירוף..

 

לא תקף.

 

הייתה לי ZX וולקן למשך תקופה. יצא לי גם לבלות שבוע עם 207CC.

 

בוולקן נהניתי יותר לנהוג. ב-207CC נהניתי מהנסיעה, אבל לא מהנהיגה. למרות שניצלתי כל דקה בערבים ליהנות מהגג הנפתח ולמרות שהרכב יפהפה.

 

אמנם ה-CC היא לא ה-GTI, אבל בכל זאת נק' למחשבה.

פורסם
ידוע לכם על אחת כזאת הדגמה אם יש ?

 

אם כבר הזכרתי את ה-207CC, אז לקחו אותה ליום אחד כדי לצלם פרסומת. (אין להם רכב הדגמה).

 

הם שאלו אותי איזה רכב אני רוצה במקום - וביקשתי בפירוש רכב ספורטיבי - כלומר קיוותי לקבל C4 VTS או 207GT. הבנתי מאחראי נסיעות המבחן שלהם שבתקופה הקרובה הם לא מתכננים בכלל להביא רכבים ספורטיביים כרכבי הדגמה.

 

בסוף אגב, קיבלתי C4 מנוע 2.0. רכב נהדר, מנוע גמיש מאוד, נוח והכי הופתעתי ממערכת השמע - אחת הטובות שיצא לי לשמוע ברכב מהסגמנט הזה. עשינו טיול ספונטני חד-יומי לרמת הגולן, הגעתי רענן הבייתה. אני מבין למה אנשים שנוסעים בקורולה מתייחסים לנסיעה לצפון כאל פרוייקט :).

פורסם
אם כבר הזכרתי את ה-207CC, אז לקחו אותה ליום אחד כדי לצלם פרסומת. (אין להם רכב הדגמה).

 

הם שאלו אותי איזה רכב אני רוצה במקום - וביקשתי בפירוש רכב ספורטיבי - כלומר קיוותי לקבל C4 VTS או 207GT. הבנתי מאחראי נסיעות המבחן שלהם שבתקופה הקרובה הם לא מתכננים בכלל להביא רכבים ספורטיביים כרכבי הדגמה.

 

בסוף אגב, קיבלתי C4 מנוע 2.0. רכב נהדר, מנוע גמיש מאוד, נוח והכי הופתעתי ממערכת השמע - אחת הטובות שיצא לי לשמוע ברכב מהסגמנט הזה. עשינו טיול ספונטני חד-יומי לרמת הגולן, הגעתי רענן הבייתה. אני מבין למה אנשים שנוסעים בקורולה מתייחסים לנסיעה לצפון כאל פרוייקט :).

 

אולי תוכל להביא תמונה של ה207CC או לתת קישור לפרסומת שהיא הופיעה שם תודה.

 

יניב

פורסם

מיד אחרי תערוכת אוטומוטור האחרונה ניסיתי לארגן נסיעת מבחן על ה-207RC. נאמר לי שאין רכב לנסיעות מבחן ואפילו 207GT (150כ"ס) אין.יבואן שמתיחס ככה ללקוחות פוטנציאליים מפסיד. אותי בטוח הפסידו.


×
×
  • תוכן חדש...