Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת מצלמת SLR ראשונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלך צלם!?

כבר נאמר לך שכל עניין החיישן זה חרטא.

לגבי הD90,אם יש לך את התקציב,תהנה. רק לפי דעתי שאתה קונה מצלמת סטילס והיא גם וידאו זה כבר לא זה ולא משנה מה יגידו לי.

נשמע מצחיק לצלם עם DSLR ולצלם עם זה וידאו:?.

עדיין אתה יכול לקנות את ה80 בשקט נפש ולדעת שתהנה ממנה!

אין ספור גבולות לזה,אתה צריך לדעת לעצור מתישהו,בכל מצלמה יהיה חסרון שבדגם מעליה לא יהיה וכן הלאה.

 

בתכלס?! רוב התמונות מה שיכריע על האיכות זה העדשה ולא הגוף כמו הרבה אנשים שחושבים כך!

תקנה עדשה זבל יצאו תמונות לא חדות ולא בצבעים נכונים,תקנה עדשה טובה לא תצטרך לחדד אותה או אפילו לפקס אותה בפוטושופ,כמובן יהיו צבעים נכונים.

 

בן.

Got To love It

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשר ל-d90 אז תאמין לי שהווידאו שם זה בונוס נחמד ולא יותר,נכון שאיכות הווידאו שהמצלמה מצלמת מאוד קרובה לאיכות hd אבל היא גם מאוד תלויה בעדשה שאיתה צולם הווידאו.

בנושא שזה מצחיק וזה לא זה לצלם ווידאו עם מצלמה שכזו אז אולי זה נכון בשביל מישהו אחד אבל בשביל מישהו אחר זה לא נכון,האיכות של המצלמה הזו מעולה ולא פעם מאז השקתה נאמר שהיא איכותית בדיוק כמו ה-d300 ואפילו נאמר כבר שטיפה יותר,למשל קן רוקוול השווא אותה עם הd-700,d300,d3 ורואים שם שהתוצאות מדברות בעד עצמן.

פורסם
רוב הסיכויים שהשמאלית כן. יש לך שם כתם אפור מכוער במרכז התמונה שמזכיר ואן מהמזרח הרחוק.

 

 

צודק

תיקנתי מייד

2.JPG

פורסם
אני חושב שצריך קונה רציני, כזה שמבין על מה הוא מדבר, כדי להצדיק מצלמה רצינית.

 

מה הנקודה שלך? שאני לא רציני?

פורסם

הנקודה שאתה מתייחס לגימיקים ושטויות.

CCD או CMOS לא יעשו אותך צלם טוב.

שניהם מצויינים ושניהם יתנו לך תוצאה מעל ומעבר למה שצריך.

מה שצריך לעניין אותך זה מה שרשמו לך 10 פעמים מעל.

 

 

בתכלס?! רוב התמונות מה שיכריע על האיכות זה העדשה ולא הגוף כמו הרבה אנשים שחושבים כך!

בן.

 

זה לא מדוייק. עיבוד התמונה קובע מאד במיוחד כשמצלמים ב JPEG. היום יש אפשרויות לתיקון עוותי עדשה, צבע ודינמיות כבר בתוך המצלמה כמו גם טעינת פרופילי צבע שלא קיימים בגופים אחרים או בדגמים זולים יותר של אותו יצרן.

פורסם
חבר שלך צלם!?

כבר נאמר לך שכל עניין החיישן זה חרטא.

.

 

למה אתה מתפלא כ"כ ?

חבר שלי צלם,יש לו סטודיו ויש לו ציוד שאפשר רק לחלום עליו.

יש לו ניסיון עם לא מעט מצלמות וציוד , ומאחד כזה אפשר רק ללמוד.

 

אני לא חושב שחיישן זה חרטא,אם כבר החלטתי לקנות משהו-אני מעדיף לקנות משהו טוב.

נראה לי שאתה קצת מקל ראש מדיי בעניין.חיישן זה אחד הדברים היותר חשובים במצלמה.

 

ceyal ,לא אמרתי שחיישן כזה או אחר יעשה אותי לצלם יותר טוב,אבל ההסבר שלי הוא כמו שכתבתי לבן,

אם אני כבר קונה,אני מעדיף לקנות את היותר טוב. אני רוצה נקודת פתיחה גבוהה ואני לא רואה בזה פסול.

פורסם

עוד פעם?

אין "יותר טוב".

 

שניהם טובים ואם כבר נכנסים לקטנות - חיישן CMOS סובל מרעש גבוה שמחייב שימוש בניקוי רעשים מאסיבי יחסית ל CCD.

התוצאה היא לעיתים מעין "החלקה" של הפרטים הקטנים.

וגם בצילומי לילה כשהחשיפה היא יותר מכמה דקות.

 

הכוונה שלי לעניין ה"צלם יותר טוב" היתה שהנקודה שאתה מתעכב עליה לא רלוונטית לנושא.

אם היית מדבר על עדשה או גוף סופר מקצועי לעומת גוף לחובב, הייתי אומר שתהיה כאן השפעה על איכות הצילומים ועל התוצאה הסופית.

 

ל CCD יש בעיות אחרות משלו אבל שוב - שניהם יעשו את העבודה ואין כאן יותר טוב או פחות טוב.

תקנה מה שמתאים לך מבחינת תקציב וזהו.

פורסם

אייס מאן,תעשה לי טובה,ה90 לא יותר טובה מה300 נקודה.

 

ולבחור שכתב שזה לא נכון לגבי העדשות,זה כן.

בוא נאמר ככה,די80 ודי200 ה80 תצלם עם עדשה נניח 70-200 2.8 VR וה200 תצלם עם סיגמה 70-300 5.6.

אני מוכן לשים כסף של80 יצאו תמונות יותר טובות.

Got To love It

פורסם

חדות,מקור נאמן לצבע,עיוותים וכ'ו..

אומנם את כל הדברים הללו אפשר לשפר בפוטו שופ אבל תמיד עדיף להשאר נאמן למקור ולא לשנות יותר מידי.

 

בן.

Got To love It

פורסם

ההבדל הוא אכן רק בעדשה ולא משנה הגוף

אם תחליף את העדשות תקבל את אותם התמונות לא משנה באיזה גוף.

פורסם

מתעלק עם התלבטות משלי ברשותכם :)

 

http://www.dpreview.com/reviews/compare_po...28&show=all

 

מצד אחד עד היום ידעתי רק קנון(3שנים אחריות לעומת שנה אחת במרבית החנויות בארץ)

 

ובנוסף לאחריות יבואן יש להם שירות יהלום

 

מזה שירות יהלום תשאלו? (נו תשאלו :p)

 

נניח שיש בעיה במצלמה - אז יש לך 2 אופציות

 

1) אם דחופה לך המצלמה שליח UPS בא ולוקח את שלך ומביא לך חליפית עד שהם מתקנים את שלך - החסרון שאתה צריך ללכת לרמת גן למעבדה לאסוף את שלך

 

2) אם לא דחוף אז שליח של UPS בא ולוקח ממך..וגם מחזיר לך...הכל חינם אין כסף במסגרת האחריות

 

מצד שני כמה כבר מתקלקלות מצלמות....עד היום כל מה שהיה לי תיפקד חלק(לא ממש חוכמה..רק קומפקטיות :-P (530 550 והנוכחית)

 

נושא האחריות נורא חשוב לי כי אני גר בצפון הרחוק (צפת) וזה מצב די מעיק לנסוע למרכז על כל פיפס..

 

אז על מה הולכים? קנון בגלל שזה רק מה שאני מכיר ועדיף להשאר? או שמתלמדים מחדש על הפנסוניק ? 8)

 

נקודה נוספת - בכוונה הלכתי על תחום דמוי-SLR בגלל שאני מתכוון להתלמד על זה לתקופה

 

אחרי שאמצה את זה או שארכוש דגם טוב יותר או שארכוש רפלקס SLR (על כל המשתמע מכך)

 

תודה מראש לכל העוזרים :shock:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
חדות,מקור נאמן לצבע,עיוותים וכ'ו..

אומנם את כל הדברים הללו אפשר לשפר בפוטו שופ אבל תמיד עדיף להשאר נאמן למקור ולא לשנות יותר מידי.

 

בן.

.

 

חדות?

חדות זו פונקציה של העדשה.

נאמן לצבע?

אין כזה דבר.

צבע זה דבר יחסי. יחסי לאור, לתווך, למדיה, לאדם שמתבונן...

עיוותים - זו גם פונקציה של העדשה.

 

הכל חרטא.

תיכנס לכל פורום צילום ותראה שאין קשר בין איכות התמונות לאיכות הציוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה הנקודה שלך? שאני לא רציני?

 

כן.

ואין טעם להשקיע המון אנרגיה בבדיקות לא רלוונטיות ובהתמקדות בנקודות חסרות עניין. לא חסר חומר באינטרנט לגבי צילום בכלל והצד הטכני בפרט. לקנות לפי סוג חיישן זה כמו לקנות מכונית לפי יצרן ה-CPU של המנוע.

 

קן רוקוול הוא צלם מהסוג שמשעמם אותי לרב והכתיבה שלו לוקה בחסר, אבל יש לו כמה רעיונות חשובים. נכון, הוא עושה מאמץ עליון להיות פרובוקטיבי, אבל כאן הוא עולה על נקודה חשובה (ומישהו טרח לתרגם לעברית). אז בבקשה:

 

http://www.kenrockwell.com/tech/not-camera-il.htm

 

מהמאמר:

"בכל מה שנוגע לאמנות: מוזיקה, צילום, גלישה, או כל דבר אחר, יש הר שיש להתגבר עליו. מה שקורה הוא שבמשך 20 השנים הראשונות שבהן אתה לומד אמנות מסויימת, אתה פשוט יודע שאם יהיה לך כלי נגינה, מצלמה, או גלשן יותר טוב, אתה תהיה טוב כמו המקצוענים. אתה מבזבז הרבה זמן בדאגה למצב הציוד שלך, ובלנסות להרשות לעצמך ציוד טוב יותר. אחרי 20 השנים הראשונות, אתה מגיע לרמתם של כל האמנים בעלי השם העולמי, ויום אחד כשמישהו מבקש ממך עצה, אתה חווה התגלות שבה אתה מבין שזה אף פעם לא היה קשור לציוד.

אתה מבין לבסוף שהציוד הנכון שהשקעת כ"כ הרבה זמן בלצבור רק מקל עליך בהשגת הסאונד, המראה, או המהלכים שלך, אבל שאתה יכול להשיג אותם, למרות שעם קצת יותר מאמץ, עם אותו זבל שהתחלת איתו. אתה מבין שהדבר הכי חשוב שציוד יכול לעשות הוא לא להפריע לך. אתה גם מבין שאם היית משקיע את כל הזמן שביזבזת ברכישת ציוד יותר טוב בלהתאמן על נגינה, בצילום תמונות, או ברכיבה על יותר גלים, היית מגיע לאן שרצית הרבה יותר מוקדם."

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...