Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת מצלמת SLR ראשונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן.

ואין טעם להשקיע המון אנרגיה בבדיקות לא רלוונטיות ובהתמקדות בנקודות חסרות עניין. לא חסר חומר באינטרנט לגבי צילום בכלל והצד הטכני בפרט.

 

 

אפשר להגיד את זה על כל דבר.

הכל יש באינטרנט היום,אז בוא נסגור את הפורום.... :roll:

שאלתי חוות דעת של אנשים כאן בפורום מתוך ניסיון,ממש לא בעיה בשבילי לחפש

חומר באינטרנט. לא מבין מה אתה רוצה בתכלס.

 

אגב,

יצא לי לצלם היום עם ניקון D2X ,במילה אחת: מדהימה.

מצלמה מאד מורכבת עם המון מה ללמוד,אבל כיף.

פורסם

תראה, העלת את הנקודה על החיישן והסברנו לך שזה לא רלוונטי. הדיונים על חיישנים הם חלק ממלחמת השיווק הפסאדו-טכנולוגית בין היצרנים. מנסים ליצור בידול ע"י טכנולוגיה, כאשר בת'כלס זה בכלל לא צריך לעניין את הצרכן, רק התוצאה.

 

ועכשיו ספר מה מדהיםב-D2X?

זה שהיא מורכבת?

אני מזדהה.

אני אוהב לחפור בפונקציונאליות ולשחק עד שמקבל תוצאה שאני אוהב.

זה פטיש ולא ממש עוזר להתקדם בצילום.

 

גוף גדול גם נותן יותר מקום לכפתורים ופחות צורך לחפור בתפריטים, שזה טוב.

מצד שני, היא שוקלת קילו מאתיים וגם אם היה לי את כל הכסף בעולם לא הייתי קונה משקולת כזו...

 

בת'כלס, אם אתה רוצה לדעת מה לקנות כנס ל-dpreview ול-imaging-resource וקרא ביקורות.

זה ייתן לך מושגי יסוד. אח"כ תבוא לשאול בשביל לחדד.

 

בשורה התחתונה: ההבדלים בין המצלמות השונות הם בשוליים ולא מהותיים. כמו ביפנומטיות ליסינג, זו קצת יותר טובה בזה, ההיא קצת יותר מוצלחת בהוא, אבל אין הבדלים מהותיים. אין היום מצלמות DSLR רעות והמשחק הוא להכיר את הפרטים ולתפור לעצמך חבילה (גוף ועדשה) שיתאימו יותר, כאשר בעצם כל מצלמה בשוק תיתן לך איכות תמונה טובה מאוד ושימושיות די דומה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ועכשיו ספר מה מדהיםב-D2X?

.

 

קודם כל,אהבתי את ההתייחסות הרצינית שלך בהודעה הזו ולא את הגישות הקודמות.

 

ולשאלתך: לדעתי,יש כמה דברים מדהימים במצלמה הזאת.

 

קודם כל,כמו שאמרת-ריבוי פיצ'רים וכפתורים. הכל די מסודר בצורה כזאת שאמנם בחיים לא צילמתי עם המצלמה הזאת

אבל לא נדרשו לי יותר מ 20 שניות כדי להבין מה רוב הכפתורים עושים. מבחינתי יתרון גדול.

 

דבר שני- המשקל. המצלמה הזאת פשוט כבדה. וביחד עם העדשה (NIKKOR) ותוספת הפלאש,היא מאד כבדה.

אבל זה די מצביע על איכות החומרים. מרגישים את הנוכות של המצלמה באחיזה שלה (וכבר יצא לי להחזיק מצלמות אחרות עם גריפ,לא אותו דבר).

 

דבר שלישי והכי חשוב- איכות התמונות. במילה אחת-אליפות.

אין מה לעשות,בשביל איכות משלמים והרבה. אבל זה שווה את זה.

 

אז רוב הסיכויים שאני לא אקנה כזאת בגלל המחיר,אבל היה ממש כיף לצלם במצלמה מקצועית שכזו.

פורסם

D2X מצלמה לא פחות ממדהימה. מעבר לעמידות ואמינות, היא מציעה הרבה מאוד פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים מאוד לזמנם ובנוסף לכל זה, מה שלא פחות חשוב (לי בכל אופן), יש אפשרות להשתמש בעצמיות ישנות.

 

בנוסף לזה שמרגישים שבידיים יש משהו סולידי, משקל מצלמה עוזר לצלם על זמני חשיפה ארוכים ללא שימוש בחצובה.

 

אפשר להגיד שמצלמות D של NIKON הן המשך לוגי למצלמות הקלאסיות SINGE DIGIT F. למרות ש-D1 יותר קרובה הייתה ל-F100, מאשר ל-F5 (לא ניתן למשל להחליף פריזמות ועוד כמה דברים). ברשותי יש מצלמות החל מ-NIKON F עד F5 (עם גב דיגיטאלי), זה יתרון גדול מאוד שאני יכול להשתמש עם מצלמה חדשה בעצמיות ישנות.

 

מבחינת משקל זה רק יתרון כשמתרגלים, 2-2.5 ק"ג זה לא הרבה. למשל, רק גוף F5 (אותו אחד עם גב דיגיטאלי) בקלות עובר 1.5 ק"ג.

 

אחרי שמתרגלים לצלם עם מצלמה כבדה, אי אפשר לצלם על מצלמה קלה (יש לי גם צעצוע פוג'י S5500, משתמש בה כדי לעלות תמונות לאינטרנט ולשחק איתה, זה ממש כמו עם צעצוע סיני אחרי F5).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עוד פעם דברים לא קשורים.

 

D200 D500 או לאמשנה איזה D.

כ-ו-ל-ם מוציאים תמונות לא פחות ממדהימות עוד מימי ה 6 מגפיקסל.

 

גוף לא יתן לך תמונה טובה יותר אם הוא " מקצועי" ומשקל מיותר רק יקשה עליך לצלם.

אם ההתלבטות היא האם להוציא כסף על גוף "מקצועי" או על עדשה - עדשה היא לפני הכל.

 

S5500 היא לא ברת השוואה לשום SLR.

פורסם
S5500 היא לא ברת השוואה לשום SLR.

מי משווה אותה ל-SLR? השוותי רק משקל. אני עדיין מאמין שמשקל זה גורם מאוד חשוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...