Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב - 700 ש"ח.

 

על מנת שהמוצר יענה על הצרכים שלי,העדיפות היא שיהיו בו התכונות הבאות:

 

(עדיפות לפיוניר אבל אני פתוח להצעות).

 

1.דפדוף קל בין השירים והתיקיות עם קריאה מובנת של שמות השירים- מאוד חשוב לי :roll:

 

2.איכות צליל גבוהה.:bugeyed:

 

3.חיבור USB.:!:

 

4.לא מאסט- bluetooth:|

 

5.עוצמה גבוהה.:2gunfire:

 

תודה לעונים!

פורסם

שניהם מכשירים טובים

אבל יש שוני בצליל שכול אחד מפיק

אני אישית מעדיף את הצליל של קלריון

בנוגע ליופי...אנשים שאוהבים איכות זה הדבר האחרון שמעניין אותם

הרדיודיסק בקישור לדוגמא מכוער מאוד...אבל הוא אחד הטובים בעולם {שים לב למחיר}.

http://www.ployer.com/archives/2005/07/denon_dct1_fmam.php

בכול אופן צליל זה עיניין של טעם...וטעם לפעמים זה עיניין של הרגל.

פורסם
שניהם מכשירים טובים

אבל יש שוני בצליל שכול אחד מפיק

אני אישית מעדיף את הצליל של קלריון

בנוגע ליופי...אנשים שאוהבים איכות זה הדבר האחרון שמעניין אותם

הרדיודיסק בקישור לדוגמא מכוער מאוד...אבל הוא אחד הטובים בעולם {שים לב למחיר}.

http://www.ployer.com/archives/2005/07/denon_dct1_fmam.php

בכול אופן צליל זה עיניין של טעם...וטעם לפעמים זה עיניין של הרגל.

 

טוב תשמע אני מתחיל להתחמם לכיוון הקלריון כי קראתי עליו המון דברים טובים.

 

אני צריך עוד קצת המלצות על המותג הזה...איך הוא מבחינת נוחות העברת שירית והצגת תיקיות? הוא באמת איכותי יותא מפיוניר?

×
×
  • תוכן חדש...