Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגבלת צבעים בB3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ביררתי בסוכנות של סובארו לגבי B3- אוטומטי 1500, 5 ד'. לטענתם אני יכול לקנות רק צבע לבן או כסוף...במרכז המכירות בתל אביב אמרו לי שבגלל שיש להם במלאי הרבה מהצבעים האלה, הם לא עושים הזמנות לצבעים אחרים.

 

האם זה הגיוני, או שהם פשוט רוצים לממש את המכירה מהר יותר, ולא לחכות לצבעים אחרים?

 

 

תודה.

פורסם

אולי, אם יש להם במלאי את הצבעים האלו, אתה יכול לקבל את הרכב מהר יותר וגם להתמכח קצת על מחיר.

אם עושים לך הזמנה מיוחדת מוח"ל, ייקח זמן לרכב, עד שיגיע.

 

מעבר לזה, יש אלטרנטיבות טובות למדי לסובארו B3.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חייב לציין כי בין כל סוכנויות של רכב חדש בהן ביקרתי בסוברו זכיתי ליחס הגרוע ביותר עד גבול חוצפה. למשל צרחו עליי כשנגעתי ברכב תצוגה, תרקו לי טלפונים בפרצוף וכו'. בסופו של דבר לא זה מה שהשפיעה על החלטתתי לא לקנות סוברו אלה את אי-התאמה של הרכב לצרכיי. לדעתי טענות לגבי חוסר צבע כזה או אחר במלאי זה החלק מהשירות הגרוע שנהוג על ידי חברה זו. כך בהונדה גם כן רציתי את הצבע שלא היה במלאי - ואיזה פלא - הצבע נמצא במשלוח שהיה בדרך לארץ, הכול עם חיוך, עדיבות ויחס מעולה.

פורסם
אני חייב לציין כי בין כל סוכנויות של רכב חדש בהן ביקרתי בסוברו זכיתי ליחס הגרוע ביותר עד גבול חוצפה. למשל צרחו עליי כשנגעתי ברכב תצוגה' date=' תרקו לי טלפונים בפרצוף וכו'. בסופו של דבר לא זה מה שהשפיעה על החלטתתי לא לקנות סוברו אלה את אי-התאמה של הרכב לצרכיי. לדעתי טענות לגבי חוסר צבע כזה או אחר במלאי זה החלק מהשירות הגרוע שנהוג על ידי חברה זו. כך בהונדה גם כן רציתי את הצבע שלא היה במלאי - ואיזה פלא - הצבע נמצא במשלוח שהיה בדרך לארץ, הכול עם חיוך, עדיבות ויחס מעולה.[/quote']

אני קיבלתי יחס ממש טוב, גם באולם התצוגה, וגם במוסך.

הרבה יותר טוב גם מיצרנים רבים אחרים (הונדה, שקרוב מאוד לסובארו בנצרת, ופורד-מאזדה, ששם היחס הגרוע ביותר מזה כמה שנים שראיתי)

אם אפשר לדעת, באיזה אולם אתה ביקרת ?

 

 

 

חוץ מזה, אני לא חושב שצריך לפסול רכב על צבעו (מראות עיני, אפור (במיוחד עכבר) מאוד מחמיא לB3.)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

זה היה בסניף המרכזי ברחוב המסגר. גם שיחות הטלפוניות עם כמה וכמה סניפים אחרים היו לא משהו. דווקא נדמה לי שבנצרת או בעכו (כבר אינני זוכר) ענה בחור ערבי די עדיב והוא היה גם מוכן להבטיח כל מיני דברים רק שאבוא. ואני שקלתי לבוא די ברצינות.

פורסם
שלום,

 

ביררתי בסוכנות של סובארו לגבי B3- אוטומטי 1500, 5 ד'. לטענתם אני יכול לקנות רק צבע לבן או כסוף...במרכז המכירות בתל אביב אמרו לי שבגלל שיש להם במלאי הרבה מהצבעים האלה, הם לא עושים הזמנות לצבעים אחרים.

 

האם זה הגיוני, או שהם פשוט רוצים לממש את המכירה מהר יותר, ולא לחכות לצבעים אחרים?

 

תודה.

הבעיה של צבעים קוראת בדרך כלל רק בדגמים המיועדים לציי רכב. גם לטויוטה בליסינג אפשר להזמין רק כסף, תכלת ולעיתים נדירות אפור. כל שאר הצבעים מיעדים ללקוחות פרטיים דגם המאובזר יותר.

 

לדעתי אם תבדוק את הדגם המאובזר של B3 תגלה שיש עוד צבעים ובמלאי...

פורסם
זה היה בסניף המרכזי ברחוב המסגר. גם שיחות הטלפוניות עם כמה וכמה סניפים אחרים היו לא משהו. דווקא נדמה לי שבנצרת או בעכו (כבר אינני זוכר) ענה בחור ערבי די עדיב והוא היה גם מוכן להבטיח כל מיני דברים רק שאבוא. ואני שקלתי לבוא די ברצינות.

אם היית בא, הייתה זוכה ליחס מדהים, אני רציני .. המוסך פה שבהר הקפיצה בנצרת, כולל אולם תצוגה, והאנשים שם מדהימים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לסובארו יש את הקטע המוזר עם הצבעים. אני רכשתי רכב שלא נמכר לליסינג והמתנתי כחודשיים להספקה.

עדיין במעמד הזמנה נאמר לי שאני יכול לקנות רק לבן, כחול, או כסוף. מה שמעיננין שבשנתונים נמוכים או גבוהים ממני ראיתי גם ירוק ובורדו-חציל. אבל לרוב באמת היו רק 3 הצבעים הנ"ל.

נכון, יפנאוטו לא מלקקים במיוחד אבל יצא לי גם לקנות הונדה ממאיר וגם שם לא זכור שפרסו בפני שטיח אדום.

פורסם
אני קיבלתי יחס ממש טוב, גם באולם התצוגה, וגם במוסך.

הרבה יותר טוב גם מיצרנים רבים אחרים (הונדה, שקרוב מאוד לסובארו בנצרת, ופורד-מאזדה, ששם היחס הגרוע ביותר מזה כמה שנים שראיתי)

אם אפשר לדעת, באיזה אולם אתה ביקרת ?

 

 

 

חוץ מזה, אני לא חושב שצריך לפסול רכב על צבעו (מראות עיני, אפור (במיוחד עכבר) מאוד מחמיא לB3.)

 

מה ביחס בפורד מאזדה היה גרוע?

 

לפותח השירשור-אם רכב התצוגה בצבע שאתה מעונין בו-תתעקש לרכוש מהתצוגה, אני בטוח שישמחו למכור לך

פורסם
מה ביחס בפורד מאזדה היה גרוע?

 

לפותח השירשור-אם רכב התצוגה בצבע שאתה מעונין בו-תתעקש לרכוש מהתצוגה, אני בטוח שישמחו למכור לך

כעקרון - הכל..

בעל המוסך הוא אדם זוועתי, המחירים שם מטורפים, כשאתה רוצה לשאול משהו את בעל המוסך הוא תמידי יענה לך בנוסח "עזוב אותי בשקט", איכות העבודה גרועה.

הכל גרוע, זהו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...