Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מש"א תל השומר - איך השרות שם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האחרים נטחנים שם עד דק בשמירות (2 לילות בשבוע - שזה ה-מ-ו-ן לבסיס עורפי), ומשהו כמו אחת לחודשיים עושים אבט"ש -בבסיס של עצמם.

משמע לוקחים אותם לשבוע שלם מהמשרד שלהם, והם כל היום, מסביב לשעון (2-4), במשך שבוע/שבועיים, שומרים.

 

אז עכשיו תגיד לי שבבסיסים של קרביים יותר קשה. סביר להניח שנכון.. אבל האווירה שם בערך פי 500 יותר טובה.

 

ואני לא מדבר בכלל על היחס שאתה מקבל שם מצד האזרחים והקצינים (שמתייחסים אליך כמו לאיזה עובד סיני Sweatshop).

 

תקשיב, אתה כנראה לא בכיוון.

 

אתה מדבר איתי על 2 לילות בשבוע כטחינה.

אני עכשיו הרבה אחרי הצבא ואני עובד לילות.

 

עכשיו, למען הגילוי הנאות, את השירות שלי גם סיימתי בתל השומר.

ולא הייתי לוחם אף פעם במהלך השירות.

אבל ביום שעברתי לבסיס פתוח, הייתי כל כך מאושר.

שאמרו לי: "לילה בשבוע" כמעט בכיתי מאושר.

שבת לחודש?! אתם צוחקים נכון? זה כמו גן עדן.

 

תמיד תזכור שיש אנשים שעושים שבת בחודש בבית.

אז...

פורסם

יש הבדל גדול בין לעשות לילות בבסיס לבין לעבוד לילות. אפילו לא דומה (ויש לי נסיון בשניהם).

 

ושוב - כמו שאמרתי, יש תפקידים קרביים או בסיסים אחרים שבהם התנאים יכולים להיות פחות טובים.

אבל ביחס לבסיסים הפתוחים האחרים - מש"א סיוט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...