Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לפני השירות בצבא נותר לי חופש של כמה חודשים טובים ואולי אני אתחיל ללמוד בעתודה טכנולגית.

מצב זה הביא אותי ונתן לי רצון עז לקנות רכב משלי כי בשעות הבוקר אני לא יכול להיות עם הרכב של ההורים.יש לי יכולת כלכלית מוגבלת מאוד(2500-5000 ש"ח) לכן חשבתי על כמה וכמה דגמים משנתונים נמוכים (86-92) ורכבים כגון פיאסטה,פג'ו 205 ,או רנו קליאו

שאלתי היא ככה:

לפי מיטב הבנתי משירשורים קודמים וניסיון של אחים גדולים..הפיאסטה היא הממולצת ביותר מבחינת אמינות אך מבחינת פינוק ואיכות נסיעה כדאי לקחת את ה205 או הקליאו..הייתי רוצה לשמוע המלצה מאנשים בעלי ניסיון ולכן אני פונה בשאלתי בתקווה לקבל תשובה מקצועית יותר ואמינה יותר.

תודה רבה ויום טוב.

פורסם

אנחנו לא עובדים אצלך, למקרה ולא שמת לב.

 

בתקציב כמו שלך יש פחות חשיבות לדגם הרכב והרבה יותר חשוב לבחור רכב תקין ומטופל.

סביר מאוד להניח שכל גרוטאה שלא תבחר תשאב ממך לא מעט כסף בדלק ותחזוקה. יש לך תזרים מזומנים סביר כדי לתחזק את הרכב באופן שוטף?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראשית אף אחד לא אמר שמישהו עובד אצלי ..

וכן יש לי תזרים מזומנים בערך להחזיק את האוטו מבחינת טיפולים שוטפים,דלק וביטוחים..

וגם אני בונה לעשות את הטיפלים יותר בעצמי יש לי ידיים טובות ואני עשיתי כמה פעמים עם אחים שלי הגדולים טיפולים לרכבים דומים כך שיש לי ידע בסיסי..

בוא נגיד שמצאתי 3 רכבים כולם תקינים ולא "גרוטאות" כפי שאמרת..על איזה רכב מהם היית ממליץ לי?

פורסם

אם יש לך סבלנות, ידע, מקום שאפשר לעבוד בו על הרכב ורצון ללמוד להתלכלך - הייתי בוחר ב205. רכב מהנה מאוד לנהיגה, זריז, ממש בית ספר. מצד שני, ה205 לא שורדת יפה את השנים אז תצטרך להכין את עצמך נפשית להתעסקות כמעט בלתי פוסקת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתקציב כזה הייתי מחפש פיאט אונו,

בחירה בשפע חלקים זולים ומאד זמינים,

אם לימצוא אחת שמטופלת לא רע ולישמור עליה לא תצא בהפסד.

 

ת'אמת יש לך עוד מגוון מכוניות לבחור מהן, ג'אסטי,שרייד,סיטרואן,רנו שתאמת אין הרבה הבדל

חשוב לציין של כלו הם רכבים ישנים שעברו מספר ידיים ויש להתחשב בזה מבחינת מצב הרכב.

פורסם

אם אתה רוצה רכב שלא יתקלקל, וגם כשיתקלקל זה לא יזיז לו-קנה פיאסטה.

פשוט קשה לתאר עד כמה הרכב הזה עמיד..

205 יותר מכונית, אבל פחות אמינה(בתקציב הזה), אין מה לעשות.

אונו רכב נחמד, אבל לי יש נסיון רע עם אונואים אז לא יכול להמליץ.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כשאתם אומרים : "רכב מהנה לנהיגה,ממש בית ספר"או "205 יותר מכונית" למה אתם מתכוונים ?

זאת אומרת האם ההבדל הוא כזה מהותי בין נגיד נהיגה על פיאסטה או נהיגה על ה205?

ושוב תודה לכל העונים.

פורסם

ההבדל בין פיאסטה ל205

זה כמו מישהיא בת 20 שהייתה עם 3גברים (פיאסטה)

או מישהיא בת 27 שהייתה עם 20 (205)

 

ה205 היא זזה יותר מהר ויושבת על הכביש יחסית לא רעה כל נסיעה זה תענוג (בגלל זה קשה למצוע אותה במצב טוב)

פיאסטה זה משהוא שנוסע מנקודה א לנקודה ב וזהוא

 

פיאסטה לרב רכב שזקנים קונים ו205 קונים צעירים תחשוב מה תרצה יותר לבד אתה יודע מה אתה אוהב הכי טוב

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

×
×
  • תוכן חדש...