Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי יאריס 2003 ובמגש האחורי יש שני חורים מכוערים מאוד שהבעלים הקודמים עשה.

הוא שם שם רמקולים והסיר אותם לפני שמכר.

 

אני רוצה להסתיר את החורים, הם ממש מכערים את הרכב וגם גורמים לכך שמה ששמים במגש האחורי יכול ליפול למטה.

 

איזה אפשרויות יש לי כדי להסתיר אותם?

מוכנה להשקיע עד 300 ש"ח בפתרון.

 

תודה רבה על העזרה.

פורסם

אני מאמין שניתן למצוא בפירוקיות רכב מגש אחורי שלם. אם את לא מוצאת בפירוקיות אז אני משער שניתן לכסות את החורים בפלטת דיקט ולעטוף את המגש בלבד חדש. מנסיון זה יכול לצאת מוצלח מאוד.

 

היאריס הוא לא רכב נדיר ולכן אני מאמין שתמצאי אותו בפירוקיות, שווה להרים טלפונים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אינך רוצה להתעסק בזה בעצמך, אני מניח שרפד רכב יוכל למצוא פתרון נאה, ולהשאיר לך עודף.

 

הטוב ביותר, בדוק כשם שאיתמר הציע, בפירוקיות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שני מטר של בד אקוסטי שחור ואקדח סיכות .

בהצלחה.

 

(דרך אגב, למען הפרוטוקול :

שים רמקולים שם וזהו - תרוויח פעמיים, לא יחתכו ואז זה יעלה פחות להתקנה וגם תהיה לך מוסיקה ברמה טובה יותר ברכב)

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לגבי הרמקולים - אני לא רוצה להשקיע כסף ברמקולים, ברכב יש רק רדיו מקורי ענתיקה (בלי דיסק אפילו), נראה לי מיותר לגמרי להשקיע ברמקולים בשביל גלגל"צ.

 

מצאתי בפורום הודעה של מישהו שקנה בד באייס, אז קפצתי לשם היום ואין לא באייס ולא באוטו דיפו משהו שיכול לעזור לי.

מחר אני אקפוץ למקום שמרכיב מערכות סטריאו ונראה מה יציעו שם.

 

לגבי הרמקולים, אני לא מבינה בזה כלום, בדקתי קצת מחירים באינטרנט ולא מצאתי שום דבר שיורד מ 500 ש"ח, נראה לי סכום לא הגיוני בשביל לסתום חורים. אפשר לקנות רק את הפלסטיק\רשת של הרמקול? :-):-):-)

 

לגבי פירוקיות, התקשרתי לשתיים - לא יכלו לעזור לי.

 

תודה.

פורסם

פירוקיות: זה עניין של זמן ומזל.

אני אישית החלפתי את המגש קומפלט, אין כמו מקורי לחלוטין.

לגבי הרמקולים:

יש גם ב100 ש"ח רמקולים פשוטים.

באייס ואוטו דיפו, של חברות סיניות, אבל כנראה שזה יספיק לך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לגבי הרמקולים:

יש גם ב100 ש"ח רמקולים פשוטים.

באייס ואוטו דיפו, של חברות סיניות, אבל כנראה שזה יספיק לך.

 

 

תודה על התשובה, השאלה איך מחברים אותם.

מחר בבוקר אני אחקור קצת את האוטו, אם זה יראה לי כמו משהו שאני יכולה לעשות לבד אני אנסה לקנות רמקולים ולהרכיב אותם.

בעצם בטח באוטו דיפו יש אפשרות להרכבה, אני אסע מחר שוב לברר.

פורסם

באוטו דיפו יקחו 100 ש"ח על ההרכבה.

ברמת העקרון רוב הסיכויים שמבצבצים לך חוטים מתא המטען לצורך החיבור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

את יכולה לקנות איזה פיוניר 300 פשוטים ב300 שח וההתקנה חינם ברוב המקומת זה ככה .

או לכסות בבד שחור עניין של כמה עשרות שקלים אצל כלמתקין

×
×
  • תוכן חדש...