Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. כמה עולים זוג BTL 18? והמגבר של קיקר טוב ? אם אפשר קישורים נ.ב: ולגבי הרכב זה יכנס ל GMC גדולה אל דאגה(: אז כך שיש הרבה מקום והוא נועד לעשות ''אירועים'' אישים , על האש בלילה וכ' וכ' אז שנעשה על הדרך מסיבת דיסקו וד''א כמה יכול לעלות מד דציבלים שיתחבר לרכב?
  2. קיקר WX10000.1
  3. איכן אני יכול להשיג MTX JackHammer? 22" או 18" 15" אם אפשר קישורים לאתרים מחול אני ישמח! וכן אני מודע שצריך מצברים אלטרנטור וכ' ומה יותר חזק הקיקר 10000 וואט או הוא?
  4. קישורים ישראלים ,או EBAY תודה, עד 1000 שקל או 200$
  5. אז רק במכולה הוא לא ישלם מכס ? תושב חוזר 13 שנה
  6. תודה לכולכם! והוא לא מביא מכולה לפחות בנתיים 1.אז במזוודה גם לא יעשו לו כלום? מעל 200$ 2.ואם אין את המגבר הזה בישראל מה הם יעשו? איך יקבעו את המחירים וכ'? ( מדובר על 900.4 של קיקר) והוא שמה 16 שנה
  7. ***אם הוא אח שלך תדבר איתו בבית*** איך הפורום יתרדדר
  8. אפשר את השם של הדיסק המדובר של עופר? הספר,שקית.מספרה וכ'
  9. תודה לכולכם! והוא לא מביא מכולה לפחות בנתיים 1.אז במזוודה גם לא יעשו לו כלום? מעל 200$ 2.ואם אין את המגבר הזה בישראל מה הם יעשו? איך יקבעו את המחירים וכ'? ( מדובר על 900.4 של קיקר) והוא שמה 16 שנה
  10. חיפוש חיפוש חיפוש
  11. תודה לכולכם! והוא לא מביא מכולה לפחות בנתיים 1.אז במזוודה גם לא יעשו לו כלום? מעל 200$ 2.ואם אין את המגבר הזה בישראל מה הם יעשו? איך יקבעו את המחירים וכ'? ( מדובר על 900.4 של קיקר) והוא שמה 16 שנה
  12. ואם הוא תושב חוזר אז הוא לא יכול במזוודה יותר מ200$ ? רק מכולה ? אם לא אז אשמח למגברים מהסוג הזה: עדיף קיקר, מונו שירים מקסימום את CVR12 ומגבר שתיים או 4 ערוצים שירים טמפו למקסימום שלו
  13. אקטיב אני יודע שמשנת 08 הכי חדשות הכניסו את הקטע הזה וגם האיכות סאונד משופרת מאוד אפשר לישמוע שירים(לפחות מיזרחית) על המקסימום על הבס הכי גבוהה ואין עיוות אבל עדיין אני עומד בזמן הקרוב להביא מגבר וסאב של קיקר 950.4:evil: תמיד אם יש ביכולות של הכסף ליקנות איזה מגבר וקומפוננט ויותר מאוחר סאב יהיה שיפור באיכות ובעוצמה כמובן לגבי שידרוג אני בטוח שעכשיו אפשרי להחליף עינית אבל זה יגיעה למחירים שכדי לך לרכוש רדיו דיסק MP3 חדש
  14. אבי ברכב שכור, מאזדה שלוש 2008 אכן יש לו MP3 למה אתה כול כך מופתע? יש ככה: 1)רגיל 2)צינג'ר 6 דיסקים 3)MP3
  15. רגע רגע רגע שאני יבין 250$ לכל אזרח?לא ניראה לי אתה בטוח בזה? חברים בפורום. אנא עזרה 200$ או 250?
  16. אתה טועה אומרים ההפך, אומרים שלפלוס אודיו יש את אותם רכיבים בדיוק,עד שמישהו פתח את הרכיבים שבעטיפה היה רשום משהו אחר ובפנים היה משהו סיני באגורה אחת ואני ישמח גם לקרוא אותו שום אני לא מוצא אותו נ.ב: אם זה מה שאתה חושב ששתיהם מאותו יצור זה אותו דבר אז תעשה מה שאתה חושב רק תחשוב קצת קודם ותקרא עוד בפורום שיהיה לך ידע
  17. אתה בטוח שזה 250$ לתושב חוזר? אשמח לשמוע תגובות כאלה גם מעוד חברי פורום יקרים
  18. 200 או 250? במזוודה...??
  19. 200 או 250? במזוודה...??
  20. אבל אם הוא שם את זה במזוודה ?אין הגבלת מחיר הוא חי שם 13 שנים
  21. אז ככה. אני מעוניין לקנות שמה מגברים לסאב וופר CVR קיקר ולמורל טמפו והבן אדם שמביא לי אותם אז הוא היה חי שם הרבה מאוד שנים ועכשיו הוא חוזר לישראל לתמיד אז הבנתי שמותר להביא עד 200$ השאלה אם מותר לו לעבור זאת? ואם לא אז אשמח להמלצות של מגברים שתי ערוצים או 4 עד 200$ שיספק 120 RMS לערוץ ומונו בלוק עד 200$ שיספק בשתי האום בסיביבות 500RMS ויביאו שתי אנשים,כל אחד במועד אחר יגיע ובבקשה תענו לי על השאלה שמעלי, אם אפשר של קיקר
  22. http://www.rczoneshop.co.il/catalog/product_info/cPath/173_277/products_id/1158.html איך היא? איזה מנוע ובקר אתם ממליצים?תנו בבקשה קישורים
  23. ואיך היא ? לכמה קמ''ש היא מגיעה? ואני מאוד ישמח אם תיתן לי גם לינקים למכוניות חשמליות שאתה ממליץ אבל בבקשה מימך תענה לי על השאלה, איך היא וכמה קמ''ש היא מגיעה נ.ב: ואיך המכונית הזאת?מגיעה עם שלט? ואיזו יותר טובה המוסטנג או זאתי?
  24. מישהו מבין בזה כאן? ויכול לעזור לי לקנות? אני רוצה מכונית כביש על בנזין בעזור 2500 ככה אם שלט יש למישהו מושג אם המכונית הבאה באה עם שלט ?שזה כלול במחיר?
×
×
  • תוכן חדש...