Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. לא משם אל דאגה, אבל אפשר לדעת למה? אם אפשר עוד חוות דעת על המגבר הנ''ל והצעות אחרות להגברת דוטק אובשיין
  2. אני צריך מגבר שיגביר קומפוננט מורל דוטק אובשיין וסאב, עדיין לא החלטתי איזה סאב לבחור, איך המגבר הזה? כמה הוא מוציא בגישור RMS?
  3. איך ישמעו את זוג הקיקר בפתוחה? יפה? ולא פפפחח פפחח כיאילו הרמקול קרוע או משהו בסיגנון?
  4. שתי רוקפוד או שתי קיקרים? ובאיזה תיבה לשים?אטומה או אם פורט?
  5. ניסית להוציא את הפנאל ולעשות ריסטרט במכשיר? (תזהר זה ימחק את כל הכיוונים)
  6. מה התקציב המקסימלי ? מה אתה הולך להגביר איתו? ואם אתה מעוניין ביד שנייה ?
  7. או יד שנייה טמפו,או שתוסיף עוד קצת לתקציב ותיקנה יד שנייה דוטק
  8. 2 קיקרים נכון? יותר מרוקפורד...? אבל השאלה עם ישמעו אותם טוב ולא בחח בחחחח הזה כיאילו הוא עוד שנייה ניקרע??
  9. 20 RMS ? בלחץ! ואלה 20 RMS לא נקיים בכלל אז הוא נגיד 15 RMS
  10. לחתוך ולשים 6*9 מאחורה!זה יתן לך יותר באס מאשר 6.5 בדלת! ותחפש JBL חדש או יד שנייה
  11. אם אין לך מונו לסאב, אז תחבר את הקומפוננט הקידמי למגבר ואת הסאב לגישור ואת הקומפוננט האחורי תחבר ישירות לרדיו דיסק
  12. 2 קיקרים נכון? יותר מרוקפורד...? אבל השאלה עם ישמעו אותם טוב ולא בחח בחחחח הזה כיאילו הוא עוד שנייה ניקרע??
  13. מה יהיה יותר חזק עם 142 RMS (בערך לכל אחד) שתי סאבים של קיקר CONP 12 או שתי רוקפוד P1 ?
  14. כבר קניתה היית אמור לעשות את זה ליפניי הקנייה אבל זה סאב טוב לתקציב, אבל מה ההגברה שלו? והעיקר שאתה שמח מהשמיעה שלו!
  15. הייתי מוריד את הבמה האחורית (6*9) ולשפר מאוד את הקומפוננט של קדימה!
  16. לא CVR COMP בואו אני יעשה סדר אני מחבר למגבר שתי סאבים כל אחד 8 האום וקיקר CONP C12 ולא קיקר CVR אז ברצוני לדעת אם זה תקין, וכמה כל סאב יקבל בגישור? תודה!
  17. לא CVR COMP בואו אני יעשה סדר אני מחבר למגבר שתי סאבים כל אחד 8 האום וקיקר CONP C12 ולא קיקר CVR אז ברצוני לדעת אם זה תקין, וכמה כל סאב יקבל בגישור? תודה!
  18. ישראל? כמה כל סאב יקבל RMS? מהמגבר JBL 75.4 ואני חייב לדעת אם זה תקין לחבר שתי סאבים לגישור אחד?
  19. אוקיי אז זה ניראה לי מה שאני יעשה שתי סאבים של 12 קיקר COMP וזה יהיה יותר חזק מסאב אחד 15" ? שיקבל 284RMS ??? זה מה שחשוב לי עוצמה כמה שאפשר יותר
  20. מישהו יכול להגיד לי כמה בדיוק יקבל כל סאב? והאם זה תקין שתי סאבים של 8 האום לגישור של JBL 75.4
  21. לא עניתה עדיין איזה מגבר יש לך
  22. יש יותר חזקים, אני יביא לך קומפוננט 250 WRMS (בצחוק) ותחבר את זה למגבר של 100 WRMS עדיף כבר קומפוננט בעזור 100-+ RMS יפתח אותם יותר אז, איזה מגבר יש לך?
  23. וזה נכון אם שתי סאבים כל אחד 8 האום לחבר לגישור אחד ? וכל סאב יקבל 142RMS? ואם לא כמה כל אחד יקבל?
×
×
  • תוכן חדש...