לא CVR COMP בואו אני יעשה סדר
אני מחבר למגבר שתי סאבים כל אחד 8 האום
וקיקר CONP C12 ולא קיקר CVR
אז ברצוני לדעת אם זה תקין, וכמה כל סאב יקבל בגישור?
תודה!
לא CVR COMP בואו אני יעשה סדר
אני מחבר למגבר שתי סאבים כל אחד 8 האום
וקיקר CONP C12 ולא קיקר CVR
אז ברצוני לדעת אם זה תקין, וכמה כל סאב יקבל בגישור?
תודה!
יש יותר חזקים,
אני יביא לך קומפוננט 250 WRMS (בצחוק) ותחבר את זה למגבר של 100 WRMS
עדיף כבר קומפוננט בעזור 100-+ RMS יפתח אותם יותר
אז, איזה מגבר יש לך?