Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. בן חודש ומוכר? למה? אשמח אם תגיב בהודעה פרטית
  2. אחי משלם על רוב המערכת, למה כל דבר קטן מעניין אותכם?
  3. זה רק אלמנטים,בלי איטום חוטים התקנה וכ', זה לא ניכנס לתקציב וקצת קשה לי להגיע למפגשים אנחנו מבאר שבע
  4. בידוד וכ' אני יעשה בזמן הקרוב מאוד, הסכום הוא רק על אלמנטים,רדיו דיסק יש של אלפיין דגם CDA9887 שנילקח מהרכב הישן של אחי הגדול ,הוא שולט על שלוש חלקים? אנחנו אוהבים טויטר מלטף,לא שצורם באוזן וצועק,משי ובקשר לגג הניפתח,יש אפשרות לנתק את הסאב ולהוציא אותו ? כי אנחנו לא נוסעים אם גג פתוח הרבה בכלל,חם מאוד רוח חמה,עדיף סגור ומזגן ולא לעשות פוזה על אנשים בעיקרון נוכל לישרוד ללא פתיחת הגג,אם נירצה אז נוציא את הסאב
  5. שלום, אחי ואני רוצים לקנות מערכת לרכב שלנו, Z4 רוצים כמה שיותר איכות,וכמה שיותר עוצמה, איזה רכיבים אתם ממליצים?(קומפוננט,סאב,מונו,ומגבר)
  6. איך הסאב מכוון ? אם הפנים כלפיי החוצה של הבגז' או כלפיי הרכב? שים אותו כלפיי הרכב
  7. למה אין סיליקון בדפנות של התיבה בפנים? ואיפה הכבלים יוצאים מהתיבה?
  8. כמה RMS ה ID ? וכמה נצילות הוא?
  9. אוקיי, אם אני יקח נגיד ID 12 (כמה RMS הוא דרך אגב?) יהיה יותר חזק מה C12 וה ES נכון?
  10. CVR יהיה טוב אם 284 RMS בטוח?
  11. איפה רשום שהוא עולה 2000? הוא עולה 500 בערך (ה ES )
  12. אז למה המחיר של ה ES יותר גבוהה מה CVR ? ומה ישמע יותר טוב ויותר חזק על JBL 75.4 284 RMS ? ושלא ישמע שעוד שנייה הרמקול ניקרע=בבחחח בחחח בחח כזה,
  13. איך עושים מגברים שקועים? (את הבנייה וכ'?)
  14. אוקיי כי שמעתי אותו ברכב של חבר והוא היה די חמוד וחזק מה ההבדל בין הסאבים: COMP C12 CVR וה- ES ?
  15. אז למה באתר שנתתי הוא 135 RMS ובזאפ הוא 150 RMS? מה ההבדל בינו לבין COMP C12 לבין CVR? אבקש בבקשה שתגידו מה ההבדל בין שלושת הסאבים
  16. אבל איזה דגם הסאב שבתוך הקופסה ?
  17. איזה דגם הסאב שבתיבה? ES? או משהו אחר? ואיזה דגמים יש של קיקר שניראים בדיוק אותו דבר שדומה לו וכ' אם אפשר קישורים אני ישמח, תודה רבה
  18. ירון לא ניראה לי שהוא מכליל קבלים וכ',אולי רק מנחת
  19. לא הבנתי, כדי או לא? על MT11
  20. כמה עולה מגבר כזה חדש ואם אפשר קישור, מומלץ לחבר אותם לטויטר MT 11?
  21. 1800 ש''ח אפשר לגרד 2000 2200 משהו כזה, אני רוצה שיהיה בגישור מעל 300 RMS אם יש , בשתי האום זה לא משנה לי, ושיתן לכל ערוץ מעל 100 RMS כמובן מגבר 4 ערוצים, גודל לא איכפת, וכ'
  22. ומה אתם אומרים על המגבר הזה? יותר טוב משניהם? וכמה בפועל הוא מוציא בגישור, ולכל ערוץ?
×
×
  • תוכן חדש...