Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. בעיקרון לא כל כך,אין מגבר שיכול להרים קומפוננט וסאב בגישור? וניראה לי שאני ילך על הפיוניר, אני אהבתי ואיזה מגבר יכול להרים אותם?עם יש מגבר אחד אשמח ואני אוהב סאב לא מדוייק,שיהיה חזק
  2. אז אני ילך על הקומפוננט שאמרתה לי,אני ישמע קודם ואיזה סאב טוב יש בתקציב הזה?וביעקרון אני מחפש סאב חזק ולא מדוייק כל כך ואיזה מגבר בתקציב עד 1300 שיחיזק סאב 400 RMS ואת הקומפוננט? או עם יש מגבר 2 ערוצים שיחזיק את הקומפוננט בכמה שפחות כסף נגיד 600 500 ומונו לסאב ב600 700
  3. שלום לכולם וערב טוב, אני מעוניין לקנות מערכת חזקה ואיכותית כמה שאפשר בתקציב 3 אלף, יש לי מיצובישי לנסר,ויש שם רמקולים 15 W והם די חזקים בערך, אני חשבתי על הדברים הבאים: מגבר קומפוננט סאב המגבר טוב לקומפוננט ולסאב יחד? כתוב שהסאב שתי סלילים של 4 זה נכון?ואז אני יחבר אותו למגבר בגישור בשתי אום,וכתוב שהוא יחזיק, ויש שלט בס במגבר?או איזה כפתור שונה שיכול לשלוט על הבס תודה לכל העוזרים וערב טוב יניב
×
×
  • תוכן חדש...