שלום לכולם וערב טוב,
אני מעוניין לקנות מערכת חזקה ואיכותית כמה שאפשר בתקציב 3 אלף,
יש לי מיצובישי לנסר,ויש שם רמקולים 15 W והם די חזקים בערך,
אני חשבתי על הדברים הבאים:
מגבר
קומפוננט
סאב
המגבר טוב לקומפוננט ולסאב יחד?
כתוב שהסאב שתי סלילים של 4 זה נכון?ואז אני יחבר אותו למגבר בגישור בשתי אום,וכתוב שהוא יחזיק,
ויש שלט בס במגבר?או איזה כפתור שונה שיכול לשלוט על הבס
תודה לכל העוזרים וערב טוב
יניב