אז כל זה זה עיניין של כיוונים נכון?
אז נבהלתי לרגע,אני יתקין לבד את המערכת בהזדמנות (קודם ניקנה יקח כמה זמן) יתקין יום שישי מהבוקר יום שבת שיהיה מפגש אני יגיע ותכוונו לי כמה שאפשר את המערכת
ובהתקנה של האלמנטים,זה לא כזה מסובך,
אבל איכן יותר מומלץ לשים את הקרוס?על פלטה של המגבר או כמה שיותר קרוב לאלמנטים?
ויש למישהו בבקשה מושג איזה קטע\שיר טסט מה
תודה