שלום לכם, אני מעוניין לרכוש מגבר ויש התלבטות בין שניהם
כמה הוא מוצהר בתעודת לידה? יש פה שרשור שאומר שהוא יורד לשתי האום בגישור ומספק 600 RMS בגישור שתי האום! זה נישמע הזוי מאוד, וכמה RMS לכל ערוץ בתעודה?
אני רוצה חוות דעת איזה מהם כדי, ואם כדי לחבר לו IDQ אחד ואולי בעתיד יתחבר עוד אחד,