Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצת מוזרה אני יודע :)

אבל למי יש מושג איך קוראים ואיך מכינים את החמאה הזאת שמגישים במסעדות איטלקיות לצד לחם חם, חמאה בצבע וורוד או ירוק עם עשבי תיבול בפנים?

למישהו יש מושג איך נקראת החמאה הזאת בז'ורנל המקצועי? :lol::wink: מתכון, משהו? :-)

תודה לכל העוזרים...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

בתור אחד שעבד כשנה כטבח במסעדה חלבית, אני יכול להמליץ לך על דרך פשוטה לשדרג את החמאה:

השאר חבילת חמאה בגודל המבוקש מחוץ למקרר עד שתתרכך (אני לא יודע כמה זמן זה לחבילה ביתית, לקופסא במסעדה היה לוקח משהו כמו שעה וחצי)

לאחר שהחמאה רכה העבר אותה לכלי והוסף ע"פ הטעם מה שאתה רוצה (שום כתוש-לחמאת שום, בזיליקום קצוץ וכד' לעשבי תיבול, סומק [התבלין, לא של האישה] ל"חמאה הוורודה) וכו')

לאחר מכן העבר את החמאה ליריעת ניילון נצמד, גלגל וסגור בצדדים והכנס למקרר להתקשות.

ככה תקבל חמאה בטעם שאתה רוצה, עם הסיפוק של להכין לבד.

מה גם שהחמאה המגולגלת בניילון נצמד נוחה יותר לחיתוך ויפה יותר בהגשה.

בתאבון.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

לא נתקלתי עדיין בחמאה ורודה (הכול יכול להיות, כמובן)



אבל סביר להניח שחמאה ירוקה מכילה פסטו. PESTO.

הרץ את המילים "מתכון פסטו" במנוע החיפוש ותגלה מיליארד תוצאות.

את משחת הפסטו תוכל אחר כך לערבב אל תוך החמאה כפי ש-377 תיאר היטב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מצאתי, HERBS BUTTER, יש שפע מתכונים בגוגל :)

לסימון - תודה על ההצעה, ולמיכאל תודה על ההמלצה :)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
זה חמאה שוויצרית אס קלאס פרימה

S600 W220 לונג? :-P מה זה, מרצדס?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתור אחד שעבד כשנה כטבח במסעדה חלבית, אני יכול להמליץ לך על דרך פשוטה לשדרג את החמאה:

השאר חבילת חמאה בגודל המבוקש מחוץ למקרר עד שתתרכך (אני לא יודע כמה זמן זה לחבילה ביתית, לקופסא במסעדה היה לוקח משהו כמו שעה וחצי)

לאחר שהחמאה רכה העבר אותה לכלי והוסף ע"פ הטעם מה שאתה רוצה (שום כתוש-לחמאת שום, בזיליקום קצוץ וכד' לעשבי תיבול, סומק [התבלין, לא של האישה] ל"חמאה הוורודה) וכו')

לאחר מכן העבר את החמאה ליריעת ניילון נצמד, גלגל וסגור בצדדים והכנס למקרר להתקשות.

ככה תקבל חמאה בטעם שאתה רוצה, עם הסיפוק של להכין לבד.

מה גם שהחמאה המגולגלת בניילון נצמד נוחה יותר לחיתוך ויפה יותר בהגשה.

בתאבון.

 

לא צריך לעבד הכל ביחד?

פורסם

יש בכל סניך של שופרסל שלי חמאה כזו

 

זה מגיע ב 3 סוגי אריזות קטנות או אחת גדולה המכילה את שלושתם

 

כולם עם שום, הלבן זה רק שום , הירוק זה שום-שמיר, האדום זה שום-פפריקה.

 

זהו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

סוף סוף, חיפשתי את השילוב הזה (שום פפריקה) כדי להחליף את הסומק שאין לי מושג מה טעמו...

האמת היא שאני מעדיף בהרבה להכין, אני גם ככה אוהב לבשל וכשאתה מכין בעצמך תוכל לקבל כמות גדולה במחיר זעום כשלבטח בקנייה בסופר יתקעו לזה מחיר גבוה (שעדיין, כמה כבר יכולה לעלות חמאה - אבל הכי כיף וטעים להכין לבד מדברים טריים :-))

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...