Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי הזדמנות לקנות מיצובישי לנסר סטיישן שנת 96 אוטומט במחיר מציאה 11.5 אלף

מכיוון שזה ממישהו שאני מכיר, והוא נוסע לחול.

הוא בחור אמין, השאלה היא לגבי כל מה שאומרים על המיצובישי...

הוא כבר עשה יותר מ 200 אלף ק"מ...

מה בקשר לגיר?... האם נכונה השמועה כי בקרוב אולי אצטרך להחליפו? ואם כן כמה עולה סיפור כזה? האם כדאי להתקין קולר?

ומה בקשר לצריכת הדלק? הוא טוען שזה 12 לנסיעה מעורבת ואפילו 14 בנסיעה בין עירונית.

 

ואם אתם כבר בעניין של לעזור לי, איזה רכבים, אולי קצת יותר קטנים וחסכוניים, אני יכול למצוא באותו מחיר +-?

אני מעדיף אוטומט כי נמאס לי מהעמידה בפקקים עם הידני, אבל לא חובה.

לא רוצה דיהטסו, אז אל תמליצו עליו. (בבקשה)

 

תודה

אני כבר לא "חדש בפורום"!!! אני "נהג חדש"!!

נהג חדש???? אני???!!! :brickwall:

לא!!!!

פורסם

ברכבים האלה חייב להיות קולר בגיר, זה גם לא יקר יחסית.

וכן, זה לא החלק החזק שלה. החלפת גיר משומש היום בסביבות 4 אלף, והוא לא הולך כל יום.

מצד שני, אם אין לך צורך בסטיישן, אז בשביל מה? יותר דלק, יותר מקום בחניות, ולפי דעתי גם יותר מכוער.

פורסם

מדובר ברכב צמא לדלק בגירסא האוטומטית שלו,כמו שכבר שצויין ישנה בעיית אמינות בגיר אוטומט של קירור שמן גיר מה שגורם לשחיקה מוגברת ושיפוץ גיר בגיל צעיר,בדרך כלל עד 150000 ק"מ גירים שלא הותקן בהם קולר היו זקוקים לשיפוץ.

 

כמו שצויין הסיפור הוא כ-4000 שקל לשיפוץ גיר

אם הרכב כבר עבר 200000 אז אין טעם להתקין קולר אלא אם כן כבר הותקן או שופץ גיר והקולר לא הותקן.

 

אם אין לך צורך ברכב כזה גדול לא מומלץ,בגלל כל מה שנאמר מעלה,וגם בגלל שמדובר ברכב בינוני למידי.

 

לשיקולך

×
×
  • תוכן חדש...