Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור מה היה לנו?

אנשים שכבר שנים מתלוננים שאין רכבים חדשים ידניים, מביאים לכם גרסה ידנית לרכב מסוים למרות שהיעוד שלו זה סבתות וליסינג בכלל - ואתם מתלוננים.

תגידו תודה ותקוו שהמגמה תימשך ואולי עוד יבואנים ינסו את השוק הידני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מסכים אתך!

אני לא מבין למה לקנות רכב משפחתי עם גיר רגיל?

אולי החיסכון בדלק,האוטו יותר נמרץ?!

כל זה מתגמד כשאני מדמיין את הפקק בעליות לירושלים בבוקר או את הפקק בכביש 1 שמתחיל מנתב"ג וממשיך עד קק"ל באיילון.

לנהוג את זה על בסיס יומי ברכב עם גיר רגיל נקרא מזוכיזם.

 

אתה באמת חושב שכל העולם נוסע בפקקים האלו?

לנהוג בשעות שיש פקק כזה זה מזוכיזם לא חשוב איזה גיר יש לך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
למה? למה שאנשים בליסינג ירצו גיר ידני? למה שירצו בכלל קורולה. זה לא סתם שהמכירות של טויוטה ירדו ב20%.

אני מאמין שתיהיה דרישה לקורולה ידנית בליסינג מלקוחות רבים (רבים מבקשים ידנית בליסינג אך ניתקלים בסירוב נמרץ),

אך עם זאת אני לא כל כך מאמין שהליסינג יאפשר קבלת רכב ידני למרות האופצייה שהיבואן מאפשר (יש להם

שלל תרוצים כמו - הרכב יהיה פחות סחיר בעת המכירה וכו' וכו'...)

 

אם ובמידה שהליסינג יאפשר קבלת קורולה ידנית, אחוז המכירה של טויוטה יעלה לליסינג כי בעצם

הקורולה תיהיה המשפחתית היחידה המאפשרת פיתרון ללקוחות רבים הדורשים ידני, ותמנע מאותם לקוחות לעבור

לרכבים מקבילים בקטגוריה כמו מאזדה 3, מיצובישי לנסר ודומיהן.

 

בעיניין המגיב הטוען כי ידני בפקקים זהו מזוכיזם - לטעמך זהו מזוכיזם, אולי זה באמת מעט פחות נוח מאוטומט בעת פקק,

אך אני לא יודע מה איתך - לא כל הנסיעות שלי הן בפקקים וגם לא רובן (ואם אתה בספק, אז כן אני גר במרכז הארץ

ורוב הנסיעות שלי הן במרכז).

פורסם

יש עוד רכבים שנמכרים בארץ בבתצורה ידנית בקבוצת רישוי 2 - בעיר אירופאיות. אתמול התפרסם ב THE MARKER שרנו מביאה מיני מוון של ד'אצה עם גיר ידני ישר לקבוצה 2.

אני חושב שהסיבה העיקרית שאין מכוניות כאלה בליסינג היא שאין דרישה. אם אתה לא משלם על הדלק למה שתרצה ידני?

פורסם

צעד מעולה - הלוואי ושאר יבואני הרכב יפנימו ויעשו את אותו הצעד.

 

אני אישית לא מסוגל לנהוג ברכב אוט' :| הופך את הנהיגה לסתמית, משעממת ומרדימה - המתכון הבטוח לתאונה.

 

אגב, הכל עניין של הרגל. מי שרגיל לנהוג על ידני ונוהג על ידני כמה שנים טובות - לא מתלונן (בדיוק כפי שהולך אצלנו במשפחה נוהגים אך ורק ברכבים ידניים, לא מסוגלים לנהוג ברכבים אוט' - ישר יש תלונות על השעמום בנהיגה).

 

ולמתלוננים על הידני - תעברו לאוט'.

תהפכו גם אתם לחלק מהעדר הארצישראלי. אנחנו הופכים להיות אמריקאים באופי, ולא לטובה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כל חיי אני נוהג בידני, בפקקים המצב לא נורא צריך פשוט לגלוש ולא להיצמד לרכב מקדימה יותר מדי.

מי שנוח לו על אוטומט לא יצליח לשכנע את הנוהג על ידני ולהפך.

לגבי טויוטה קורולה ידנית, מישהו יודע ממתי אפשר להזמין?

 

 

תודה לעונים מראש יבגני :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...