Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי קומפוננט של הרץ(אנרג'י),

עכשיו לפני כמה זמן, טוויטר שמאלי, פשוט הפסיק לעבוד משום מה, וחשבתי שמקור הבעיה היא שאולי טוויטר נשרף.

הלכתי למתקין שלי, והוא החליף את הטוויטרים לחדשים, והטוויטר עדיין לא עובד.

 

מישהו יכול לעזור אולי בלמצוא פתרון לבעיה?

 

תודה ושבת שלום.

פורסם

חיבורים בקרוס רופפים, רכיב בקרוס שמאלי קרס, RCA שמאלי מקצר/רופף/יציאה נשרפה.

אלף ואחת סיבות, הטויטר החדש על ההתחלה לא עבד? או שעבד וגם נשרף?

פורסם

הטוויטר החדש בכלל לא עבד.

 

ועוד משהו, הוופר עצמו כן עובד בלי בעיות, ואחרי החלפת שני הטוויטרים, הטוויטר הימני(שעבד לפני ואחרי התיקון),אחרי כמה דקות התחיל לעשות רעשים דיי חזקים של אלטרנטור(עד עכשיו היו רעשים אבל לא ברמה כזאת!).

פורסם

בדקת את הטויטר החדש עם הוא באמת עובד? (לפחות בדיקה עם סוללה)

תבדוק את כל החיבורים של המגבר, בעיקר REMOTE, ואת הכיוונים של הגיין במגבר.

פורסם

הכל מחובר כמו שצריך, גם במגבר וגם בקרוס, אין שום כבל או חיבור רופף.

ולגבי הגיין, אף פעם לא נגעתי בגיין, מאז ההתקנה הוא נשאר כמו שכיוונו לי אותו.

פורסם

תקח את הטויטר וסוללת אצבע 1.5 וולט, ותצמיד + ו - (של הטויטר) בהתאמה לסוללה, אמור להיות רחש כזה מהטויטר, מה שרומז שהוא לא שרוף, אם אין את הרעש הזה אז יש בעיה עם הטויטר.

פורסם
שלום,

יש לי קומפוננט של הרץ(אנרג'י),

הלכתי למתקין שלי, והוא החליף את הטוויטרים לחדשים, והטוויטר עדיין לא עובד.

 

.

כדאי שתחזור למתקין שלך , שיבדוק שוב את הסט-אפ.

נראה לך סביר שאחרי התקנה תיתקל בכ"כ הרבה תקלות בקומפוננט ?

 

אני לא הבנתי איך אתה הולך למתקין בגלל טויטר שלא עובד-

ויוצא שוב עם אותה הבעייה.

.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...