Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע ל205 של 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני יודע שאפשר להתאים 1.6 לרכב, אבל השאלה הייתה מה עוד צריך להחליף בנוסוף למשל גיר, קלץ, ברקסים ועוד או שאפשר לישתמש במה שיש לי על הרכב כי זה תוספת של רק 15 כוחות סוס

פורסם

אני חושב שלמנועים גם בלוקים אלומיניום וברזל יש גירים שונים.

חוץ מזה, כמובן שתצטרך להחליף צמה וניהול מנוע, סעפת יניקה (ואולי גם פליטה) ולהתאים קצת את את המזגן והאלטרנטור. לא נורא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא משנה מה תעשה - ההתקנה לא תיהיה חוקית ולא תקבל אישורים.

 

מנוע 1.6 של 205 הוא מנוע מסוג XU - כמו 1.6 בZXים לדוגמא.

מנוע 1.6 של 306 הוא מנוע TU כמו מנוע 1.6 ב106ים לדוגמא.

 

פיסית - המנוע נכנס בקלות - חוקית ? לא.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מנוע של 205 הוא מנוע TU,לכן לא תהיה בעיה אם האישורים

מנוע 1.4 של 205 הוא TU

מנוע 1.6 של 205 הוא XU

עובדתית. נקודה . סוף פסוק.

 

בארץ לא נכנסה מכונית 205 אחת עם מנוע TU בנפח 1.6.

 

שמעון - בטסט השנתי יראו שהמספר והדגם מנוע לא תואם את מה שכתוב ברישיונות ולא תוכל לחדש טסט.

במקרה של תאונה - הביטוח יכול להתנער מהשינויים שעשית לאוטו - ואז גם אין ביטוח.

במיקרה של ביקורת משטרה תקבל הורדה מהכביש ועד 1000 ש"ח קנס (וכמובן לא תוכל להחזיר את האוטו לכביש).

 

אם לרגע תחשוב לחרוט מספר מנוע או משהו דומה - "אמרתי לך" בשמי ברגע שיעצרו אותך על עבירה פלילית של זיוף.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

במחלקה הטכנית של לובינסקי, יש בחור בשם דרור הס. אם תצליח לשכנע אותו לתת לך אישור - הרווחת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...