דבר איתי,אני עובד אם חומרים כמו פיברגלס ארוג(לא ניתן להשיג בחנויות),קבלר(גם סוג של אד להספגה) וקרבון שאתה מחפש,יש לי אפשרות לרכוש...קרבון עולה בערך 35$ למטר רץ(תלוי ברוחב הסיבים והמשקל.
0548066957 שמי יורי
שלום לכולם ברשותי פג'ו 205 1.4 (מנוע TU).
אני מעוניין להחליף את המנוע ל-1.6 של 106 XSI.
לפי מה שהסבירו לי מותר להגדיל את הנפח ב:10% מהנפח המקורי,האם זה נכון? והאם יש דרך להגדיל יותר?
אני מאד מבקש לא להעיר לי הערות כמו תחליף רכב כי הרכב הזה חשוב לי.תודה רבה מראש.
וגם אשמח לדעת מה אומר החוק לגבי הסבת מנוע לטורבו...
תודה שוב.
שלום לכולם,אני מחפש מנוע 1.6 XSI,אני צריך את כל החבילה (מנוע,גיר,מחשב,משאבת מים,הצטה,וכו'),כך שרצוי 106 או 306 מושבתת.
חשוב לי שהמנוע יהיה חוקי ע"מ לרשום אותו במשרד הרישוי.
הטלפון שלי :0548066957
תודה רבה.
שלום לכולם,
אני מעוניין להכין טמבונים ל 205 שלי.
ניסיתי מ"ס פעמים להכין חלקים מפיברגלס (כונסי אוויר,מסכות פנסים,וכו"...) אבל זה לא הולך...
מישהוא יכול בבקשה להסביר לי איך משתמשים בחומרים האלה והכי חשוב איך מכינים שבלונות.
תודה רבה מראש
אז,שלום לכולם,אני בן 21 מדימונה,חולה על רכב (עוסק במכונאות מאז שאני זוכר את עצמי).
אני עדיין חייל אבל עוד חודש ב"ה משתחרר.
נוהג על פג'ו (205 מי שעדיין לא הבין) ואכשיו בדיוק עוסק בשיפור שלה.
אשמח לקבל מכם טיפים ועיצות וגם ליעצ כמובן במה שאוכל