Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם.

 

ברגע שהוא ראה אותי הוא התחיל לרוץ. מן הסתם הוא לא הגיע רחוק כי אני רץ מהר והייתה לי יותר מוטיבציה ממנו לריצה. בקיצור, לקחתי אותו, תפסתי אותו בגרון עם יד אחת, הצמדתי אותו לעץ תוך שהרגליים שלו לא נוגעות ברצפה ואז אמרתי לו "אם תתקרב שוב לאיזשהו אוטו בשכונה אני אדפוק לך מכות רצח". אז שאלתי אותו אם הוא מבין, וכשראיתי שהוא מחפש לעשות פוזות עלי (למרות שהוא מוחזק באוויר דרך הצוואר), הוא פתאום קיבל כאפה.

 

 

אתה פשוט יותר גרוע מהילד ! אין לך שום זכות לבצע מעשים כאלה בשביל זה יש משטרה.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש חוק ויש צדק.

ייתכן שהחוק לא עומד לצדו של יוסי,

אבל מבחן הצדק - כן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אוי נו באמת מרק, תעשה לי טובה, אל תיהיה יפה נפש.

גם לילד לא היה שום זכות לגרום לנזק לרכב ולגנוב.

 

לילד הזה מגיע הרבה יותר ממה שיוסי עשה לו, רק ככה אנשים לומדים היום - בעזרת פחד.

הזמנת משטרה לא הייתה עוזרת בדבר, אם הם בכלל היו מגיעים.

לפעמים כאפה לפנים ולגרום לילד לפחד קצת, יחנך אותו הרבה יותר מזה שיקחו אותו לתחנת משטרה (שוב, אם הם בכלל יגיעו).

 

יוסי היה באמת עדין, אני לא הייתי מצליח לשמור על איפוק כמוהו.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
יוסי, אני הייתי דואג לעכב אותו במקום ולהזמין לו משטרה.

 

תיק במשטרה יכול לחולל פלאים לעתידו של כל אחד...

כן?

גם לילד שאולי ללכלך לו את העבר בגלל סמל של רכב?

תתבגר.

יום יבוא והילד הזה יגדל ויבין בעצמו,לא שווה ללכלך לילד את התיק הפלילי בגלל סמל של רכב.

 

אבל אם כבר אתה מערב משטרה אז אל תרים עליו יד- או זה,או זה.

פורסם
אתה פשוט יותר גרוע מהילד ! אין לך שום זכות לבצע מעשים כאלה בשביל זה יש משטרה.

 

אתה בטוח שיש משטרה?

 

מתי ניסית לקרוא להם לאחרונה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אתה בטוח שיש משטרה?

 

מתי ניסית לקרוא להם לאחרונה?

האמת? אני שמח שהם לא באים לרגל כל קריאה על ילד שמוריד סמל.

 

זה נכון שהם לא באים לפעמים בכלל,אבל הפעם שכחתי מזה :wink:

פורסם

אז אתם בעד אלימות, חבל שיוסי לא קרע לילד את הצורה במכות ותקע לו איזה אולר בטוסיק.

מדובר על ילד ! ולא על איזה רוני מאנה מגודל.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא חושב שאנשים פה בעד אלימות, אבל רק בצורה הזאת הם מבינים.

גם כשלרכב שלי שרטו את הצבע, הורידו את הסמלים, ופינצ'רו לי את הצמיג הלכתי למשטרה

ומה יצא מזה? כלום!

חבל אבל כנראה שבאמת רק ככה הם מבינים.

פורסם

ואתה חושב שליוסי יצא משהו מזה חוץ מאשר התפרקות פיזית ונפשית ? ממש לא הילד הזה וגם החברים שלו עלולים להפתיע את הרכב של יוסי בעתיד.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה פשוט יותר גרוע מהילד ! אין לך שום זכות לבצע מעשים כאלה בשביל זה יש משטרה.

 

 

משטרת נהריה היו מניחים לו מטען מתחת לבית,

עדיף לו כאפה

פורסם
אז אתם בעד אלימות, חבל שיוסי לא קרע לילד את הצורה במכות ותקע לו איזה אולר בטוסיק.

מדובר על ילד ! ולא על איזה רוני מאנה מגודל.

 

נראה לי שאתה מתכוון לאלי האנה מר עולם/ישראל

:)

 

רוני מאנה זה מישהו שמתיימר להיות הבעלים של מכבי ת"א ומתראיין בתוכניות ספורט ברדיו בלי סוף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה בדיוק מה שקורה כשאנחנו חיים במדינה בלי משטרה, שהכאוס הולך מתפשט ומשתולל מיום ליום אז אנחנו משלמים על זה את המחיר. שלא תבין לא נכון אם מישהו היה פוגע לי ברכוש הייתי מתנהג בדיוק אותו דבר, אף אחד והכוונה היא לאף אחד לא ייפגע לי ברכוש! אישית אני חושב גם שצריך להנחיל כמה מהחוקים שנמצאים מערבה מאיתנו כמו בארה"ב שמותר לך במדינות מסויימות אף לירות במי שיכנס לך לשטח ויסרב לעזוב אבל זה לדיון אחר.

 

ויסלחו לי כל היפי נפש שהולכים להגיב פה והשרשור הולך להפוך ל15 דפים כהרגל בנושא הזה, אבל נראה איך אתם תפעלו כשיבוא אליכם איזה ילד בן 16 מושתן וישרוט לכם את כל הבגאז' בגלל שהוא רוצה את הסמל שלכם.

 

אבי.

פורסם

יוסי כל הכבוד!!! , האמת שאני לא היתי נשאר מאופק כמוך אבל גם זה טוב!

 

ובאמת השביתה הזאת כבר נמאסה!! , יש לי מבחני הסמכה בסוף הסימסטר!!

 

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

יצא לי ככה גם כן לתפוס 2 חברה שפרצו לנו למחסן רק שהזמנתי ניידת שכמובן באה אחרי חצי שעה, אבל כל החצי שעה הם התחננו על הברכיים שאני אתן לכם ללכת ושישלמו ובלה בלה בלה בלה בטוח לא משהו ששווה יותר מהרגע שראיתי אותם אזוקים!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...